ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γνώριμο είναι σχεδιαστικά το ταμπλό καθώς η γενική δομή είναι παραπλήσια με του i30. Θα θέλαμε μαλακό πλαστικό στο ταμπλό ωστόσο η γενική εντύπωση που αφήνει το Kona στον τομέα της ποιότητας είναι πολύ καλή.

Ο πίνακας οργάνων είναι αρκετά λιτός αλλά πλήρης από πλευράς πληροφορίας.

Μας άρεσε η λειτουργία και του blind spot και της διατήρησης της λωρίδας (στάνταρ το δεύτερο).

H oθόνη του infotainment (έξτρα η 7 ιντσών), είναι εύκολη στο χειρισμό και τα μενού εσωτερικά έχουν μια λογική σειρά και διακλάδωση. Από πλευράς συνδεσιμότητας υπάρχουν όλες οι προβλεπόμενες θύρες της εποχής μας αλλά και το λογισμικό για τα δύο βασικά «στρατόπεδα» κινητών τηλεφώνων.

Εσωτερικό: Γνώριμη «γεύση» σχεδιαστικά, καλή η ποιότητα

225.912 Επισκέψεις στο άρθρο (10/11/2018)

Eίναι γεγονός ότι στο εσωτερικό του Kona οι σχεδιαστικοί τόνοι υποχωρούν έως ένα βαθμό και δεν ακολουθούν πλήρως τη νεωτεριστική διάθεση που υπάρχει στο αμάξωμα του μοντέλου. Κυρίαρχος εδώ είναι η οθόνη του infotainment στο κέντρο και ένας αναλογικός πίνακας οργάνων εμπρός από τον οδηγό με μια ευανάγνωστη οθόνη ανάμεσα σε κοντέρ και στροφόμετρο. Εκεί απεικονίζονται διάφορες πληροφορίες μεταξύ άλλων και για τα ουκ ολίγα συστήματα υποβοήθησης. Γενικά υπάρχει κι εδώ μια φιλοσοφία για περισσότερο χρώμα, με την απόχρωση του αμαξώματος να περνά σε λεπτομέρειες του εσωτερικού όπως ένα περίγραμμα στους αεραγωγούς, στη βάση του επιλογέα του κιβωτίου αλλά και γύρω από το μπουτόν εκκίνησης. Βέβαια κι εδώ το γκρι εξωτερικό χρωμα, ως σημείο εκκίνησης, δε φτιάχνει τη μεγαλύτερη δυνατή αντίθεση. Συνολικά πάντως υπάρχει μια αίσθηση φιλικότητας προς το χρήστη και σωστής τοποθέτησης διακοπτών και χειριστηρίων, γεγονός το οποίο ρίχνει στο ελάχιστο το χρόνο προσαρμογής.  

Η ποιότητα κατασκευής δείχνει να είναι υψηλού επιπέδου με προσεγμένη συναρμολόγηση και στιβαρό συνολικό χαρακτήρα. Όπως και ναΆχει όμως, λείπουν λίγο τα μαλακά πλαστικά από τη συνταγή και δε μπορούμε πλέον να μη διαπιστώσουμε ότι γεννιέται σταδιακά μια τάση από τις εταιρείες να αποκηρύσσουν λίγο τα αφρώδη υλικά, σε αυτό το επίπεδο μεγέθους τουλάχιστον.

Ο δε εξοπλισμός είναι καλός από τη βασική έκδοση ενώ από τα βοηθήματα που είχε το αυτοκίνητο μας άρεσε η αυτοπεποίθηση που έχει το σύστημα Lane Keep Assist και ο τρόπος που σε επαναφέρει. Αναγνωρίζει δε και πότε αφήνεις τα χέρια από το τιμόνι και σε ξαναβάζει στη θέση σου. Και το blind spot αλλά και η αναγνώριση εμπρόσθιας σύγκρουσης με αυτόματο φρένο (αμφότερα έξτρα)έδειξαν να δουλεύουν έγκαιρα και όχι ενοχλητικά. Συνολικά από πλευράς εξοπλισμού η βασική έκδοση έχει όλα τα απαραίτητα της εποχής, αλλά με μόλις 1.000 ευρώ επιπλέον (Premium, 17.590 ευρώ), το Kona εξοπλίζεται «μέχρι τα δόντια» και ανεβάζει κατακόρυφα το επίπεδο άνεσης και ευχρηστίας με αυτόματο κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, έξυπνο κλειδί, οθόνη 7 ιντσών, σκούρα κρύσταλλα κλπ..

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

FORD
Fiat