Χαρισματικός ο τρόπος που «παντρεύεται» η άνεση και η ποιοτική κύλιση με το fun to drive, όπου η σχετικά σφιχτή ανάρτηση ελέγχει απόλυτα τις μετατοπίσεις του βάρους και το τιμόνι είναι ιδιαίτερα άμεσο και ακριβές.
Ελαφρώς διαφορετική φιλοσοφία στους κινητήρες του ακολουθεί το νεότερο μέλος της γαλλικής οικογένειας, Peugeot 308. Ναι, ο κλασικός βενζινοκινητήρας PureTech και το diesel μοτέρ BlueHDi παραμένουν στην γκάμα του μικρομεσαίου, ωστόσο δεν συναντάμε αμιγώς ηλεκτρική επιλογή. Τουναντίον, προσφέρεται σε Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης στα 180 και τα 225 άλογα και αυτονομία γύρω στα 50 χλμ.. Για εταιρικούς χρήστες που θέλουν να απαλλάσσονται από τέλη κυκλοφορίας, Δακτύλιο και εταιρικό φόρο είναι μία συμφέρουσα επιλογή, για το ευρύτερο αγοραστικό κοινό, όμως, η βενζινοκίνητη πρόταση των 130 ίππων είναι ό,τι πρέπει. Διότι ο 1,2 PureTech των 130 ίππων εντυπωσίασε ακόμη περισσότερο με την «συμπεριφορά» του στο νέο 308, συγκριτικά με όσα έχουμε δει από το ίδιο μοτέρ σε άλλα μοντέλα. Εμφατικός και χωρίς ζόρι τράβηγμα από το ρελαντί, είναι γεμάτος σε μεγάλο φάσμα περιστροφής και με άμεση αντίδραση σε κάθε πάτημα του πεντάλ, αν και θα θέλαμε επιλογή Sport από την βασική.
Σε σχέση με ό,τι έχουμε δει σε άλλα μοντέλα της Peugeot η διάταξη στους κλασικούς «τρεις όνυχες» είναι αισθητά οριζοντιωμένη, με το γαλλικό μικρομεσαίο να είναι το πρώτο που «φοράει» το νέο έμβλημα της εταιρείας.
Το γλυκό, μάλιστα, δένει εξαιρετικά με το αυτόματο κιβώτιο, που ανεβοκατεβάζει σωστά και ομαλά τις 8 σχέσεις του, χωρίς μάλιστα σημαντική επιβάρυνση στην κατανάλωση. Συν τοις άλλοις, χαρίζει και μία πιο σπορτίφ αίσθηση που αποτυπώνεται στις αρκετά καλές ρεπρίζ του μοντέλου. Όλα τα παραπάνω, χωρίς να υπάρξει ο παραμικρός κραδασμός ή κάποιο έντονο ίχνος τραχύτητας λόγω της τρικύλινδρης αρχιτεκτονικής, ενώ στα θετικά και η μέση κατανάλωση η οποία μετρήθηκε στα 7,1 λτ./100 χλμ..