Στο δρόμο: Κορυφαία ποιότητα κύλισης και ευχάριστο σε πίεση
33.906 Επισκέψεις στο άρθρο (21/6/2018)
Ο τρόπος που πατάει το νέο Kia Ceed στο δρόμο, η απορροφητικότητα της ανάρτησης η οποία αποτελείται από Γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω (σ.σ. αυτό και μόνο, δηλαδή η μη χρήση ημιάκαμπτου άξονα, μας κέρδισε), ο χαμηλός θόρυβος στην καμπίνα και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης είναι τα στοιχεία που σε κερδίζουν στο νέο Kia Ceed από τα πρώτα κιόλας μέτρα.
Μέσα στην πόλη και με χαμηλές ταχύτητες κίνησης η ηχομόνωση στην καμπίνα είναι πολύ καλή και η ανάρτηση (σ.σ. είναι πιο σφιχτή σε σχέση με την προηγούμενη γενιά και αισθητά βελτιωμένη) «δουλεύει» πάνω από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ εκτός, στον αυτοκινητόδρομο, το μοντέλο είναι πάλι ήσυχο και σταθερό στις υψηλές ταχύτητες. Έπειτα, όταν ανεβάσεις οδηγικό ρυθμό, μπορεί το ηλεκτρικό τιμόνι να μην σε προκαλεί να κινείσαι σβέλτα, ωστόσο αυτό είναι ακριβές και με καλό βάρος, και… σε τελική ανάλυση αποτελεσματικό. Επίσης, ο επιλογέας ταχυτήτων έχει καλό κούμπωμα.Σε όλα τα παραπάνω προσθέστε πως Ceed διαθέτει σύστημα Επιλογής Προγραμμάτων Οδήγησης (Drive Mode Select system), το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόζει την οδηγική του εμπειρία επιλέγοντας τις Normal ή τις Sport ρυθμίσεις, οι οποίες διαφοροποιούν τα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα και το «βάρος του τιμονιού». Με λίγα λόγια; Τα καταφέρνει σε όλους τους τομείς πολύ καλά εμφανίζοντας ολοκληρωμένη οδική συμπεριφορά…
.μόνο που στο νέο Φόκους του κάνανε φαουλ που του τοποθετησαν ημιάκαμπτους άξονες..εκει όπου ξεχωριζε ..οποτε έγινε και αυτό Γκολφ..στην κατηγορία να μη ξεχναμε την πρωτη και παντοτινή κυρία την Τζιουλεττα. .αξεπεραστη σε όλα της......
Με το καλο να ερθει.Θα εχουμε το νεο focus το νεο i30 και το νεο ceed, 3 επιλογες άριστες σ αυτη την κατηγορια.Οποιο και να επιλεξεις ειναι κορυφη ,αλλα πιστευω πως το ceed θα ειναι και πιο οικονομικο σε σχεση με τα αλλα δυο που ανεφερα.
Ελπίζω σε σχέση με το αδελφάκι του (i30) να εμφανιστεί βελτιωμένο έστω και στις λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, θα ήταν ευχάριστη έκπληξη η ύπαρξη ενός πιο άνετου καθίσματος οδήγησης καθώς στο i30 είναι αρκετά σκληρό. Επίσης, θα ήταν πολύ καλό το μοντέλο να είναι εξοπλισμένο από τη βασική έκδοση και με σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών (στο i30 το σύστημα ανίχνευση πεζών τοποθετείται με επιπλέον χρέωση που ανεβάζει αρκετά την τιμή). Ως προς του κινητήρες, ο ατμοσφαιρικός 1.4 έχει (συγκριτικά) τσιμπημένη κατανάλωση και είναι αρκετά θορυβώδης (υποθέτω ότι θα είναι όμοιος με αυτόν του i30) αλλά φαντάζομαι ότι θα τον επιλέξουν αρκετοί λόγω χαμηλότερης τιμής και ίσως επειδή θεωρούν ότι θα είναι πιο αξιόπιστος σε σχέση με τον 3κύλινδρο τούρμπο. Σε κάθε περίπτωση πιστεύω πως εάν η αντιπροσωπεία ακολουθήσει μία καλή τιμολογιακή πολιτική (σε συνδυασμό και με τα 7 χρόνια εγγύηση) τότε θα έχει μια καλή εμπορική πορεία.
Αμεσως μην χασετε ευκαιρια ότι και καλα στο επικεντρο της Ελλαδας ενδιαφερον εχουν οι βενζινοκινητήρες,και γιατι όχι οι Diesel σε επαρχια εχουν τριπλασια ζητηση λογω αποστασεων και καταναλωσης ενταξει δεν λεω ότι παντου είναι χρησιμοι στην πολη μεσα είναι οι μικροι βενζίνης,για πειτε μου κατι ρε παιδια όταν το λιτρο ειχε φθασει στο 1,65 παλι και στα νησια 2 ευρω η βενζινη γιατι να την προτιμούσανε?Πειτε μου ένα άλλο γιατι ο 1000 tgi να είναι ποιο ακριβος από τον ντιζελ ε δεν σου λενε παρε τον ντιζελ καλυτερα παρα τον crdi?
.μόνο που στο νέο Φόκους του κάνανε φαουλ που του τοποθετησαν ημιάκαμπτους άξονες..εκει όπου ξεχωριζε ..οποτε έγινε και αυτό Γκολφ..στην κατηγορία να μη ξεχναμε την πρωτη και παντοτινή κυρία την Τζιουλεττα. .αξεπεραστη σε όλα της......
Με το καλο να ερθει.Θα εχουμε το νεο focus το νεο i30 και το νεο ceed, 3 επιλογες άριστες σ αυτη την κατηγορια.Οποιο και να επιλεξεις ειναι κορυφη ,αλλα πιστευω πως το ceed θα ειναι και πιο οικονομικο σε σχεση με τα αλλα δυο που ανεφερα.
Ελπίζω σε σχέση με το αδελφάκι του (i30) να εμφανιστεί βελτιωμένο έστω και στις λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, θα ήταν ευχάριστη έκπληξη η ύπαρξη ενός πιο άνετου καθίσματος οδήγησης καθώς στο i30 είναι αρκετά σκληρό. Επίσης, θα ήταν πολύ καλό το μοντέλο να είναι εξοπλισμένο από τη βασική έκδοση και με σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών (στο i30 το σύστημα ανίχνευση πεζών τοποθετείται με επιπλέον χρέωση που ανεβάζει αρκετά την τιμή). Ως προς του κινητήρες, ο ατμοσφαιρικός 1.4 έχει (συγκριτικά) τσιμπημένη κατανάλωση και είναι αρκετά θορυβώδης (υποθέτω ότι θα είναι όμοιος με αυτόν του i30) αλλά φαντάζομαι ότι θα τον επιλέξουν αρκετοί λόγω χαμηλότερης τιμής και ίσως επειδή θεωρούν ότι θα είναι πιο αξιόπιστος σε σχέση με τον 3κύλινδρο τούρμπο. Σε κάθε περίπτωση πιστεύω πως εάν η αντιπροσωπεία ακολουθήσει μία καλή τιμολογιακή πολιτική (σε συνδυασμό και με τα 7 χρόνια εγγύηση) τότε θα έχει μια καλή εμπορική πορεία.
Αμεσως μην χασετε ευκαιρια ότι και καλα στο επικεντρο της Ελλαδας ενδιαφερον εχουν οι βενζινοκινητήρες,και γιατι όχι οι Diesel σε επαρχια εχουν τριπλασια ζητηση λογω αποστασεων και καταναλωσης ενταξει δεν λεω ότι παντου είναι χρησιμοι στην πολη μεσα είναι οι μικροι βενζίνης,για πειτε μου κατι ρε παιδια όταν το λιτρο ειχε φθασει στο 1,65 παλι και στα νησια 2 ευρω η βενζινη γιατι να την προτιμούσανε?Πειτε μου ένα άλλο γιατι ο 1000 tgi να είναι ποιο ακριβος από τον ντιζελ ε δεν σου λενε παρε τον ντιζελ καλυτερα παρα τον crdi?