Περνώντας στις τεχνολογίες και τα συστήματα με τα οποία εφοδιάζεται η νέα γενιά του Clio, αυτό που ξεχωρίζει είναι το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης β΄ βαθμού Highway and Traffic Jam Companion, το οποίο συνδυάζει το adaptive cruise control με το σύστημα διατήρησης στη λωρίδα, όπου σε αυτοκινητόδρομους ή σε μποτιλιάρισμα δίνει ουσιαστικά τη δυνατότητα στο Clio να κινείται αυτόνομα. Πέραν αυτών η Renault εφοδίασε το μικρό της με όλα τα γνωστά υπάρχοντα συστήματα, όπως προειδοποίησης τυφλού σημείου και ακούσιας αλλαγής λωρίδας, αναγνώρισης πινακίδων, αυτόματου φρεναρίσματος και park assist. Παράλληλα θα συναντήσουμε και μια νέα κάμερα πανοραμικής θέασης 360 μοιρών και τη νέα εφαρμογή MyRenault. Αυτή θα δίνει τη δυνατότητα μέσα από το κινητό σας να κλειδώνει/ξεκλειδώνει το Clio, να εντοπίζει που το έχετε παρκάρει, να ενεργοποιεί κόρνα και φώτα σε κάποιο χώρο parking, αλλά και να στέλνετε μέσω του κινητού σας την τοποθεσία που θέλετε να πάτε στο σύστημα πλοήγησης του Clio. Στο μέλλον θα μπορεί μέσω του IoT να συνδέεται και σε εφαρμογές smart home, καθώς και σε πλατφόρμες car sharing.
Δεν ξέρω πόσο διαφορετική είναι η νέα πλατφόρμα αλλά η δική μου εντύπωση είναι ότι ακολούθησαν το δρόμο του Fiesta, δηλ. γενική βελτίωση του προηγούμενου μοντέλου με έμφαση στην καμπίνα. Μια χαρά τακτική είναι, δεν με χαλάει... Το ταμπλώ είναι σαφώς καλύτερο από πριν και φαίνεται ποιοτικό και ευχάριστο αν και σχετικά λιτό. Ο χώρος αποσκευών δεν μου φαίνεται μεγαλύτερος αλλά βαθύτερος - κάτι κοψανε, ρεζέρβα ίσως? Αν υποθέσουμε ότι παρομοιάζει στο Micra από πλευράς συμπεριφοράς κλπ, θα είναι οκ, μέχρι εκεί, οπότε στο τέλος είναι θέμα γούστου και κυρίως τιμής. Από πλευράς πληρότητας εξοπλισμού είναι αντίστοιχο ή και καλύτερο του Fiesta (το οποίο έχει μεγάλη γκάμα ακόμη και στα χαμηλά επίπεδα εξοπλισμού), το θέμα είναι με τι τιμή διότι τα 'καλούδια' κοστίζουν και το παράδειγμα του αδελφού Micra χωρίς ενδιάμεση κονσόλα και με χειροκίνητα πίσω παράθυρα δεν είναι ό,τι καλύτερο.... Το Clio ήταν πάντα από τα καλύτερα μικρά συνολικά, με καλή αίσθηση και καλή συμπεριφορά, αλλά λίγο περίεργο εσωτερικό (έβαλαν μυαλό νομίζω) και ενίοτε ανησυχητική αξιοπιστία - ας ελπίσουμε ότι επίσης βελτιώθηκαν και σε αυτό. Προσωπικά, αν μου άρεσε, δεν θα αγόραζα πρώτες παρτίδες...
Δεν ξέρω πόσο διαφορετική είναι η νέα πλατφόρμα αλλά η δική μου εντύπωση είναι ότι ακολούθησαν το δρόμο του Fiesta, δηλ. γενική βελτίωση του προηγούμενου μοντέλου με έμφαση στην καμπίνα. Μια χαρά τακτική είναι, δεν με χαλάει... Το ταμπλώ είναι σαφώς καλύτερο από πριν και φαίνεται ποιοτικό και ευχάριστο αν και σχετικά λιτό. Ο χώρος αποσκευών δεν μου φαίνεται μεγαλύτερος αλλά βαθύτερος - κάτι κοψανε, ρεζέρβα ίσως? Αν υποθέσουμε ότι παρομοιάζει στο Micra από πλευράς συμπεριφοράς κλπ, θα είναι οκ, μέχρι εκεί, οπότε στο τέλος είναι θέμα γούστου και κυρίως τιμής. Από πλευράς πληρότητας εξοπλισμού είναι αντίστοιχο ή και καλύτερο του Fiesta (το οποίο έχει μεγάλη γκάμα ακόμη και στα χαμηλά επίπεδα εξοπλισμού), το θέμα είναι με τι τιμή διότι τα 'καλούδια' κοστίζουν και το παράδειγμα του αδελφού Micra χωρίς ενδιάμεση κονσόλα και με χειροκίνητα πίσω παράθυρα δεν είναι ό,τι καλύτερο.... Το Clio ήταν πάντα από τα καλύτερα μικρά συνολικά, με καλή αίσθηση και καλή συμπεριφορά, αλλά λίγο περίεργο εσωτερικό (έβαλαν μυαλό νομίζω) και ενίοτε ανησυχητική αξιοπιστία - ας ελπίσουμε ότι επίσης βελτιώθηκαν και σε αυτό. Προσωπικά, αν μου άρεσε, δεν θα αγόραζα πρώτες παρτίδες...