Κινητήρες: Με 5 κινητήρα σύνολα, οι turbo στο επίκεντρο
33.905 Επισκέψεις στο άρθρο (21/6/2018)
Το νέο Kia Ceed θα προσφέρεται με τρία μοτέρ βενζίνης και έναν κινητήρα πετρελαίου σε δύο εκδόσεις. Στην βάση της βενζίνης θα υπάρχει ο 1.400άρης ατμοσφαιρικός MPΙ απόδοσης 100 ίππων. Πάνω από αυτόν θα συναντήσουμε τον τούρμπο 1.000αρη Τ-GDi με ιπποδύναμη 120 άλογα και στην κορυφή της γκάμας θα βρίσκεται ο νέος κινητήρας 1.400 κυβικών Τ-GDi με απόδοση 140 ίππων. Όσον αφορά στα diesel, η μοναδική επιλογή θα είναι ο 1,6 λίτρου CRDi σε δύο εκδόσεις 115 και 136 ίππων. Όλα τα μηχανικά σύνολα θα συνεργάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, με τον νέο 1.400άρη των 140 ίππων και το diesel μοτέρ να είναι διαθέσιμα και με ένα 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το οποίο είναι γρήγορο στις αλλαγές και στο κατέβασμα στα πρότυπα ενός DSG.
Το δικό μας οδηγικό μενού περιλάμβανε (σε Ιταλία και Πορτογαλία) τους δύο turbo κινητήρες βενζίνης, καθώς αυτοί είναι και οι πιο ενδιαφέροντες για την ελληνική αγορά. Ξεκινώντας με τον ισχυρό των 140 ίππων να πούμε πως είναι ελαστικός, με ροπή από χαμηλά και με γραμμικότητα μέχρι τον κόφτη. Σε καμία περίπτωση δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, όμως μπορείς να κινηθείς σβέλτα (το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 8,9 δλ.). Σχετικά σβέλτα, αλλά με περισσότερη βέβαια πίεση στο γκάζι, θα καταφέρεις να κινηθείς και με τον 1.000άρη ο οποίος έχει επίσης πολιτισμένη λειτουργία παρότι 3 κύλινδρος. Ωστόσο, αυτή η έκδοση θα λέγαμε πως ισορροπεί μεταξύ επιδόσεων και κατανάλωσης, και ίσως να αποτελέσει τη δημοφιλέστερη στην ελληνική αγορά (το 0-100 ολοκληρώνεται σε 11,1 δλ., ενώ η μέση κατανάλωση είναι σύμφωνα με την Kia στα 5,4 λτ./100 χλμ.). Βέβαια, η απόκλιση της κατανάλωσης είναι μικρή σε σχέση με τον 1,4, οπότε για εμάς τα περισσότερα κυβικά και άλογα μας κλείνουν δελεαστικότερα το μάτι.
.μόνο που στο νέο Φόκους του κάνανε φαουλ που του τοποθετησαν ημιάκαμπτους άξονες..εκει όπου ξεχωριζε ..οποτε έγινε και αυτό Γκολφ..στην κατηγορία να μη ξεχναμε την πρωτη και παντοτινή κυρία την Τζιουλεττα. .αξεπεραστη σε όλα της......
Με το καλο να ερθει.Θα εχουμε το νεο focus το νεο i30 και το νεο ceed, 3 επιλογες άριστες σ αυτη την κατηγορια.Οποιο και να επιλεξεις ειναι κορυφη ,αλλα πιστευω πως το ceed θα ειναι και πιο οικονομικο σε σχεση με τα αλλα δυο που ανεφερα.
Ελπίζω σε σχέση με το αδελφάκι του (i30) να εμφανιστεί βελτιωμένο έστω και στις λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, θα ήταν ευχάριστη έκπληξη η ύπαρξη ενός πιο άνετου καθίσματος οδήγησης καθώς στο i30 είναι αρκετά σκληρό. Επίσης, θα ήταν πολύ καλό το μοντέλο να είναι εξοπλισμένο από τη βασική έκδοση και με σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών (στο i30 το σύστημα ανίχνευση πεζών τοποθετείται με επιπλέον χρέωση που ανεβάζει αρκετά την τιμή). Ως προς του κινητήρες, ο ατμοσφαιρικός 1.4 έχει (συγκριτικά) τσιμπημένη κατανάλωση και είναι αρκετά θορυβώδης (υποθέτω ότι θα είναι όμοιος με αυτόν του i30) αλλά φαντάζομαι ότι θα τον επιλέξουν αρκετοί λόγω χαμηλότερης τιμής και ίσως επειδή θεωρούν ότι θα είναι πιο αξιόπιστος σε σχέση με τον 3κύλινδρο τούρμπο. Σε κάθε περίπτωση πιστεύω πως εάν η αντιπροσωπεία ακολουθήσει μία καλή τιμολογιακή πολιτική (σε συνδυασμό και με τα 7 χρόνια εγγύηση) τότε θα έχει μια καλή εμπορική πορεία.
Αμεσως μην χασετε ευκαιρια ότι και καλα στο επικεντρο της Ελλαδας ενδιαφερον εχουν οι βενζινοκινητήρες,και γιατι όχι οι Diesel σε επαρχια εχουν τριπλασια ζητηση λογω αποστασεων και καταναλωσης ενταξει δεν λεω ότι παντου είναι χρησιμοι στην πολη μεσα είναι οι μικροι βενζίνης,για πειτε μου κατι ρε παιδια όταν το λιτρο ειχε φθασει στο 1,65 παλι και στα νησια 2 ευρω η βενζινη γιατι να την προτιμούσανε?Πειτε μου ένα άλλο γιατι ο 1000 tgi να είναι ποιο ακριβος από τον ντιζελ ε δεν σου λενε παρε τον ντιζελ καλυτερα παρα τον crdi?
.μόνο που στο νέο Φόκους του κάνανε φαουλ που του τοποθετησαν ημιάκαμπτους άξονες..εκει όπου ξεχωριζε ..οποτε έγινε και αυτό Γκολφ..στην κατηγορία να μη ξεχναμε την πρωτη και παντοτινή κυρία την Τζιουλεττα. .αξεπεραστη σε όλα της......
Με το καλο να ερθει.Θα εχουμε το νεο focus το νεο i30 και το νεο ceed, 3 επιλογες άριστες σ αυτη την κατηγορια.Οποιο και να επιλεξεις ειναι κορυφη ,αλλα πιστευω πως το ceed θα ειναι και πιο οικονομικο σε σχεση με τα αλλα δυο που ανεφερα.
Ελπίζω σε σχέση με το αδελφάκι του (i30) να εμφανιστεί βελτιωμένο έστω και στις λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, θα ήταν ευχάριστη έκπληξη η ύπαρξη ενός πιο άνετου καθίσματος οδήγησης καθώς στο i30 είναι αρκετά σκληρό. Επίσης, θα ήταν πολύ καλό το μοντέλο να είναι εξοπλισμένο από τη βασική έκδοση και με σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών (στο i30 το σύστημα ανίχνευση πεζών τοποθετείται με επιπλέον χρέωση που ανεβάζει αρκετά την τιμή). Ως προς του κινητήρες, ο ατμοσφαιρικός 1.4 έχει (συγκριτικά) τσιμπημένη κατανάλωση και είναι αρκετά θορυβώδης (υποθέτω ότι θα είναι όμοιος με αυτόν του i30) αλλά φαντάζομαι ότι θα τον επιλέξουν αρκετοί λόγω χαμηλότερης τιμής και ίσως επειδή θεωρούν ότι θα είναι πιο αξιόπιστος σε σχέση με τον 3κύλινδρο τούρμπο. Σε κάθε περίπτωση πιστεύω πως εάν η αντιπροσωπεία ακολουθήσει μία καλή τιμολογιακή πολιτική (σε συνδυασμό και με τα 7 χρόνια εγγύηση) τότε θα έχει μια καλή εμπορική πορεία.
Αμεσως μην χασετε ευκαιρια ότι και καλα στο επικεντρο της Ελλαδας ενδιαφερον εχουν οι βενζινοκινητήρες,και γιατι όχι οι Diesel σε επαρχια εχουν τριπλασια ζητηση λογω αποστασεων και καταναλωσης ενταξει δεν λεω ότι παντου είναι χρησιμοι στην πολη μεσα είναι οι μικροι βενζίνης,για πειτε μου κατι ρε παιδια όταν το λιτρο ειχε φθασει στο 1,65 παλι και στα νησια 2 ευρω η βενζινη γιατι να την προτιμούσανε?Πειτε μου ένα άλλο γιατι ο 1000 tgi να είναι ποιο ακριβος από τον ντιζελ ε δεν σου λενε παρε τον ντιζελ καλυτερα παρα τον crdi?