Μπορεί η εξωτερική εμφάνιση να δείχνει ως εξέλιξη του προηγούμενου Renault Clio, ωστόσο η καμπίνα του νέου έχει αλλάξει ριζικά, τόσο σχεδιαστικά, όσο και ποιοτικά. Έτσι θα συναντήσουμε μια νέα διάταξη στο ταμπλό εν ονόματι «Smart Cockpit» με σημείο αναφοράς τη νέα, κάθετα τοποθετημένη και με κλίση προς τον οδηγό οθόνη αφής 7 ή 9,3 ιντσών του συστήματος infotainment. Πέραν αυτής, στοιχείο που ξεχωρίζει είναι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων μεγέθους 7 έως 10 ιντσών (στη μεγάλη οθόνη υπάρχει και απεικόνιση του συστήματος πλοήγησης) με τον οποίο εφοδιάζεται για πρώτη φορά το γαλλικό μικρό.
Οι αλλαγές δε σταματούν εδώ, καθώς πλήρως ανασχεδιασμένη είναι και η κεντρική κονσόλα κάτω από την οθόνη, με περιστροφικούς διακόπτες για τον κλιματισμό, αλλά και μπουτόν τύπου πιάνο, που ορίζουν διάφορες λειτουργίες. Στη βάση της και σχετικά ψηλά τοποθετημένος βρίσκεται ο επιλογέας ταχυτήτων, έχοντας μπροστά του έναν αποθηκευτικό χώρο για μικροαντικείμενα, ο οποίος μπορεί να υποστηρίξει και ασύρματη φόρτιση κινητού. Toν μοντέρνο χαρακτήρα τονίζουν οι πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης με πινελιές χρώματος στους αεραγωγούς, με διχρωμίες στις επενδύσεις, ακόμα και με δυνατότητα διαμόρφωσης του πίνακα οργάνων, της κεντρικής οθόνης και του φωτισμού της καμπίνας. Ακόμα ένα σημαντικό στοιχείο είναι η ποιοτική αναβάθμιση, η οποία τονίζεται από την εκτεταμένη χρήση αφρώδους πλαστικού στο χωρισμένο σε 3 επίπεδα ταμπλό, ακόμα και στο σημείο που ακουμπάει το γόνατο του οδηγού στην εξωτερική πλευρά της βάσης του επιλογέα. Στις εκδόσεις RS-Line μεταξύ άλλων θα βρει κανείς δερμάτινο τιμόνι, πεντάλ αλουμινίου, επένδυση στο ταμπλό με φινίρισμα ανθρακονήματος, αλλά και ημι-μπάκετ καθίσματα για καλύτερη πλευρική στήριξη.
Δεν ξέρω πόσο διαφορετική είναι η νέα πλατφόρμα αλλά η δική μου εντύπωση είναι ότι ακολούθησαν το δρόμο του Fiesta, δηλ. γενική βελτίωση του προηγούμενου μοντέλου με έμφαση στην καμπίνα. Μια χαρά τακτική είναι, δεν με χαλάει... Το ταμπλώ είναι σαφώς καλύτερο από πριν και φαίνεται ποιοτικό και ευχάριστο αν και σχετικά λιτό. Ο χώρος αποσκευών δεν μου φαίνεται μεγαλύτερος αλλά βαθύτερος - κάτι κοψανε, ρεζέρβα ίσως? Αν υποθέσουμε ότι παρομοιάζει στο Micra από πλευράς συμπεριφοράς κλπ, θα είναι οκ, μέχρι εκεί, οπότε στο τέλος είναι θέμα γούστου και κυρίως τιμής. Από πλευράς πληρότητας εξοπλισμού είναι αντίστοιχο ή και καλύτερο του Fiesta (το οποίο έχει μεγάλη γκάμα ακόμη και στα χαμηλά επίπεδα εξοπλισμού), το θέμα είναι με τι τιμή διότι τα 'καλούδια' κοστίζουν και το παράδειγμα του αδελφού Micra χωρίς ενδιάμεση κονσόλα και με χειροκίνητα πίσω παράθυρα δεν είναι ό,τι καλύτερο.... Το Clio ήταν πάντα από τα καλύτερα μικρά συνολικά, με καλή αίσθηση και καλή συμπεριφορά, αλλά λίγο περίεργο εσωτερικό (έβαλαν μυαλό νομίζω) και ενίοτε ανησυχητική αξιοπιστία - ας ελπίσουμε ότι επίσης βελτιώθηκαν και σε αυτό. Προσωπικά, αν μου άρεσε, δεν θα αγόραζα πρώτες παρτίδες...
Δεν ξέρω πόσο διαφορετική είναι η νέα πλατφόρμα αλλά η δική μου εντύπωση είναι ότι ακολούθησαν το δρόμο του Fiesta, δηλ. γενική βελτίωση του προηγούμενου μοντέλου με έμφαση στην καμπίνα. Μια χαρά τακτική είναι, δεν με χαλάει... Το ταμπλώ είναι σαφώς καλύτερο από πριν και φαίνεται ποιοτικό και ευχάριστο αν και σχετικά λιτό. Ο χώρος αποσκευών δεν μου φαίνεται μεγαλύτερος αλλά βαθύτερος - κάτι κοψανε, ρεζέρβα ίσως? Αν υποθέσουμε ότι παρομοιάζει στο Micra από πλευράς συμπεριφοράς κλπ, θα είναι οκ, μέχρι εκεί, οπότε στο τέλος είναι θέμα γούστου και κυρίως τιμής. Από πλευράς πληρότητας εξοπλισμού είναι αντίστοιχο ή και καλύτερο του Fiesta (το οποίο έχει μεγάλη γκάμα ακόμη και στα χαμηλά επίπεδα εξοπλισμού), το θέμα είναι με τι τιμή διότι τα 'καλούδια' κοστίζουν και το παράδειγμα του αδελφού Micra χωρίς ενδιάμεση κονσόλα και με χειροκίνητα πίσω παράθυρα δεν είναι ό,τι καλύτερο.... Το Clio ήταν πάντα από τα καλύτερα μικρά συνολικά, με καλή αίσθηση και καλή συμπεριφορά, αλλά λίγο περίεργο εσωτερικό (έβαλαν μυαλό νομίζω) και ενίοτε ανησυχητική αξιοπιστία - ας ελπίσουμε ότι επίσης βελτιώθηκαν και σε αυτό. Προσωπικά, αν μου άρεσε, δεν θα αγόραζα πρώτες παρτίδες...