Το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό Kuga έχει βαρύ -όσο πρέπει- τιμόνι που προσφέρει στον οδηγό σωστή πληροφόρηση, ενώ η υψηλή θέση οδήγησης και η κάμερα των 360 μοιρών δίνουν εξαιρετική εικόνα της περιμέτρου του αυτοκινήτου. Στο πέρασμα πάνω από τις συχνές λακκούβες του ελληνικού οδικού δικτύου, το Kuga θα ικανοποιήσει και τον απαιτητικό, «σιδερώνοντας» αρκετές ανωμαλίες και προσφέροντας καλή ηχομόνωση είτε μέσα στην πόλη είτε στον αυτοκινητόδρομο (67,4 dB στα 120 χλμ./ώρα). Αν υπάρχει ένα και μοναδικό πράγμα που θα μπορούσαμε να του προσάψουμε είναι πως λόγω του βάρους του (1.689 κιλά), θέτει περιορισμούς αν θες να κινηθείς γρήγορα παρά τις πολύ καλές του ρεπρίζ.
Σε σχέση με το Kuga, ο οδηγός μέσα στο Renault Arkana θα εκτιμήσει επίσης την υψηλή θέση οδήγησης και το γεγονός πως το αυτοκίνητο μπορεί να στρογγυλεύει τις κακοτεχνίες και λίγα μέτρα αργότερα να κινηθεί ευθύβολα με ικανοποιητική ποιότητα κύλισης στον ανοιχτό δρόμο με σημαντικότερο μειονέκτημα τον θόρυβο που ακούγεται από το υβριδικό σύνολο σε συνθήκες πλήρους επιτάχυνσης. Το τιμόνι του είναι ελαφρύ, ώστε να κινείται πιο εύκολα και άνετα μέσα στην πόλη και τα 1.435 κιλά του καταφέρνουν να κρύβονται όταν ο οδηγός αποφασίσει να κινηθεί πιο γρήγορα παρότι το αυτοκίνητο έχει 20 εκ. απόσταση από το έδαφος.