Golf απ την Κορέα; Το Κορέα σε εισαγωγικά, μιας και το νέο Kia Ceed και στην Ευρώπη κατασκευάζεται, και στην Γερμανία σχεδιάστηκε, και στόχο έχει να ανταγωνιστεί τον υψηλού επιπέδου ευρωπαϊκό ανταγωνισμό. Από την Κορέα έχει κρατήσει το DNA του και τα 7 χρόνια εγγύησης…
What is new
- Τρίτη γενιά Kia Ceed
- Πάνω σε νέα πλατφόρμα (Κ2)
- Πολύ ποιοτικό και ευρύχωρο
- Στην Ελλάδα τον Οκτώβριο
Η πρώτη επαφή με το νέο Kia Ceed είχε γίνει να είμαστε ειλικρινείς στα μέσα Μαΐου, υπό αρκετή μάλιστα μυστικότητα και στα πλαίσια του Test the Best 2018, το οποίο διοργάνωσαν οι συνεργάτες μας από το εξωτερικό στην πίστα της Bridgestone στην Ιταλία. Τότε, καμουφλαρισμένο ακόμη το μοντέλο, είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε μέσα στην πίστα, αλλά να πάρουμε μία αρκετά ολοκληρωμένη εικόνα, αφού οι εγκαταστάσεις διέθεταν πίστα handling για να δούμε την οδική συμπεριφορά, πίστα άνεσης για να μετρήσουμε άνεση και θόρυβο σε πολλά και διαφορετικά οδοστρώματα και το «main oval», τον «κύκλο» υψηλής ταχύτητας όπου μπορέσαμε να δοκιμάσουμε το μοντέλο στο όριο του. Από τον Μάιο, λοιπόν, η πρώτη μας εικόνα για το νέο Ceed ήταν η θετική, σήμερα έρχεται η στιγμή να το ξανα-οδηγήσουμε, όχι όμως ως καμουφλαρισμένο προ-παρασκευής μοντέλο, το οποίο δικαιολογείται να έχει κάποια ψεγάδια, αλλά ως το τελικό μοντέλο παραγωγής, το οποίο θα αγοράσει ο τελικός χρήστης. Σημείο δοκιμής αυτή τη φορά δεν ήταν η Ιταλία, αλλά το μακρινό και τουριστικό Faro στην Πορτογαλία.
Λίγα λόγια για το Ceed
Το Kia Ceed παρουσιάστηκε το 2006 και στις δύο πρώτες γενιές του έχει καταφέρει να πουλήσει περισσότερες από 1,28 εκατομμύρια μονάδες. Μάλιστα, είναι το πρώτο μοντέλο της Kia που σχεδιάστηκε στην Ευρώπη (εξ ου και το όνομά του, Community of Europe with European Design), και το μοντέλο με το οποίο η κορεατική φίρμα έχει εκφράσει το ευρωπαϊκό της προφίλ, διατηρώντας όμως το value for money χαρακτήρα της μάρκας. Για αυτό και στον τίτλο του θέματος βάλαμε το Κορέα σε εισαγωγικά, ενώ με το Golf θέλουμε να δείξουμε το στόχο που έχουν βάλει οι άνθρωποι της Kia για το νέο τους μικρομεσαίο. Θα τα καταφέρει; Ας το δούμε πιο αναλυτικά...
.μόνο που στο νέο Φόκους του κάνανε φαουλ που του τοποθετησαν ημιάκαμπτους άξονες..εκει όπου ξεχωριζε ..οποτε έγινε και αυτό Γκολφ..στην κατηγορία να μη ξεχναμε την πρωτη και παντοτινή κυρία την Τζιουλεττα. .αξεπεραστη σε όλα της......
Με το καλο να ερθει.Θα εχουμε το νεο focus το νεο i30 και το νεο ceed, 3 επιλογες άριστες σ αυτη την κατηγορια.Οποιο και να επιλεξεις ειναι κορυφη ,αλλα πιστευω πως το ceed θα ειναι και πιο οικονομικο σε σχεση με τα αλλα δυο που ανεφερα.
Ελπίζω σε σχέση με το αδελφάκι του (i30) να εμφανιστεί βελτιωμένο έστω και στις λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, θα ήταν ευχάριστη έκπληξη η ύπαρξη ενός πιο άνετου καθίσματος οδήγησης καθώς στο i30 είναι αρκετά σκληρό. Επίσης, θα ήταν πολύ καλό το μοντέλο να είναι εξοπλισμένο από τη βασική έκδοση και με σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών (στο i30 το σύστημα ανίχνευση πεζών τοποθετείται με επιπλέον χρέωση που ανεβάζει αρκετά την τιμή). Ως προς του κινητήρες, ο ατμοσφαιρικός 1.4 έχει (συγκριτικά) τσιμπημένη κατανάλωση και είναι αρκετά θορυβώδης (υποθέτω ότι θα είναι όμοιος με αυτόν του i30) αλλά φαντάζομαι ότι θα τον επιλέξουν αρκετοί λόγω χαμηλότερης τιμής και ίσως επειδή θεωρούν ότι θα είναι πιο αξιόπιστος σε σχέση με τον 3κύλινδρο τούρμπο. Σε κάθε περίπτωση πιστεύω πως εάν η αντιπροσωπεία ακολουθήσει μία καλή τιμολογιακή πολιτική (σε συνδυασμό και με τα 7 χρόνια εγγύηση) τότε θα έχει μια καλή εμπορική πορεία.
Αμεσως μην χασετε ευκαιρια ότι και καλα στο επικεντρο της Ελλαδας ενδιαφερον εχουν οι βενζινοκινητήρες,και γιατι όχι οι Diesel σε επαρχια εχουν τριπλασια ζητηση λογω αποστασεων και καταναλωσης ενταξει δεν λεω ότι παντου είναι χρησιμοι στην πολη μεσα είναι οι μικροι βενζίνης,για πειτε μου κατι ρε παιδια όταν το λιτρο ειχε φθασει στο 1,65 παλι και στα νησια 2 ευρω η βενζινη γιατι να την προτιμούσανε?Πειτε μου ένα άλλο γιατι ο 1000 tgi να είναι ποιο ακριβος από τον ντιζελ ε δεν σου λενε παρε τον ντιζελ καλυτερα παρα τον crdi?
.μόνο που στο νέο Φόκους του κάνανε φαουλ που του τοποθετησαν ημιάκαμπτους άξονες..εκει όπου ξεχωριζε ..οποτε έγινε και αυτό Γκολφ..στην κατηγορία να μη ξεχναμε την πρωτη και παντοτινή κυρία την Τζιουλεττα. .αξεπεραστη σε όλα της......
Με το καλο να ερθει.Θα εχουμε το νεο focus το νεο i30 και το νεο ceed, 3 επιλογες άριστες σ αυτη την κατηγορια.Οποιο και να επιλεξεις ειναι κορυφη ,αλλα πιστευω πως το ceed θα ειναι και πιο οικονομικο σε σχεση με τα αλλα δυο που ανεφερα.
Ελπίζω σε σχέση με το αδελφάκι του (i30) να εμφανιστεί βελτιωμένο έστω και στις λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, θα ήταν ευχάριστη έκπληξη η ύπαρξη ενός πιο άνετου καθίσματος οδήγησης καθώς στο i30 είναι αρκετά σκληρό. Επίσης, θα ήταν πολύ καλό το μοντέλο να είναι εξοπλισμένο από τη βασική έκδοση και με σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών (στο i30 το σύστημα ανίχνευση πεζών τοποθετείται με επιπλέον χρέωση που ανεβάζει αρκετά την τιμή). Ως προς του κινητήρες, ο ατμοσφαιρικός 1.4 έχει (συγκριτικά) τσιμπημένη κατανάλωση και είναι αρκετά θορυβώδης (υποθέτω ότι θα είναι όμοιος με αυτόν του i30) αλλά φαντάζομαι ότι θα τον επιλέξουν αρκετοί λόγω χαμηλότερης τιμής και ίσως επειδή θεωρούν ότι θα είναι πιο αξιόπιστος σε σχέση με τον 3κύλινδρο τούρμπο. Σε κάθε περίπτωση πιστεύω πως εάν η αντιπροσωπεία ακολουθήσει μία καλή τιμολογιακή πολιτική (σε συνδυασμό και με τα 7 χρόνια εγγύηση) τότε θα έχει μια καλή εμπορική πορεία.
Αμεσως μην χασετε ευκαιρια ότι και καλα στο επικεντρο της Ελλαδας ενδιαφερον εχουν οι βενζινοκινητήρες,και γιατι όχι οι Diesel σε επαρχια εχουν τριπλασια ζητηση λογω αποστασεων και καταναλωσης ενταξει δεν λεω ότι παντου είναι χρησιμοι στην πολη μεσα είναι οι μικροι βενζίνης,για πειτε μου κατι ρε παιδια όταν το λιτρο ειχε φθασει στο 1,65 παλι και στα νησια 2 ευρω η βενζινη γιατι να την προτιμούσανε?Πειτε μου ένα άλλο γιατι ο 1000 tgi να είναι ποιο ακριβος από τον ντιζελ ε δεν σου λενε παρε τον ντιζελ καλυτερα παρα τον crdi?