Καμία μεταβολή δεν έχουν δεχθεί τα υβριδικά συστήματα κίνησης των δύο μοντέλων. Έτσι το CT200h κινείται διαθέτει το υβριδικό σύστημα της Lexus που αποτελείται από θερμικό κινητήρα 1,8 λτ. και ηλεκτροκινητήρα, με τη συνδυαστική ισχύ να είναι στα 136 άλογα. Αντίστοιχα για στο ΝΧ300h το υβριδικό σύστημα χρησιμοποιεί κινητήρα 2,5 λτ. και ηλεκτροκινητήρα με συνολική απόδοση 197 ίππων ενώ για τις τετρακίνητες εκδόσεις υπάρχει ένας επιπλέον ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα. Στα δυο μοντέλα το κιβώτιο είναι e-CVT με λειτουργία που θυμίζει αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης. Σύμφωνα με τη Lexus η μέση κατανάλωση του CT200h είναι 3,6 λτ./100 χλμ. και του NX300h 5,0 λτ./100 χλμ. (5,1 λτ./100 χλμ. για την τετρακίνητη έκδοση).
Κορυφαια στανταρ σε οτι βγαζει η premium ιαπωνικη φιρμα σε καθε επιπεδο....ποιοτητα αξιοπιστια πολυτελεια ασφαλεια τεχνολογια ανεση και πανω απο ολα σχεδιο που τα κανει απολυτως ξεχωριστα μακραν του γερμανικου ανταγωνισμου που διπλα τους δειχνει τελειως ξεπερασμενος!
Υπεροχες παρουσιες για οποιον πραγματικα ξερει και αναζητα το καλυτερο!
Κορυφαια στανταρ σε οτι βγαζει η premium ιαπωνικη φιρμα σε καθε επιπεδο....ποιοτητα αξιοπιστια πολυτελεια ασφαλεια τεχνολογια ανεση και πανω απο ολα σχεδιο που τα κανει απολυτως ξεχωριστα μακραν του γερμανικου ανταγωνισμου που διπλα τους δειχνει τελειως ξεπερασμενος! Υπεροχες παρουσιες για οποιον πραγματικα ξερει και αναζητα το καλυτερο!