Μπαίνοντας στο εσωτερικό του Lexus UX η σχεδίαση ακολουθεί κι εδώ ιδιαίτερες γραμμές, ωστόσο δεν είναι τόσο φουτουριστικό όσο περιμένεις μιας και το σύνολο θυμίζει τα πολύ προχωρημένα αισθητικά, νέα Toyota. Φυσικά δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για την premium υπόσταση του μοντέλου αφού η διαφοροποίηση είναι άμεσα αντιληπτή από την χρήση κορυφαίων υλικών σε όλα τα σημεία, την τέλεια συναρμογή και το προσεγμένο φινίρισμα. Η απτή ποιότητα μάλιστα στο εσωτερικό του UX δείχνει να έχει βελτιωθεί και σε σχέση με τα υπόλοιπα Lexus, με την εταιρεία να επιδεικνύει ιδιαίτερη βαρύτητα σε αυτό προκειμένου να ανταγωνιστεί τον ανταγωνισμό. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως για τις δερμάτινες επενδύσεις έχει χρησιμοποιηθεί η παραδοσιακή τεχνική sashiko, μια τεχνική που εφαρμόζεται κατά την ραφή των τζουντόγκι, των στολών τζούντο. Γενικά και άλλες «τεχνικές» της Ιαπωνικής σχολής έχουν υιοθετηθεί σε όλο το κομμάτι παραγωγής του μοντέλου, κάτι που επιβεβαιώνει την premium εικόνα του. Από κει και πέρα, ο διάκοσμος είναι σύγχρονος και απόλυτα συμβατός με την εποχή και την κατηγορία, με ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το σύστημα infotainment, ενώ η αλά C-HR διαρρύθμιση προσφέρει ένα οδηγοκεντρικό εσωτερικό που τονίζεται και από την εξαιρετική θέση οδήγησης. Η εργονομία πάντως δυσκολεύει αρκετά τον οδηγό αφού γίνεται ευρεία χρήση διακοπτών που βρίσκονται και σε διαφορετικά σημεία. Οι χώροι είναι σχετικά καλοί για τους πίσω επιβάτες, με επάρκεια αέρα για τα κεφάλια και τα γόνατά τους. Το ψηλό πορτ μπαγκάζ διαμορφώνει περιορισμένο χώρο εξαιτίας και της παρουσίας μερών του υβριδικού συστήματος εκεί, με χωρητικότητα 320 λίτρα στην δικίνητη και 283 λίτρα στην 4κίνητη έκδοση.
Υπέροχο πραγματικά! Δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα μεγαλύτερα αδέρφια του! Κρίμα που η Toyota Hellas δε φέρνει όλες τις εξοπλιστικές εκδόσεις της Lexus...
Υπέροχο πραγματικά! Δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα μεγαλύτερα αδέρφια του! Κρίμα που η Toyota Hellas δε φέρνει όλες τις εξοπλιστικές εκδόσεις της Lexus...