Τεχνολογία: Με συστήματα αυτόνομης οδήγησης Β βαθμού
33.907 Επισκέψεις στο άρθρο (21/6/2018)
Στον τομέα της τεχνολογίας, η Kia εμπλούτισε το μικρομεσαίο της μοντέλο με όλα τα διαθέσιμα συστήματα που διαθέτει, και τα οποία είναι «προαπαιτούμενα» στην κατηγορία των μικρομεσαίων. Έτσι στον εξοπλισμό θα συναντήσουμε τα συστήματα παρακολούθησης λωρίδας, smart cruise control με Stop & Go, αλλά και σύστημα Υποβοήθησης Προβολέων (High Beam Assist), Σύστημα Ελέγχου Κόπωσης Οδηγού (Driver Attention Warning), Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Keeping Assist), Σύστημα Προειδοποίησης Εμπρόσθιας Σύγκρουσης με Υποβοήθησης Αποφυγής (Forward Collision Warning with Forward Collision-Avoidance Assist) κ.α. Στάνταρ, επίσης, είναι η πλήρης διασύνδεση smartphones μέσω Bluetooth, καθώς και η αυτόματη ενεργοποίηση φώτων και η είσοδος χωρίς κλειδί (keyless entry).
.μόνο που στο νέο Φόκους του κάνανε φαουλ που του τοποθετησαν ημιάκαμπτους άξονες..εκει όπου ξεχωριζε ..οποτε έγινε και αυτό Γκολφ..στην κατηγορία να μη ξεχναμε την πρωτη και παντοτινή κυρία την Τζιουλεττα. .αξεπεραστη σε όλα της......
Με το καλο να ερθει.Θα εχουμε το νεο focus το νεο i30 και το νεο ceed, 3 επιλογες άριστες σ αυτη την κατηγορια.Οποιο και να επιλεξεις ειναι κορυφη ,αλλα πιστευω πως το ceed θα ειναι και πιο οικονομικο σε σχεση με τα αλλα δυο που ανεφερα.
Ελπίζω σε σχέση με το αδελφάκι του (i30) να εμφανιστεί βελτιωμένο έστω και στις λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, θα ήταν ευχάριστη έκπληξη η ύπαρξη ενός πιο άνετου καθίσματος οδήγησης καθώς στο i30 είναι αρκετά σκληρό. Επίσης, θα ήταν πολύ καλό το μοντέλο να είναι εξοπλισμένο από τη βασική έκδοση και με σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών (στο i30 το σύστημα ανίχνευση πεζών τοποθετείται με επιπλέον χρέωση που ανεβάζει αρκετά την τιμή). Ως προς του κινητήρες, ο ατμοσφαιρικός 1.4 έχει (συγκριτικά) τσιμπημένη κατανάλωση και είναι αρκετά θορυβώδης (υποθέτω ότι θα είναι όμοιος με αυτόν του i30) αλλά φαντάζομαι ότι θα τον επιλέξουν αρκετοί λόγω χαμηλότερης τιμής και ίσως επειδή θεωρούν ότι θα είναι πιο αξιόπιστος σε σχέση με τον 3κύλινδρο τούρμπο. Σε κάθε περίπτωση πιστεύω πως εάν η αντιπροσωπεία ακολουθήσει μία καλή τιμολογιακή πολιτική (σε συνδυασμό και με τα 7 χρόνια εγγύηση) τότε θα έχει μια καλή εμπορική πορεία.
Αμεσως μην χασετε ευκαιρια ότι και καλα στο επικεντρο της Ελλαδας ενδιαφερον εχουν οι βενζινοκινητήρες,και γιατι όχι οι Diesel σε επαρχια εχουν τριπλασια ζητηση λογω αποστασεων και καταναλωσης ενταξει δεν λεω ότι παντου είναι χρησιμοι στην πολη μεσα είναι οι μικροι βενζίνης,για πειτε μου κατι ρε παιδια όταν το λιτρο ειχε φθασει στο 1,65 παλι και στα νησια 2 ευρω η βενζινη γιατι να την προτιμούσανε?Πειτε μου ένα άλλο γιατι ο 1000 tgi να είναι ποιο ακριβος από τον ντιζελ ε δεν σου λενε παρε τον ντιζελ καλυτερα παρα τον crdi?
.μόνο που στο νέο Φόκους του κάνανε φαουλ που του τοποθετησαν ημιάκαμπτους άξονες..εκει όπου ξεχωριζε ..οποτε έγινε και αυτό Γκολφ..στην κατηγορία να μη ξεχναμε την πρωτη και παντοτινή κυρία την Τζιουλεττα. .αξεπεραστη σε όλα της......
Με το καλο να ερθει.Θα εχουμε το νεο focus το νεο i30 και το νεο ceed, 3 επιλογες άριστες σ αυτη την κατηγορια.Οποιο και να επιλεξεις ειναι κορυφη ,αλλα πιστευω πως το ceed θα ειναι και πιο οικονομικο σε σχεση με τα αλλα δυο που ανεφερα.
Ελπίζω σε σχέση με το αδελφάκι του (i30) να εμφανιστεί βελτιωμένο έστω και στις λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, θα ήταν ευχάριστη έκπληξη η ύπαρξη ενός πιο άνετου καθίσματος οδήγησης καθώς στο i30 είναι αρκετά σκληρό. Επίσης, θα ήταν πολύ καλό το μοντέλο να είναι εξοπλισμένο από τη βασική έκδοση και με σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών (στο i30 το σύστημα ανίχνευση πεζών τοποθετείται με επιπλέον χρέωση που ανεβάζει αρκετά την τιμή). Ως προς του κινητήρες, ο ατμοσφαιρικός 1.4 έχει (συγκριτικά) τσιμπημένη κατανάλωση και είναι αρκετά θορυβώδης (υποθέτω ότι θα είναι όμοιος με αυτόν του i30) αλλά φαντάζομαι ότι θα τον επιλέξουν αρκετοί λόγω χαμηλότερης τιμής και ίσως επειδή θεωρούν ότι θα είναι πιο αξιόπιστος σε σχέση με τον 3κύλινδρο τούρμπο. Σε κάθε περίπτωση πιστεύω πως εάν η αντιπροσωπεία ακολουθήσει μία καλή τιμολογιακή πολιτική (σε συνδυασμό και με τα 7 χρόνια εγγύηση) τότε θα έχει μια καλή εμπορική πορεία.
Αμεσως μην χασετε ευκαιρια ότι και καλα στο επικεντρο της Ελλαδας ενδιαφερον εχουν οι βενζινοκινητήρες,και γιατι όχι οι Diesel σε επαρχια εχουν τριπλασια ζητηση λογω αποστασεων και καταναλωσης ενταξει δεν λεω ότι παντου είναι χρησιμοι στην πολη μεσα είναι οι μικροι βενζίνης,για πειτε μου κατι ρε παιδια όταν το λιτρο ειχε φθασει στο 1,65 παλι και στα νησια 2 ευρω η βενζινη γιατι να την προτιμούσανε?Πειτε μου ένα άλλο γιατι ο 1000 tgi να είναι ποιο ακριβος από τον ντιζελ ε δεν σου λενε παρε τον ντιζελ καλυτερα παρα τον crdi?