ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
7 φωτογραφίες »

Με το νέο Opel Corsa αντιλαμβάνεσαι αμέσως τη διαφορά που δημιουργεί το μειωμένο βάρος του αμαξώματος, χάρη στη σιγουριά που σου δίνει με το πάτημά του και την ευκολία με την οποία θα κάνεις ελιγμούς.

Στο δρόμο: To Ford Fiesta είναι απολαυστικό

125.426 Επισκέψεις στο άρθρο

Το Ford Fiesta είναι σε δική του κλάση όσον αφορά στα δυναμικά του χαρακτηριστικά με αποτέλεσμα η εξαιρετική θέση οδήγησης να εξαργυρώνεται στο έπακρο σε κάθε διαδρομή. Το καταπληκτικό σε αίσθηση, ακρίβεια και πληροφόρηση τιμόνι συνδυάζεται υποδειγματικά με το «ζωντανό» πλαίσιο και τις καλοκουρδισμένες αναρτήσεις, χαρίζοντας απόλυτη ουδετερότητα σε κάθε στροφή και δυναμισμό που παραπέμπει στο μεγαλύτερο Focus. Αυτοκρατορικό πάτημα,  αξιόλογη ποιότητα κύλισης με χαμηλό θόρυβο και ικανή απορροφητικότητα από τη σφιχτή ανάρτηση συμπληρώνουν την κορυφαία οδηγική εικόνα του Ford Fiesta.

Με πειστικότερο μπροστινό σύστημα, το νέο Peugeot 208 θα κοίταζε στα μάτια το Fiesta εμφανίζοντας μάλιστα ανώτερη ποιότητα κύλισης.  Η ανάρτησή του απορροφά αριστοτεχνικά τις ανωμαλίες του δρόμου, με το μικρής διαμέτρου τιμόνι να προσφέρει ακρίβεια συμβάλλοντας  στη συνολικά allegra αίσθηση του 208, που δείχνει ευχάριστα ανάλαφρο, με «αέρινο» πάτημα και δυναμική κατευθυντικότητα. ¶ξια λόγου και τα φρένα του, τόσο σε αίσθηση, όσο και αποτελεσματικότητα.

Δυναμισμό θα βρούμε και στο Nissan  Micra. Με τη σφικτή ρύθμιση στην ανάρτηση και το φαρδύτερο πίσω μετατρόχιο, οι κλίσεις περιορίζονται, ενώ ο πίσω άξονας αν και λίγο νευρικός πάνω από τις ανωμαλίες μέσα στη στροφή θα παραμείνει βιδωμένος στο δρόμο ελέγχοντας τις ταλαντώσεις. Παράλληλα όσο ουδέτερο είναι στις στροφές, άλλο τόσο σταθερό και ευθύβολο είναι στον αυτοκινητόδρομο, με δυνατά φρένα.

Το Ibiza έχει το φαρδύτερο μπροστινό μετατρόχιο στοιχείο που βοηθά το μικρό SEAT να πείθει με την οδηγική του συμπεριφορά ακόμα και σε οριακές καταστάσεις. Χάρη και στην αξιοσύνη της ανάρτησή του, το Ibiza θα περάσει εντυπωσιακά αλώβητο πάνω από τις οδικές ανωμαλίες, ενώ σε δρόμο με στροφές δεν εμφανίζει έντονη κλίση, στοιχείο που μαζί με το ακριβές τιμόνι ενισχύει το fun to drive και την απόλυτα ελεγχόμενη συμπεριφορά. Κρίμα που η αποτελεσματικότητα των φρένων δεν είναι ανάλογη.  

¶παιχτη η ποιότητα κύλισης του Polo 
Μιλώντας για ποιότητα κύλισης, το μυαλό θα πάει στο Polo, το οποίο παραδοσιακά διακρίνεται θυμίζοντας πιο έντονα πλέον μεγαλύτερο και ακριβότερο αυτοκίνητο με την άνεση που προσφέρει η ανάρτησή του, να του επιτρέπει να περνάει επιτυχώς τις λακκούβες και τις κακοτεχνίες. Μπορεί οδηγικά να μην έχει τη ζωντάνια και τη χάρη του Fiesta ή του 208, η σταθερότητα και η ουδετερότητά του όμως σε όλες τις συνθήκες εμπνέουν απόλυτη αίσθηση ασφάλειας. Στα μείον, όπως και στο Ibiza, η αποτελεσματικότητα των φρένων.

Η ποιότητα κύλισης θα σε κερδίσει και στο νέο Renault Clio, το οποίο απέκτησε επιτέλους σωστή θέση οδήγησης. Στον ανοιχτό δρόμο είναι άνετο και σταθερό, ενώ η ανάρτησή του φιλτράρει άριστα τις εδαφικές κακοτεχνίες, χωρίς να «κοπανάει» ή να μεταφέρει κραδασμούς στο εσωτερικό. Παράλληλα το Clio απέκτησε ακόμα πιο εστιασμένο οδηγικό χαρακτήρα, όπως ορίζει η συγκρατημένη κλίση, η σαφήνεια του πάτηματός του και η ουδετερότητα της συμπεριφοράς ακόμα και σε συνθήκες πίεσης.

Με το νέο Opel Corsa αντιλαμβάνεσαι αμέσως τη διαφορά που δημιουργεί το μειωμένο βάρος του αμαξώματος, χάρη στη σιγουριά που σου δίνει με το πάτημά του και την ευκολία με την οποία θα κάνεις ελιγμούς. Σε αυτό βοηθάει και το σύστημα διεύθυνσης, που αν και ελαφρύ είναι αρκετά ακριβές. Από την άλλη, η ανάρτηση χωρίς να είναι μαλακή, φιλτράρει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου και μόνο σε συνεχείς διαταράξεις θα αφήσει ταλαντώσεις να εισέλθουν στην καμπίνα. Ακόμα πάντως και στο όριό του έχει ουδέτερη και προβλέψιμη συμπεριφορά, με το μπροστινό του να ακολουθεί τις εντολές από το σύστημα διεύθυνσης και την υποστροφή να εμφανίζεται μόνο αν το παρακάνεις.Από την άλλη στον ανοιχτό δρόμο, ως γνήσιο Corsa, είναι σταθερό και ευθύβολο, με αποφασιστικό πάτημα. Την αίσθηση ασφάλειας συμπληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο τα δυνατά φρένα.

Ακόμα καλύτερα φρένα έχει το Citroen C3 (τα πιο δυνατά ανάμεσα στα 10 μοντέλα), που χαρακτηρίζεται από το ένα ελαφρύ τιμόνι. Αυτό σε συνδυασμό με την αυξημένη κλίση δεν εμπνέει για σβέλτη οδήγηση, είναι όμως άνετο και διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κύλισής του, ενώ αποδεικνύεται ιδιαίτερα εύχρηστο στην καθημερινότητα και αρκετά ευέλικτο.

Oρισμός της ευελιξίας-ευχρηστίας παραμένει το Yaris
Βέβαια ευέλικτο και εύχρηστο στην καθημερινότητα σαν το Yaris δεν υπάρχει με το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα να είναι η ευελιξία μέσα στην πόλη (9,6 μ. κύκλος στροφής). Με άλλα λόγια μπορείς να το παρκάρεις με ευκολία σε δύσκολα σημεία, ενώ έχει καλή περιφερειακή ορατότητα. Φυσικά δεν αμελεί να είναι σταθερό στον αυτοκινητόδρομο, σβέλτο και ασφαλές εφόσον το πιέσεις με  υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και προβλέψιμες, όπως και προοδευτικές αντιδράσεις. Σφαιρικά έχει την πιο ολοκληρωμένη εικόνα.

Από την άλλη, το Hyundai i20 κυλάει με ησυχία και στρίβει με ασφάλεια, χωρίς να είναι ούτε σπορτίφ, αλλά ούτε και πλαδαρό. Δείχνει και είναι στιβαρό προσφέροντας και πολύ καλή άνεση στο δρόμο. Χάρη στα φαρδιά του μετατρόχια, πατάει με σιγουριά και κατά κύριο λόγο έχει ουδέτερη συμπεριφορά, που μόνο σε έντονη πίεση θα γίνει υποστροφική, αλλά πάντα προοδευτερική και ελεγχόμενη.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Autotriti.gr
DOBLO VS COURIER