Χώροι: Πιο ευρύχωρο και με κορυφαίο χώρο αποσκευών
92.862 Επισκέψεις στο άρθρο (31/5/2019)
Ένα ακόμη κομμάτι που προσπάθησαν να βελτιώσουν στο νέο Clio, είναι η ευρυχωρία της καμπίνας, η πρακτικότητα και η περιφερειακή ορατότητα. Γι αυτό το λόγο ανασχεδιάστηκαν όλα τα επιμέρους τμήματα με σκοπό να δημιουργηθεί, σύμφωνα με τη Renault, μεγαλύτερος χώρος για τους επιβάτες και τοποθετήθηκαν νέα πιο ψηλά και λεπτά καθίσματα, τα οποία παρέχουν καλύτερη στήριξη στον οδηγό και ορατότητα προς τα πίσω. Η δική μας πρώτη αίσθηση επιβεβαιώνει όσα λέει η Renault και παρά την ελαφρά μείωση του μεταξονίου, η καμπίνα προσφέρει αισθητά καλύτερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών. Τονισμένη είναι και η πρακτικότητα με αρκετές θήκες για μικροπράγματα (ο συνολικός τους όγκος είναι 26 λτ.), ενώ εντυπωσιακό είναι το νούμερο της χωρητικότητας του πορτ μπαγκάζ διπλού πάτου, που φτάνει τα 391 λτ., όντας πλέον το κορυφαίο της κατηγορίας. Περισσότερες λεπτομέρειες και σε βάθος ανάλυση όμως στο επόμενο τεύχος του Auto Τρίτη που κυκλοφορεί την Τρίτη 4 Ιουνίου.
Δεν ξέρω πόσο διαφορετική είναι η νέα πλατφόρμα αλλά η δική μου εντύπωση είναι ότι ακολούθησαν το δρόμο του Fiesta, δηλ. γενική βελτίωση του προηγούμενου μοντέλου με έμφαση στην καμπίνα. Μια χαρά τακτική είναι, δεν με χαλάει... Το ταμπλώ είναι σαφώς καλύτερο από πριν και φαίνεται ποιοτικό και ευχάριστο αν και σχετικά λιτό. Ο χώρος αποσκευών δεν μου φαίνεται μεγαλύτερος αλλά βαθύτερος - κάτι κοψανε, ρεζέρβα ίσως? Αν υποθέσουμε ότι παρομοιάζει στο Micra από πλευράς συμπεριφοράς κλπ, θα είναι οκ, μέχρι εκεί, οπότε στο τέλος είναι θέμα γούστου και κυρίως τιμής. Από πλευράς πληρότητας εξοπλισμού είναι αντίστοιχο ή και καλύτερο του Fiesta (το οποίο έχει μεγάλη γκάμα ακόμη και στα χαμηλά επίπεδα εξοπλισμού), το θέμα είναι με τι τιμή διότι τα 'καλούδια' κοστίζουν και το παράδειγμα του αδελφού Micra χωρίς ενδιάμεση κονσόλα και με χειροκίνητα πίσω παράθυρα δεν είναι ό,τι καλύτερο.... Το Clio ήταν πάντα από τα καλύτερα μικρά συνολικά, με καλή αίσθηση και καλή συμπεριφορά, αλλά λίγο περίεργο εσωτερικό (έβαλαν μυαλό νομίζω) και ενίοτε ανησυχητική αξιοπιστία - ας ελπίσουμε ότι επίσης βελτιώθηκαν και σε αυτό. Προσωπικά, αν μου άρεσε, δεν θα αγόραζα πρώτες παρτίδες...
Δεν ξέρω πόσο διαφορετική είναι η νέα πλατφόρμα αλλά η δική μου εντύπωση είναι ότι ακολούθησαν το δρόμο του Fiesta, δηλ. γενική βελτίωση του προηγούμενου μοντέλου με έμφαση στην καμπίνα. Μια χαρά τακτική είναι, δεν με χαλάει... Το ταμπλώ είναι σαφώς καλύτερο από πριν και φαίνεται ποιοτικό και ευχάριστο αν και σχετικά λιτό. Ο χώρος αποσκευών δεν μου φαίνεται μεγαλύτερος αλλά βαθύτερος - κάτι κοψανε, ρεζέρβα ίσως? Αν υποθέσουμε ότι παρομοιάζει στο Micra από πλευράς συμπεριφοράς κλπ, θα είναι οκ, μέχρι εκεί, οπότε στο τέλος είναι θέμα γούστου και κυρίως τιμής. Από πλευράς πληρότητας εξοπλισμού είναι αντίστοιχο ή και καλύτερο του Fiesta (το οποίο έχει μεγάλη γκάμα ακόμη και στα χαμηλά επίπεδα εξοπλισμού), το θέμα είναι με τι τιμή διότι τα 'καλούδια' κοστίζουν και το παράδειγμα του αδελφού Micra χωρίς ενδιάμεση κονσόλα και με χειροκίνητα πίσω παράθυρα δεν είναι ό,τι καλύτερο.... Το Clio ήταν πάντα από τα καλύτερα μικρά συνολικά, με καλή αίσθηση και καλή συμπεριφορά, αλλά λίγο περίεργο εσωτερικό (έβαλαν μυαλό νομίζω) και ενίοτε ανησυχητική αξιοπιστία - ας ελπίσουμε ότι επίσης βελτιώθηκαν και σε αυτό. Προσωπικά, αν μου άρεσε, δεν θα αγόραζα πρώτες παρτίδες...