Κινητήρας: Ικανοποιητικός ο τρικύλινδρος 1.000άρης
225.512 Επισκέψεις στο άρθρο (10/11/2018)
Mε τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 998 κ.εκ. της Hyundai εφοδιαζεται και το Kona. To τρικύλινδρο μπλοκ διαθέτει 12βάλβιδη κεφαλή με δύο εκκεντροφόρους και αποδίδει 120 ίππους/6.000 σ.α.λ.. Η στάθμη θορύβου που δεν είναι σύμμαχος σε τέτοιες δομές είναι εδώ εντυπωσιακά χαμηλά στο μεγαλύτερο μέρος της λειτουργίας. Μόνο σε δυνατό μαρσάρισμα μέχρι τις ψηλές στροφές θα ακουστεί λίγο άγρια η χροιά του χωρίς ωστόσο να ενοχλεί. Πέραν αυτού πάντος τα χαρακτηριστικά είναι πολιτισμένα και δεν υπάρχουν δονήσεις. Από πλευράς απόδοσης, παρόλο που η μέγιστη τιμή της ροπής αποδίδεται σε χαμηλές στροφές, είναι σαφές ότι ο κινητήρας αρχίζει να δείχνει την καλύτερή του πλευρά εκεί λίγο πριν το στροφόμετρο δείξει 2.000 σ.α.λ.. Γενικά ο σχετικός δείκτης δε δυσκολεύεται να φτάσει σβέλτα μέχρι την κόκκινη περιοχή δίνοντας αρκετά ζωηρό χαρακτήρα στις μετακινήσεις με το Kona. Το σύνολο πάντως δε θα έλεγε σε 2-3 χλγμ. ροπής παραπάνω ή σε ελάχιστα κιλά μάζας λιγότερα. Η διαβάθμιση των ταχυτήτων στο σαζμάν χωρίς να είναι μακριά, έχει στόχο να βοηθά την κατανάλωση στο ταξίδι και το πετυχαίνει, όμως σε μια πιο σπορτίφ στιγμή ο οδηγός βρίσκεται συχνά να προσπαθεί αρκετά για να γεμίσει την κάθε σχέση επιβαρύνοντας τελικά τη μέση τιμή κατανάλωσης, η οποία είναι στα 8,7 λτ./100 χλμ..