Καλώς ήλθες μέλλον! Το ταμπλό του Golf είναι φουλ ψηφιακό από τη βασική έκδοση. Οι διακόπτες εξαφανίστηκαν και όλα γίνονται είτε με την αφή είτε με την κεντρική οθόνη, το τιμόνι και φυσικά τις έξυπνες και… ομιλητικότατες φωνητικές εντολές.
Εσωτερικό: Η ψηφιακή εποχή συναντά την top ποιότητα
218.475 Επισκέψεις στο άρθρο (8/8/2020)
Το γράφαμε στις κατασκοπείες και επαληθευτήκαμε πλήρως: το νέο Golf ήρθε για να εξαφανίσει όλα τα μπουτόν και τους διακόπτες από το εσωτερικό του. Η πρώτη εντύπωση; Εντάξει, θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να προσανατολιστείς και να δεις πώς γίνεται το κάθε τι. Φυσικά κυριαρχούν οι μεγάλες οθόνες, εμπρός από τον οδηγό και στο κέντρο του ταμπλό. Από το κεντρικό μόνιτορ γίνονται όλα. Τα μενού έχουν μια οριζόντια δομή και μπορεις να περνάς και με κίνηση του χεριού από το ένα στο άλλο. Το είχε λανσάρει από το Golf 7 αυτό η VW και δεν το άφησε έξω ούτε από το 8. Φυσικά, τα μενού, τον κλιματισμό, τον ήχο, το τηλέφωνο, μπορείς όλα να τα ελέγξεις και με φωνητικές εντολές. Πρόκειται για σύστημα σαν αυτό της Mercedes A-Class μόνο που εδώ η πρώτη «ατάκα» είναι «Hello, Volkswagen». Το σύστημα έδειξε ότι μπορεί να αργεί καμιά φορά να καταλάβει ότι του απευθύνεις το λόγο, οι επόμενες «συζητήσεις» όμως και ο τρόπος με τον οποίο εκτελεί είναι εξαιρετικός. Του λες συχνότητα και την αλλάζει, αναγνωρίζει αν μιλάει ο οδηγός ή ο εμπρός επιβάτης, σου φτιάχνει τον κλιματισμό πολύ γρήγορα και στη ζώνη που θες συγκεκριμένα, σου λέει ποιο σταθμό ακούς και, γενικά, ό,τι ρωτήσεις θα σε καλύψει. Το ίδιο και στην πλοήγηση: τα ονόματα των ελληνικών πόλεων αποτελούν πρόκληση, αλλά έδειξε να τα πιάνει αρκετά καλά. Ανάμεσα στις εμπρός θέσεις, ο πολύ μικρός επιλογέας του DSG, απόρροια της πλήρως by wire λειτουργίας του πλέον, απελευθερώνει αρκετό χώρο. Θα μπορούσε να μπει εκεί ένα πολυχειριστήριο ίσως και να «παίζεις» τα μενού από εκεί; Πιθανώς. Όσο εξοικειώνεσαι μαζί του πάντως, το innovision cockpit είναι εύκολο στη χρήση. Λείπει κάτι; Ναι. Μας έλειψε η χειροκίνητη αναζήτηση σταθμού στο ράδιο αλλά και ο φωτισμός στα slider του clima και του ήχου. Σχετικά με το Clima να πούμε ότι, στην έκδοση Style που δοκιμάζουμε (δεύτερη στη σειρά), είναι τριών ζωνών. Σε ό,τι αφορά την ποιότητα, η VW φαίνεται ότι πήρε το όλο ζήτημα ακόμα πιο σοβαρά από ότι συνήθως. Το μαλακό, πλουσιότατο υλικό κυριαρχεί στο ταμπλό, δεν υπάρχει υπόνοια τριγμού ακόμα και στον χειρότερο δρόμο ενώ και το φινίρισμα είναι πολύ προσεγμένο αν και όχι ιδιαίτερα φωτεινό. Σε θέματα συνδεσιμότητας, επίσης το επίπεδο είναι πλήρως up to date: Υπάρχει η δέσμη υπηρεσιών We Connect π.χ. για εξΆαποστάσεως έλεγχο θυρών με το κινητό μας μεταξύ άλλων. Στο πακέτο We Connect Plus (συνδρομητικό) οι δυνατότητες ανεβαίνουν πολύ, π.χ. υπάρχει μέχρι και Online συναγερμός κατά της κλοπής.
Συνταξιδεψαμε επί της Αθηνών Κορίνθου για αρκετή ώρα, και το είχα στους καθρέφτες μου, μάλιστα κάποια στιγμή επιβράδυνα ώστε να δω κ το πίσω μέρος.
Διαφορετικό στο μάτι (κυρίως λόγω led), ανανεωμένο, και ....γκολφ!
Μια διόρθωση, στα μικρομεσαία ο όμιλος πατάει πρώτα στη skoda και μετά ακολουθούν τα υπόλοιπα μοντέλα. Πρόσφατα παραδείγματα, ο νέος λεβιές του αυτόματου κιβωτίου καθώς και η πλατφόρμα που τα βλέπουμε στο μοντέλο της παρουσίασης. Το ίδιο ακολουθείται και σε άλλες κατηγορίες, πρώτα κυκλοφορεί η fabia, μετά ακολουθούν polo, ibiza και a2.
Το ίδιο ισχύει και για τα Α3, Α4, Polo, passat, και όσον ούπω και για το Tiguan.
Αποτελεί μέρος της πολύ πετυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ και "παράδοση" του group.
Όσον αφορά την Audi, στο ράφι των σ.μαρκετ υπάρχει γάλα κατσικίσιο βιολογικό, γάλα αγελάδας επώνυμο, γάλα ιδιωτικής ετικέτας, γάλα σε προσφορά, κτλ., κτλ.
Πάνω απ'όλα, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
Αν μου δείξεις τα 3 τουλάχιστον τελευταία γκολφ δεν θα καταλάβω ποιο είναι το τελευταίο. Αυτό που δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό.Απο το γκρουπ μόνο audi.
Συνταξιδεψαμε επί της Αθηνών Κορίνθου για αρκετή ώρα, και το είχα στους καθρέφτες μου, μάλιστα κάποια στιγμή επιβράδυνα ώστε να δω κ το πίσω μέρος. Διαφορετικό στο μάτι (κυρίως λόγω led), ανανεωμένο, και ....γκολφ!
Μια διόρθωση, στα μικρομεσαία ο όμιλος πατάει πρώτα στη skoda και μετά ακολουθούν τα υπόλοιπα μοντέλα. Πρόσφατα παραδείγματα, ο νέος λεβιές του αυτόματου κιβωτίου καθώς και η πλατφόρμα που τα βλέπουμε στο μοντέλο της παρουσίασης. Το ίδιο ακολουθείται και σε άλλες κατηγορίες, πρώτα κυκλοφορεί η fabia, μετά ακολουθούν polo, ibiza και a2.
Το ίδιο ισχύει και για τα Α3, Α4, Polo, passat, και όσον ούπω και για το Tiguan. Αποτελεί μέρος της πολύ πετυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ και "παράδοση" του group. Όσον αφορά την Audi, στο ράφι των σ.μαρκετ υπάρχει γάλα κατσικίσιο βιολογικό, γάλα αγελάδας επώνυμο, γάλα ιδιωτικής ετικέτας, γάλα σε προσφορά, κτλ., κτλ. Πάνω απ'όλα, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
Αν μου δείξεις τα 3 τουλάχιστον τελευταία γκολφ δεν θα καταλάβω ποιο είναι το τελευταίο. Αυτό που δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό.Απο το γκρουπ μόνο audi.