ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Peugeot 3008: Το diesel του οικογενειάρχη

12.747 Επισκέψεις στο άρθρο (11/7/2022)
Με εξαιρετική ποιότητα κύλισης και χαμηλή μέση κατανάλωση από τον 1.500άρη πετρελαιοκινητήρα του, το ευρύχωρο Peugeot 3008 είναι ο ορισμός του οικογενειακού αυτοκινήτου.
3 Φωτογραφίες »

Με εξαιρετική ποιότητα κύλισης και χαμηλή μέση κατανάλωση από τον 1.500άρη πετρελαιοκινητήρα του, το ευρύχωρο Peugeot 3008 είναι ο ορισμός του οικογενειακού αυτοκινήτου.

Η ευρεία γκάμα κινητήρων σε κάθε μοντέλο της Peugeot και η εμπιστοσύνη του Ομίλου στις πετρελαιοκίνητες επιλογές βρίσκει πεδίο εφαρμογής στο μικρομεσαίο SUV, Peugeot 3008. Ένα αυτοκίνητο με την δική του εμπορική επιτυχία στην κατηγορία των C-SUV, το οποίο λανσάρεται με μοτέρ βενζίνης, diesel αλλά και δύο Plug-in υβριδικές επιλογές. Η μεγάλη τους ιπποδύναμη (225 και 300 άλογα), η δυνατότητα τετρακίνησης και η χαμηλή μέση κατανάλωση συνθέτουν ένα ενδιαφέρον οδηγικό πακέτο, ωστόσο το πιο «τσιμπημένο» κόστος αγοράς του μάς οδηγεί στην εξίσου οικονομική ως προς την κατανάλωση diesel πρόταση. Μην ξεχνάμε πως συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο EAT8, συνεπώς εξασφαλίζεται μεγαλύτερη ευχρηστία και άνεση στην οδήγηση.


Με δεδομένη την απουσία τετρακίνησης, οι εκτός δρόμου δυνατότητες του 3008 «ορίζονται» κυρίως από το έξτρα σύστημα Grip Control που ελέγχει την ελκτική πρόσφυση των μπροστινών κινητήριων τροχών μέσω των πέντε διαφορετικών προγραμμάτων (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF).
3 Φωτογραφίες »

Με δεδομένη την απουσία τετρακίνησης, οι εκτός δρόμου δυνατότητες του 3008 «ορίζονται» κυρίως από το έξτρα σύστημα Grip Control που ελέγχει την ελκτική πρόσφυση των μπροστινών κινητήριων τροχών μέσω των πέντε διαφορετικών προγραμμάτων (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF).

 
Το ανανεωμένο Peugeot 3008 προσφέρεται σε μία έκδοση πετρελαιοκινητήρα, τον 1,5 BlueHDi των 130 ίππων ο οποίος υιοθετεί την τελευταία λέξη της diesel τεχνολογίας (16βάλβιδη κεφαλή, τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας κτλ., σύστημα ανακυκλοφορίας καυσαερίων, υγρό εξάτμισης AdBlue κτλ.). Ξεχωρίζει για τη δύναμη, τη ροπή αλλά και την ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία του με χαμηλό θόρυβο και συγκρατημένο κραδασμό. Υπολογίζοντας, δε, τον ευρύτερο premium χαρακτήρα του αυτοκινήτου (εσωτερικό, ποιότητα κύλισης), σε συνδυασμό με το οικογενειακό του ύφος (ευρυχωρία σε καμπίνα και πορτ-μπαγκάζ) έχουμε τον ορισμό του οικογενειακού αυτοκινήτου που «καίει» ελάχιστα σε μέσες πραγματικές συνθήκες με 6,3 λτ./100 χλμ..

Σελίδα 1Ποιο Peugeot & με ποιο μοτέρ; Με 1 ή 2 μηδενικά;
Σελίδα 2Εκλεπτυσμένη σχεδίαση, hi-tech & με premium βλέψεις καμπίνα
Σελίδα 3Peugeot 208: Για αυτό «φεύγουν» τα 100 άλογα
Σελίδα 4Στο «ρεύμα» της εποχής το e-2008
Σελίδα 5Σπορτίφ στα 130 άλογα το νέο 308
Σελίδα 6Peugeot 3008: Το diesel του οικογενειάρχη
Mercedes
TASEIS STHN ASFALISH