ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το νέο Clio αναβάθμισε μεταξύ άλλων και την οδική του συμπεριφορά, στην οποία σαφώς δεν υστερούσε και η απερχόμενη γενιά.

Η γενικότερη οδηγική αίσθηση στο Renault Clio των 130 ίππων είναι πιο σπορτίφ, με πιο ζωντανό πίσω μέρος και με τιμόνι που παρέχει πληροφόρηση και ακρίβεια.

Τα οφέλη από την νέα πλατφόρμα είναι εμφανή τόσο από την ακαμψία του πλαισίου, όσο και από την στιβαρότητα του Clio στο δρόμο, δείχνοντας πιο ώριμο από ποτέ και δίνοντας την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου.

Στο δρόμο: Δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου

92.863 Επισκέψεις στο άρθρο (31/5/2019)

Το πρώτο πράγμα που μας έκανε εντύπωση πίσω από το τιμόνι του νέου Clio είναι η έκδηλη ποιοτική αναβάθμιση, τόσο σε υλικά, όσο και σε φινίρισμα-συναρμογή. Διαθέτοντας μαλακά υλικά εκεί που το VW Polo και το Ford Fiesta δεν έχoυν, το νέο Clio δεν έχει και πολλά να ζηλέψει ακόμη και απέναντι σε premium επιλογές της κατηγορίας. Η θέση οδήγησης είναι αρκετά χαμηλή πλέον και κυρίως σωστή με αποτέλεσμα λεβιές και τιμόνι να έρχονται ως φυσικές προεκτάσεις των χεριών, ενώ όλοι οι διακόπτες είναι εύκολα προσβάσιμοι. 

Από τους διαθέσιμους 2 βενζινοκινητήρες επιλέξαμε τον 3κύλινρο 1,0 TCe με τα 100 άλογα και το 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Αυτή η έκδοση θα είναι λογικά και η πιο εμπορική στην Ελλάδα. Αν δεν τον ζορίσεις στις υψηλές στροφές δύσκολα καταλαβαίνεις πως είναι 3 κύλινδρος και προσφέροντας αρκετή ροπή από χαμηλά τραβάει μια χαρά και έχει καλή απόκριση, στη Sport λειτουργία τουλάχιστον. Στην Eco είναι εμφανής η ραθυμία, αλλά και η συγκράτηση της κατανάλωσης.  Είναι ιδιαίτερα πολιτισμένο μοτέρ και έρχεται σε αρμονία με την ήσυχη και ποιοτική κύλιση του νέου Clio. Ευχάριστη έκπληξη και η αίσθηση του επιλογέα με τις κοντές διαδρομές και την «καλολαδωμένη» λειτουργία, όπως και το τιμόνι ειδικά με επιλεγμένη τη λειτουργία Sport από το σύστημα παραμετροποίησης. Μια 6η σχέση πάντως με πιο πυκνή κλιμάκωση στις 5 πρώτες θα ήταν ευπρόσδεκτη. 
 
Τα οφέλη από τη νέα πλατφόρμα είναι εμφανή τόσο από την ακαμψία του πλαισίου, όσο και από την στιβαρότητα του Clio στο δρόμο, δείχνοντας πιο ώριμο από ποτέ και δίνοντας την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Μεταπηδώντας στην έκδοση με τον 1,3 Tce των 130 ίππων, το στάνταρ 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και το πακέτο RS Line, το Clio ξεδιπλώνει πλήρως το χαρισματικό οδηγικό του ταμπεραμέντο. Η λειτουργία του κινητήρα είναι σχεδόν… ηλεκτρική με άμεση απόκριση και γερό τράβηγμα από πολύ χαμηλά. Αν και από το κλικ στο paddle μέχρι την εναλλαγή των γραναζιών υπάρχει μια μικρή υστέρηση προς όφελος της ομαλότητας, το κιβώτιο είναι γρήγορο και βελτιωμένο σε σχέση με πριν.
 
Περισσότερες λεπτομέρειες και σε βάθος ανάλυση όμως στο επόμενο τεύχος του Auto Τρίτη που κυκλοφορεί την Τρίτη 4 Ιουνίου.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
Moto