ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το μεγαλύτερο εμπορικό ενδιαφέρον στην Ελλάδα αναμένεται να παρουσιάσει ο 3κύλινδρος 1,0 TCe των 100 ίππων.

Το συνολικό μήκος είναι στα 4.050 χλστ., τη στιγμή που το αμάξωμα έχει χαμηλώσει από 8 έως 48 χλστ. (στην άκρη της πίσω αεροτομής) προσφέροντας καλύτερη αεροδυναμική και πιο δυναμικό χαρακτήρα.

Κινητήρες: Και σε υβριδικό

92.864 Επισκέψεις στο άρθρο (31/5/2019)

H γκάμα των κινητήρων εστιάζει κυρίως στα σύνολα βενζίνης. Στη βάση υπάρχει ο 1.000άρης ατμοσφαιρικός SCe απόδοσης 65 ή 75 ίππων, αλλά το εμπορικό ενδιαφέρον πέφτει κυρίως στον ο 1,0 λτ. τούρμπο TCe  κινητήρα των 100 ίππων. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο νέος 1.300άρης κινητήρας με ισχύ 130 ίππων και 240 Nm ροπής, αποκλειστικά με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Από πλευράς diesel το «παρών» δηλώνει και ο νέος 1,5 Blue dCi πετρελαιοκινητήρας (με σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης που χρησιμοποιεί υγρό εξάτμισης AdBlue) 85 ή 115 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Το σημαντικό νέο της γκάμας είναι φυσικά το νέο, in-house εξελιγμένο, υβριδικό σύνολο που έχει ως βάση έναν 1.600άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα με λειτουργία σε κύκλο Μίλερ και δύο ηλεκτρικά μοτέρ: To ένα θα κινεί αμιγώς ηλεκτρικά το Clio και το άλλο θα λειτουργεί ως γεννήτρια. Η συνδυαστική απόδοση του εν λόγω συστήματος είναι 130 ίπποι. Περισσότερες λεπτομέρειες και σε βάθος ανάλυση όμως στο επόμενο τεύχος του Auto Τρίτη που κυκλοφορεί την Τρίτη 4 Ιουνίου.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA