H τιμή των 12.630 ευρώ για το Toyota Yaris είναι δελεαστική. Δεν είναι τυχαίο που το μικρό της Toyota είναι για σειρά ετών το απόλυτο best seller της ελληνικής αγοράς.
Value for Money: Δέλεαρ η τιμή του Yaris, 8 χρόνια εγγύηση το Fiesta
125.423 Επισκέψεις στο άρθρο
Με 12.630 ευρώ, η τιμή του Yaris είναι προκλητική ειδικά από τη στιγμή που συνδυάζεται με 6 χρόνια εγγύησης και στάνταρ στοιχεία όπως το αυτόματο φρενάρισμα, οι 7 αερόσακοι (και για γόνατα του οδηγού), αλλά και βασικών στοιχείων άνεσης. Αμέσως πιο ακριβό είναι το Hyundai i20, το οποίο χάρη στην τρέχουσα προσφοράς της αντιπροσωπείας προσφέρεται από 13.390 ευρώ και μάλιστα με 5ετή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει τα απαραίτητα.
Το SEAT Ibiza προσφέρει στάνταρ έγχρωμη οθόνη αφής 6,5 ιντσών και 4 χρόνια εγγύηση, με τιμή κάτω από 14.000 ευρώ (13.855 για την ακρίβεια). Στα 14.290 ευρώ του Nissan Micra θα θέλαμε κάποια παραπάνω στοιχεία άνεσης στο βασικό εξοπλισμό, αλλά δεν πρέπει να παραβλέπεται το στάνταρ σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, καθώς και τα Active Trace και Active Ride Control, που βοηθούν την ευστάθεια του ιαπωνικού μικρού.
Το νέο Opel Corsa δείχνει να πλασάρεται καλά στην κατηγορία με 14.380 ευρώ, με όλα τα απαραίτητα, 5 χρόνια εγγύηση και αυτόματο φρενάρισμα. Με ανάλογα χαρακτηριστικά έχει λανσαριστεί και το Renault Clio, αλλά κατάτι υψηλότερη τιμή στα 14.690 ευρώ. Το Ford Fiesta παραμένει κάτω από τις 15.000 ευρώ (14.866 ευρώ) έχοντας μεταξύ άλλων στάνταρ cruise control και έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, κυρίως όμως προσφέρεται με τη μεγαλύτερη εγγύηση μηχανικών μερών (8 χρόνια).
Το VW Polo ξεπερνάει για λίγο τα 15.000 ευρώ (15.183), προσφέρει όμως ένα πληρέστατο εξοπλιστικό πακέτο άνεσης και ασφάλειας (το πληρέστερο), καθώς επίσης οθόνη αφής 6,5 ιντσών και ζάντες αλουμινίου. Ωστόσο η στάνταρ εγγύηση είναι μόλις 2 χρόνων. Τα 15.540 ευρώ του Citroen C3 προσφέρουν μέχρι και αυτόματο κλιματισμό, όχι όμως αυτόματο φρενάρισμα. Η εγγύηση είναι 5ετής, όπως και στο Peugeot 208, το οποίο είναι ακριβότερο όλων (16.200 ευρώ), αλλά με το πληρέστερο εξοπλιστικό πακέτο άνεσης και ασφάλειας.
Τι επιλέγουν οι 3 τύποι του AutoΤρίτη
Το Ford Fiesta και το Peugeot 208 έχουν τα στοιχεία εκείνα που θα δελεάσουν τον αγοραστή που δίνει βάρος στο Fun to Drive με την τελική επιλογή να κρίνει η κορυφαία αίσθηση του τιμονιού, που προσφέρει το Fiesta. Το μικρό της Ford αποτελεί μέτρο σύγκρισης χάρη στα ψαγμένα του δυναμικά χαρακτηριστικά, ωστόσο το νέο Peugeot 208 θα απαντήσει με την ανώτερη ποιότητα κύλισής του.
Ο Value for Money τύπος δε θα χρειαστεί πολύ για να γλυκοκοιτάξει το Toyota Yaris, το οποίο έχει τιμή εκκίνησης 12.630 ευρώ, απόλυτα ικανοποιητικό εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, καθώς και 6 χρόνια εγγύηση. Όσοι δίνουν προτεραιότητα στην εγγύηση δεν μπορεί να μη συγκινηθούν από τα 8 χρόνια του Ford Fiesta ή το ότι το Hyundai i20 των 13.390 ευρώ έχει 5 χρόνια εγγύηση χωρίς όριο χλμ.
Ο high-tech αγοραστής θα έχει πάνω-κάτω τις ίδιες άριστες εντυπώσεις από όλα μοντέλα της δοκιμής. Ωστόσο το Peugeot 208, το Opel Corsa ή το Renault Clio (τα δύο πρώτα θα διατεθούν και σε ηλεκτρικές εκδόσεις, ενώ το Clio σε υβριδικό) ως νεότερα δείχνουν να έχουν ένα προβάδισμα. Φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάει κανείς το Toyota Yaris, που έχει υβριδική έκδοση εδώ και χρόνια και το οποίο έχει πληθώρα στάνταρ ηλεκτρονικών συστημάτων άνεσης και ασφάλειας. Πολλά στάνταρ συστήματα έχoυν το VW Polo και το Nissan Micra, με το ιαπωνικό μικρό να προσφέρει τη δυνατότητα τοποθέτησης του κορυφαίου ηχοσυστήματος της BOSE με ηχεία στο προσκέφαλο του οδηγού. To Citroen C3 είναι το μόνο που προσφέρει το ConnectedCAM για λήψη βίντεο και φωτογραφιών από τα οδηγικά δρώμενα.