Η ποιότητα κύλισης είναι ιδιαίτερα προσεγμένη και υψηλού επιπέδου θυμίζοντας premium κατασκευές μεγαλύτερων κατηγοριών, με τις όποιες ανωμαλίες να απορροφώνται με αποτελεσματικό τρόπο.
Τα supermini εξακολουθούν να έχουν τα πρωτεία στο εγχώριο αγοραστικό μερίδιο, με το Peugeot 208 να συμβάλλει ουσιαστικά σε αυτή την πρωτοκαθεδρία. Το γαλλικό μικρό είναι διαθέσιμο σε πέντε επιλογές κινητήρα (βενζίνη σε 75, 100 και 130 άλογα, diesel στα 100 και αμιγώς ηλεκτρικό στους 136 ίππους), με πιο εμπορική την έκδοση με τον βενζινοκινητήρα των 100 ίππων. Ο λόγος; Το ότι συνδυάζει καλές επιδόσεις, πολιτισμένη λειτουργία και χαμηλές τιμές κατανάλωσης. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο 1.200άρης turbo PureTech (205 Nm ροπής), ο οποίος ανεβάζει ικανοποιητικά από χαμηλά και διακρίνεται για το θετικό του τράβηγμα, γεμίζοντας αρκετά καλά το μεσαίο φάσμα περιστροφής του. Αυτή του η αποδοτικότητα, μάλιστα, δεν συνοδεύεται από ενοχλητικούς θορύβους, λόγω του αναβαθμισμένου επιπέδου ηχομόνωσης.
Η έκδοση με τον κινητήρα των 100 ίππων 208 είναι η πιο σημαντική εμπορικά προσφέροντας καλές επιδόσεις, πολιτισμένη λειτουργία και χαμηλές τιμές κατανάλωσης.
Το γαλλικό μικρό των 100 ίππων προσφέρεται με 6άρι χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Στην επιλογή με το μηχανικό κιβώτιο, ο επιλογέας έχει μεν μια μέτρια αίσθηση «χάνοντας» σε ακρίβεια στις γρήγορες αλλαγές, ωστόσο δίνει «ζωντάνια» στο αυτοκίνητο με την σφιχτή κλιμάκωσή του. Εμείς θα την προτιμούσαμε, καθώς εκτός των αρκετά καλών επιδόσεων, εγγυάται πολύ καλή τιμή μέσης κατανάλωσης στα 6,1 λτ./100 χλμ..