ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
10 φωτογραφίες »

Το Citroen C3 διατηρεί το trendy ύφος σχεδίασης και στην καμπίνα, που μπορεί να μην διαθέτει μαλακά πλαστικά, είναι όμως γεροδεμένη και πλούσια εξοπλισμένη. Τα καθίσματα είναι απόλυτα αναπαυτικά σε ταξίδι.

Εσωτερικό: Με premium αύρα τα 208 & Polo

125.425 Επισκέψεις στο άρθρο

Tα δεδομένα άλλαξαν. Μικρό δε σημαίνει πλέον συμβιβασμούς σε θέματα ποιότητας, τεχνολογίας και ευχάριστης διαμονής στην καμπίνα. Τα μικρά σήκωσαν το ανάστημα και θυμίζουν πλέον περισσότερο ποιοτικές μικρομεσαίες προτάσεις παρά οικονομικές λύσεις ανάγκης.

Το 208 σε δική του κλάση 
Ένα από τα χαρακτηριστικότερα παραδείγματα είναι το νέο Peugeot 208, το οποίο διαθέτει το πιο εντυπωσιακό εσωτερικό εδώ συνδυάζοντας την premium αίσθηση ποιότητας με τον μοντέρνο σχεδιασμό. Μαλακά και άριστα φινιρισμένα πλαστικά στο ταμπλό, ψηφιακός 3D πίνακας οργάνων που ξεπροβάλλει πάνω από το μικρό σε διάμετρο τιμόνι σαν head-up display σύμφωνα με τη φιλοσοφία του i-cockpit, τύπου πιάνο διακόπτες κονσόλας και φυσικά η μεγάλη στάνταρ έγχρωμη οθόνη αφής του infotainment δένουν αρμονικά με στοιχεία πρακτικότητας, όπως οι πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα και η σωστή θέση οδήγησης σε ένα πραγματικά ξεχωριστό σύνολο.

Στο εσωτερικό του νέου Opel Corsa η σχεδίαση ακολουθεί οριζόντια αρχιτεκτονική, όπως έχουμε γνωρίσει στα περισσότερα μοντέλα της φίρμας. Αντίστοιχα, στα γνωστά υψηλά επίπεδα κινείται η ποιότητα και η εργονομία του. Στα high-light βέβαια είναι ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων και η έως 10 ιντσών οθόνη αφής, η οποία είναι κομψά ενσωματωμένη στο ταμπλό.

Αντίθετα με το εξωτερικό, το εσωτερικό του νέου Renault Clio είναι ριζικά αναβαθμισμένο, τόσο ποιοτικά, όσο και τεχνολογικά. Για πρώτη φορά προσφέρεται ψηφιακός πίνακας οργάνων, ενώ στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει η οθόνη αφής των 7 ιντσών του infotainment (προαιρετικά κάθετη 9,3 ιντσών). Από κάτω οι όμορφοι και πρακτικοί διακόπτες αεροπορικού τύπου εξυπηρετούν με τη σειρά τους την καλή εργονομία, ενώ μέσα στο γενικότερα αναβαθμισμένο εσωτερικό συναντάμε και χώρους για αντικείμενα συνολικού όγκου 26 λίτρων. 

Με έμφαση στην ποιότητα Polo και Fiesta
Ανέκαθεν το VW Polo αποτελούσε ορόσημο της ποιότητας για την κατηγορία, επενδύοντας σε λιτό σχετικά διάκοσμο, αλλά και σε εξαιρετικά ποιοτικά υλικά, άριστο φινίρισμα και γενικότερα μια upper class αίσθηση ποιότητας. Εργονομικά είναι άριστο με την οθόνη αφής του συστήματος infotainment να είναι άψογα ενσωματωμένη στο ταμπλό. Με επιπλέον χρέωση μπορείς να έχεις ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ στάνταρ είναι οι πολλές θέσεις μια μικροαντικείμενα και η οθόνη αφής των 6,5 ιντσών.

Ακόμα ένα μοντέλο που διακρίνεται για τη στιβαρότητα της συναρμογής και το άψογο φινίρισμα είναι το νέο Fiesta, παρά τη χρήση πλαστικών με μια φλοίδα μαλακής επένδυσης στο πάνω μέρος. Επιπλέον χάρη στη νέα στάνταρ οθόνη αφής των 8 ιντσών, που επιτελεί τις περισσότερες λειτουργίες, η εργονομία είναι πλέον αυτή που πρέπει.

C3, Micra και Yaris ορίζουν τις trendy και πρακτικές προσεγγίσεις αντίστοιχα
Ένα από τα χαρακτηριστικότερα παραδείγματα trendy προσέγγισης είναι το νέο Micra, η νέα γενιά του οποίου άλλαξε ριζικά τη σχεδίαση της καμπίνας αφήνοντας πίσω τη μίζερη εικόνα και τη χωρίς έμπνευση σχεδίαση. Διχρωμία στις επενδύσεις, εκτεταμένη χρήση ποιοτικών υλικών (μέχρι και πρόβλεψη για μαλακή επένδυση στο σημείο που ακουμπούν τα γόνατα οδηγού-συνοδηγού στην κεντρική κονσόλα έχει γίνει), πολύ προσεκτική συναρμογή, οθόνη αφής μέσα στη φάσα του ταμπλό και ηχοσύστημα BOSE με ηχεία στο προσκέφαλο του οδηγού για τέλειο 360ο ήχο είναι μερικά μόνο από στοιχεία που συνηγορούν στην αίσθηση μεγαλύτερου και ακριβότερου αυτοκινήτου.

Κάτι αντίστοιχο συνέβη και στο C3, το οποίο διατηρεί το trendy ύφος της σχεδίασης του αμαξώματος, με πολλά στοιχεία εξατομίκευσης και ένα ξεχωριστό τετραγωνισμένης αισθητικής ταμπλό, αν και κατασκευασμένο εξΆ ολoκλήρου από σκληρά πλαστικά, αλλά και πρωτότυπες προσθήκες, όπως τα χερούλια στις πόρτες αντί για χειρολαβές και εμπρός καθίσματα-πολυθρόνες. Και εδώ είναι στάνταρ η οθόνη αφής.

Δυνατότητες εξατομίκευσης υπάρχουν και στο i20, ωστόσο η έμφαση έχει δοθεί στην αντοχή στο χρόνο, όπως καταδεικνύει η χρήση σκληρών μεν, αλλά γεροδεμένων πλαστικών. Σίγουρα οι εκδόσεις με διχρωμία παρουσιάζουν μεγαλύτερο αισθητικό ενδιαφέρον από αυτές με το μουντό διάκοσμο. Σε αντίστοιχο ύφος είναι και το SEAT Ibiza, που ναι μεν δείχνει υπέρ το δέον λιτό σχεδιαστικά, ωστόσο είναι γεροδεμένο και πρακτικό με απόλυτα ικανοποιητικό επίπεδο εξοπλισμού και στάνταρ οθόνη αφής 6,5 ιντσών.

Ιδιαίτερα προσεγμένο επίπεδο συναρμολόγησης και φινιρίσματος διαθέτει και το Toyota Yaris, το οποίο στέκεται επάξια ακόμη απέναντι και στους νεότερους ανταγωνιστές του διατηρώντας την εργονομία σε πολύ υψηλά επίπεδα. Η δε πρακτικότητα αποτελεί τον άσο στο μανίκι, κάτι που εξαργυρώνεται με χιλιάδες πωλήσεις στην ελληνική αγορά.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
Moto