Οι επιδόσεις είναι καλές παρά το αυξημένο βάρος του (1.623 κιλά) ενώ η κίνηση μεταδίδεται μέσω κιβωτίου μιας σχέσης στους εμπρός τροχούς, το οποίο διαθέτει και λειτουργία Brake Regeneration (Ανάκτηση περισσότερης ενέργειας με την πέδηση ή όταν δεν χρησιμοποιείται γκάζι).
Ανεβαίνοντας κατηγορία και περνώντας σε εκείνη με τα μεγαλύτερη δυναμική (μικρά SUV) υπάρχει το Peugeot 2008. Εδώ, η επιλογή μας συμβαδίζει με τις τάσεις της εποχής, καθώς το γαλλικό B-SUV συμφέρει περισσότερο στην αμιγώς ηλεκτρική πρόταση e-2008 των 136 ίππων. Αλλωστε, με την κρατική επιδότηση των 8.000 ευρώ με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά» το κόστος αγοράς του μειώνεται σημαντικά, πλησιάζει την αντίστοιχη σε ιπποδύναμη επιλογή βενζίνης, ενώ είναι και φθηνότερο από το diesel 2008! Το Peugeot e-2008 εφοδιάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων με απόδοση 260 Nm ροπής από τις 300 σ.α.λ.. Ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει άμεση απόκριση και θετικό τράβηγμα σε κάθε πεντάλ του γκαζιού.
Αισθητικά, η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Peugeot e-2008 διαφοροποιείται από την ανασχεδιασμένη εμπρόσθια μάσκα στο χρώμα του αμαξώματος και τα λογότυπα της έκδοσης στα εμπρός φτερά και στο πίσω μέρος.
Και πόση είναι η αυτονομία του; Η μπαταρία των 50 kWh υπόσχεται θεωρητική αυτονομία γύρω στα 345 χλμ. την οποία και ελέγχεις μέσω των τριών προγραμμάτων παραμετροποίησης. Πιο συγκεκριμένα, το e-2008 αποδίδει 82 ίππους στο Eco, 109 στο normal και 136 ίππους στη θέση Sport. Από εκεί και πέρα, οι χρόνοι φόρτισης είναι σχετικά γρήγοροι, καθώς ανάλογα με την ισχύ του wallbox και τον ενσωματωμένο φορτιστή του, το e-2008 φορτίζει πλήρες σε 7μιση (7,4 kW) ή 5 (11 kW) ώρες.