Κάποιες πολύ μικρές ατέλειες σε υλικά και συναρμογή είχαμε εντοπίσει στην πρώτη επαφή μας με το μοντέλο τον Μάιο, τις οποίες και είχαμε επισημάνει στους ανθρώπους της Kia, τώρα με χαρά είδαμε πως τήρησαν αυτά που μας είπαν «δικαιολογούμενοι» ότι επρόκειτο για προ-παρασκευής μοντέλο, καθώς στα μοντέλα που δοκιμάσαμε στην Πορτογαλία δεν εντοπίσαμε κάτι. Ας γίνουμε όμως πιο αναλυτικοί...
Μπαίνοντας στην καμπίνα το νέο Kia Ceed έχει ένα πλήρως ανασχεδιασμένο διάκοσμο σε σχέση με το προηγούμενο, στα αισθητικά πρότυπα που μας έχει συνηθίσει η Kia, τουλάχιστον όταν το μάτι πέφτει σε συγκεκριμένα σημεία (π.χ. τιμόνι, χειριστήρια κλιματισμού, κεντρική οθόνη αφής, πίνακας οργάνων) και μοντέρνο ειδικά στις πλούσιες εκδόσεις με πινελιές από δέρμα και αλουμίνιο. Το ταμπλό ακολουθεί οριζόντια αρχιτεκτονική με σκοπό να δημιουργεί μεγαλύτερο οπτικό πεδίο στους επιβάτες και αίσθηση ευρυχωρίας, ενώ το μάτι του παρατηρητή πέφτει αμέσως στο τιμόνι και την αιωρούμενη οθόνη infotainment 7 ιντσών (8 ιντσών όταν υπάρχει λειτουργία πλοήγησης) τύπου τάμπλετ, που έχει μετακινηθεί στο ίδιο ύψος με τους αεραγωγούς. Αυτή έχει καλό contrast και απόκριση στην αφή, ωστόσο θα μπορούσε να ήταν ακόμη πιο γρήγορη. Αναφορικά, τώρα, με την ποιότητα κατασκευής και τη συναρμογή των υλικών, μπορούμε να πούμε πως το μοντέλο βρίσκεται στις πρώτες θέσεις της κατηγορίας, αφού διαθέτει πολύ αφρώδες, μαλακό υλικό στο ταμπλό και περιφερειακά των θυρών, ενώ η συναρμογή μεταξύ των διαφορετικών υλικών είναι αρκετά ποιοτική. Golf από την Κορεά; Σχεδόν!
Πιο άνετα οι επιβάτες και οι αποσκευές
Ακριβείς μετρήσεις χώρων για τους επιβάτες και τις αποσκευές θα έχουμε όταν το μοντέλο πατήσει τις ρόδες του στην Ελλάδα, ωστόσο η αίσθησή μας είναι πως έχει γίνει σημαντική βελτίωση στη νέα γενιά. Αρχικά, ο χώρος αποσκευών έχει μεγαλώσει (+15 λτ.) και πλέον αγγίζει τα 395 λίτρα, όντας τετραγωνισμένος και με καλό άνοιγμα, και ικανοποιητικό κατώφλι φόρτωσης, ενώ οι επιβάτες θα καθίσουν έχοντας περισσότερο αέρα για τα γόνατα και τους ώμους, αν και πάλι, ένας τρίτος ενήλικας πίσω θα πρέπει να στριμωχθεί. Τουλάχιστον, η απουσία ψηλού κεντρικού τούνελ διευκολύνει τα πράγματα.
.μόνο που στο νέο Φόκους του κάνανε φαουλ που του τοποθετησαν ημιάκαμπτους άξονες..εκει όπου ξεχωριζε ..οποτε έγινε και αυτό Γκολφ..στην κατηγορία να μη ξεχναμε την πρωτη και παντοτινή κυρία την Τζιουλεττα. .αξεπεραστη σε όλα της......
Με το καλο να ερθει.Θα εχουμε το νεο focus το νεο i30 και το νεο ceed, 3 επιλογες άριστες σ αυτη την κατηγορια.Οποιο και να επιλεξεις ειναι κορυφη ,αλλα πιστευω πως το ceed θα ειναι και πιο οικονομικο σε σχεση με τα αλλα δυο που ανεφερα.
Ελπίζω σε σχέση με το αδελφάκι του (i30) να εμφανιστεί βελτιωμένο έστω και στις λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, θα ήταν ευχάριστη έκπληξη η ύπαρξη ενός πιο άνετου καθίσματος οδήγησης καθώς στο i30 είναι αρκετά σκληρό. Επίσης, θα ήταν πολύ καλό το μοντέλο να είναι εξοπλισμένο από τη βασική έκδοση και με σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών (στο i30 το σύστημα ανίχνευση πεζών τοποθετείται με επιπλέον χρέωση που ανεβάζει αρκετά την τιμή). Ως προς του κινητήρες, ο ατμοσφαιρικός 1.4 έχει (συγκριτικά) τσιμπημένη κατανάλωση και είναι αρκετά θορυβώδης (υποθέτω ότι θα είναι όμοιος με αυτόν του i30) αλλά φαντάζομαι ότι θα τον επιλέξουν αρκετοί λόγω χαμηλότερης τιμής και ίσως επειδή θεωρούν ότι θα είναι πιο αξιόπιστος σε σχέση με τον 3κύλινδρο τούρμπο. Σε κάθε περίπτωση πιστεύω πως εάν η αντιπροσωπεία ακολουθήσει μία καλή τιμολογιακή πολιτική (σε συνδυασμό και με τα 7 χρόνια εγγύηση) τότε θα έχει μια καλή εμπορική πορεία.
Αμεσως μην χασετε ευκαιρια ότι και καλα στο επικεντρο της Ελλαδας ενδιαφερον εχουν οι βενζινοκινητήρες,και γιατι όχι οι Diesel σε επαρχια εχουν τριπλασια ζητηση λογω αποστασεων και καταναλωσης ενταξει δεν λεω ότι παντου είναι χρησιμοι στην πολη μεσα είναι οι μικροι βενζίνης,για πειτε μου κατι ρε παιδια όταν το λιτρο ειχε φθασει στο 1,65 παλι και στα νησια 2 ευρω η βενζινη γιατι να την προτιμούσανε?Πειτε μου ένα άλλο γιατι ο 1000 tgi να είναι ποιο ακριβος από τον ντιζελ ε δεν σου λενε παρε τον ντιζελ καλυτερα παρα τον crdi?
.μόνο που στο νέο Φόκους του κάνανε φαουλ που του τοποθετησαν ημιάκαμπτους άξονες..εκει όπου ξεχωριζε ..οποτε έγινε και αυτό Γκολφ..στην κατηγορία να μη ξεχναμε την πρωτη και παντοτινή κυρία την Τζιουλεττα. .αξεπεραστη σε όλα της......
Με το καλο να ερθει.Θα εχουμε το νεο focus το νεο i30 και το νεο ceed, 3 επιλογες άριστες σ αυτη την κατηγορια.Οποιο και να επιλεξεις ειναι κορυφη ,αλλα πιστευω πως το ceed θα ειναι και πιο οικονομικο σε σχεση με τα αλλα δυο που ανεφερα.
Ελπίζω σε σχέση με το αδελφάκι του (i30) να εμφανιστεί βελτιωμένο έστω και στις λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, θα ήταν ευχάριστη έκπληξη η ύπαρξη ενός πιο άνετου καθίσματος οδήγησης καθώς στο i30 είναι αρκετά σκληρό. Επίσης, θα ήταν πολύ καλό το μοντέλο να είναι εξοπλισμένο από τη βασική έκδοση και με σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών (στο i30 το σύστημα ανίχνευση πεζών τοποθετείται με επιπλέον χρέωση που ανεβάζει αρκετά την τιμή). Ως προς του κινητήρες, ο ατμοσφαιρικός 1.4 έχει (συγκριτικά) τσιμπημένη κατανάλωση και είναι αρκετά θορυβώδης (υποθέτω ότι θα είναι όμοιος με αυτόν του i30) αλλά φαντάζομαι ότι θα τον επιλέξουν αρκετοί λόγω χαμηλότερης τιμής και ίσως επειδή θεωρούν ότι θα είναι πιο αξιόπιστος σε σχέση με τον 3κύλινδρο τούρμπο. Σε κάθε περίπτωση πιστεύω πως εάν η αντιπροσωπεία ακολουθήσει μία καλή τιμολογιακή πολιτική (σε συνδυασμό και με τα 7 χρόνια εγγύηση) τότε θα έχει μια καλή εμπορική πορεία.
Αμεσως μην χασετε ευκαιρια ότι και καλα στο επικεντρο της Ελλαδας ενδιαφερον εχουν οι βενζινοκινητήρες,και γιατι όχι οι Diesel σε επαρχια εχουν τριπλασια ζητηση λογω αποστασεων και καταναλωσης ενταξει δεν λεω ότι παντου είναι χρησιμοι στην πολη μεσα είναι οι μικροι βενζίνης,για πειτε μου κατι ρε παιδια όταν το λιτρο ειχε φθασει στο 1,65 παλι και στα νησια 2 ευρω η βενζινη γιατι να την προτιμούσανε?Πειτε μου ένα άλλο γιατι ο 1000 tgi να είναι ποιο ακριβος από τον ντιζελ ε δεν σου λενε παρε τον ντιζελ καλυτερα παρα τον crdi?