Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οι οδηγοί ηλεκτρικών κάνουν τα περισσότερα χιλιόμετρα ετησίως

2.999 Επισκέψεις στο άρθρο (4/6/2021)

Αποτελέσματα έρευνας δείχνουν πως οι κάτοχοι ηλεκτρικών αυτοκινήτων κάνουν περισσότερα χιλιόμετρα ετησίως σε σχέση με τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που εξοπλίζονται από κινητήρες βενζίνης και ντίζελ.

Μια πρόσφατη έρευνα που ανέθεσε η Nissan για την περιοχή της Ευρώπης και διενεργήθηκε από την εταιρεία OnePoll διαπίστωσε ότι οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων ταξιδεύουν κατά μέσο όρο 630 χιλιόμετρα ετησίως περισσότερο, από τους ιδιοκτήτες οχημάτων με κινητήρα καύσης, δηλαδή βενζίνης ή ντίζελ.
 
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά σε δείγμα 7.000 ερωτηθέντων από πολλές διαφορετικές χώρες της Ευρώπης, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία, την Ισπανία, την Ιταλία και τις Σκανδιναβικές χώρες (Νορβηγία, Σουηδία και Δανία) από τις 29 Ιανουαρίου 2021 έως τις 23 Φεβρουαρίου 2021.
 
Συγκεκριμένα, η έρευνα διαπίστωσε ότι οι ιδιοκτήτες οχημάτων με κινητήρες καύσης ταξιδεύουν κατά μέσο όρο 13.600 χλμ. ετησίως, ενώ οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων ταξιδεύουν 14.300 χλμ. ετησίως. Οι Ιταλοί ιδιοκτήτες ηλεκτρικών διαπιστώθηκε πως θα χρησιμοποιήσουν τα αυτοκίνητά τους, κατά μέσο όρο πάνω από 15.000 χιλιόμετρα ετησίως, με τους Ολλανδούς να ακολουθούν με 14.800 χιλιόμετρα το χρόνο.
 
Από κει και πέρα το 69% των ερωτηθέντων ιδιοκτητών ηλεκτρικών θεωρεί πως η τρέχουσα υποδομή φόρτισης είναι ικανοποιητική και το 70% ότι δηλώνει πως η εμπειρία τους από την αυτονομία του αυτοκινήτου τους είναι καλύτερη από ότι πίστευαν πριν το αγοράσουν. Στην αντίπερα όχθη το 47% των ιδιοκτητών αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης επισημαίνει ότι το κύριο πλεονέκτημα ενός βενζινοκινητήρα ή ντίζελ είναι η μεγαλύτερη αυτονομία. Το 30% απάντησε ότι δεν σκέφτεται να αγοράσει κάποιο ηλεκτρικό, ενώ το 58% ανέφερε ως αρνητικό παράγοντα την ανησυχία της αυτονομίας.
 
Επιστρέφοντας στους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών, πάνω από το ένα τέταρτο είπε ότι η αυτονομία (28% ), ο χρόνος φόρτισης (30% ) και το ακριβό κόστος απόκτησης (31%) είναι από τους μεγαλύτερους μύθους που ακολουθούν τα ηλεκτρικά, υπονοώντας ότι η φόρτιση και υποδομή έχουν αναπτυχθεί επαρκώς. Από την άλλη πλευρά το 56% των ιδιοκτητών οχημάτων με κινητήρες καύσης πιστεύει πως δεν υπάρχουν αρκετά σημεία φόρτισης, το ίδιο ποσοστό επισημαίνει πως το ηλεκτρικό είναι πιο ακριβό στην αγορά του από το αντίστοιχο βενζίνης / ντίζελ, και τέλος ένα 48% θεωρεί πως τα δημοσία σημεία φόρτισης είναι λίγα.

Toyota
ALL SEASON BRIDGESTONE NEXEN TOYO