ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το εσωτερικό είναι μοντέρνο και πολύ ποιοτικό στην κατασκευή.

Εργονομικά και ποιοτικά στην αφή τα χειριστήρια στο τιμόνι.

Ο πίσω επιβάτης θα μπει και βγει με άνεση. Οι χώροι είνιαι βελτιωμένοι σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

Στα 395 λτ. είναι ο χώρος των αποσκευών.

Εσωτερικό-Χώροι: Με γερμανικά στάνταρ ποιότητας

33.910 Επισκέψεις στο άρθρο (21/6/2018)

Κάποιες πολύ μικρές ατέλειες σε υλικά και συναρμογή είχαμε εντοπίσει στην πρώτη επαφή μας με το μοντέλο τον Μάιο, τις οποίες και είχαμε επισημάνει στους ανθρώπους της Kia, τώρα με χαρά είδαμε πως τήρησαν αυτά που μας είπαν «δικαιολογούμενοι» ότι επρόκειτο για προ-παρασκευής μοντέλο, καθώς στα μοντέλα που δοκιμάσαμε στην Πορτογαλία δεν εντοπίσαμε κάτι. Ας γίνουμε όμως πιο αναλυτικοί...

Μπαίνοντας στην καμπίνα το νέο Kia Ceed έχει ένα πλήρως ανασχεδιασμένο διάκοσμο σε σχέση με το προηγούμενο, στα αισθητικά πρότυπα που μας έχει συνηθίσει η Kia, τουλάχιστον όταν το μάτι πέφτει σε συγκεκριμένα σημεία (π.χ. τιμόνι, χειριστήρια κλιματισμού, κεντρική οθόνη αφής, πίνακας οργάνων) και μοντέρνο ειδικά στις πλούσιες εκδόσεις με πινελιές από δέρμα και αλουμίνιο. Το ταμπλό ακολουθεί οριζόντια αρχιτεκτονική με σκοπό να δημιουργεί μεγαλύτερο οπτικό πεδίο στους επιβάτες και αίσθηση ευρυχωρίας, ενώ το μάτι του παρατηρητή πέφτει αμέσως στο τιμόνι και την αιωρούμενη οθόνη infotainment 7 ιντσών (8 ιντσών όταν υπάρχει λειτουργία πλοήγησης) τύπου τάμπλετ, που έχει μετακινηθεί στο ίδιο ύψος με τους αεραγωγούς. Αυτή έχει καλό contrast και απόκριση στην αφή, ωστόσο θα μπορούσε να ήταν ακόμη πιο γρήγορη. Αναφορικά, τώρα, με την ποιότητα κατασκευής και τη συναρμογή των υλικών, μπορούμε να πούμε πως το μοντέλο βρίσκεται στις πρώτες θέσεις της κατηγορίας, αφού διαθέτει πολύ αφρώδες, μαλακό υλικό στο ταμπλό και περιφερειακά των θυρών, ενώ η συναρμογή μεταξύ των διαφορετικών υλικών είναι αρκετά ποιοτική. Golf από την Κορεά; Σχεδόν!
 
Πιο άνετα οι επιβάτες και οι αποσκευές
Ακριβείς μετρήσεις χώρων για τους επιβάτες και τις αποσκευές θα έχουμε όταν το μοντέλο πατήσει τις ρόδες του στην Ελλάδα, ωστόσο η αίσθησή μας είναι πως έχει γίνει σημαντική βελτίωση στη νέα γενιά. Αρχικά, ο χώρος αποσκευών έχει μεγαλώσει (+15 λτ.) και πλέον αγγίζει τα 395 λίτρα, όντας τετραγωνισμένος και με καλό άνοιγμα, και ικανοποιητικό κατώφλι φόρτωσης, ενώ οι επιβάτες θα καθίσουν έχοντας περισσότερο αέρα για τα γόνατα και τους ώμους, αν και πάλι, ένας τρίτος ενήλικας πίσω θα πρέπει να στριμωχθεί. Τουλάχιστον, η απουσία ψηλού κεντρικού τούνελ διευκολύνει τα πράγματα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA