Οι μετρήσεις έδειξαν: ακόμα καλύτερος χώρος για τα πόδια, ελάχιστα μικρότερος για κεφάλι και ώμους.
Χώροι: Aνετη καμπίνα, νορμάλ πορτ-μπαγκάζ
217.983 Επισκέψεις στο άρθρο (8/8/2020)
Οι διαστάσεις του Golf δεν έχουν αλλάξει παρά μόνο σε επίπεδο λίγων χιλιοστών. Το μεταξόνιο βέβαια πήρε ενάμιση ποντάκι που δεν είναι αμελητέο. Η εικόνα είναι πολύ καλή συνολικά και το Golf Θα φιλοξενήσει με άνεση και υψηλόσωμους επιβάτες. Το δε πορτ-μπαγκάζ, αμετάβλητο στα 380 λίτρα, έχει εξαιρετικό, τετραγωνισμένο σχήμα. Σαν ωφέλιμος όγκος, θα πρέπει όλα τα μοντέλα του segment C να αρχίσουν να ανεβαίνουν προς τα 400+ λίτρα, αν θέλουν να αντιμετωπίζουν καλύτερα τις πιέσεις που τους ασκούν κυρίως τα B-SUV.
Συνταξιδεψαμε επί της Αθηνών Κορίνθου για αρκετή ώρα, και το είχα στους καθρέφτες μου, μάλιστα κάποια στιγμή επιβράδυνα ώστε να δω κ το πίσω μέρος.
Διαφορετικό στο μάτι (κυρίως λόγω led), ανανεωμένο, και ....γκολφ!
Μια διόρθωση, στα μικρομεσαία ο όμιλος πατάει πρώτα στη skoda και μετά ακολουθούν τα υπόλοιπα μοντέλα. Πρόσφατα παραδείγματα, ο νέος λεβιές του αυτόματου κιβωτίου καθώς και η πλατφόρμα που τα βλέπουμε στο μοντέλο της παρουσίασης. Το ίδιο ακολουθείται και σε άλλες κατηγορίες, πρώτα κυκλοφορεί η fabia, μετά ακολουθούν polo, ibiza και a2.
Το ίδιο ισχύει και για τα Α3, Α4, Polo, passat, και όσον ούπω και για το Tiguan.
Αποτελεί μέρος της πολύ πετυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ και "παράδοση" του group.
Όσον αφορά την Audi, στο ράφι των σ.μαρκετ υπάρχει γάλα κατσικίσιο βιολογικό, γάλα αγελάδας επώνυμο, γάλα ιδιωτικής ετικέτας, γάλα σε προσφορά, κτλ., κτλ.
Πάνω απ'όλα, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
Αν μου δείξεις τα 3 τουλάχιστον τελευταία γκολφ δεν θα καταλάβω ποιο είναι το τελευταίο. Αυτό που δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό.Απο το γκρουπ μόνο audi.
Συνταξιδεψαμε επί της Αθηνών Κορίνθου για αρκετή ώρα, και το είχα στους καθρέφτες μου, μάλιστα κάποια στιγμή επιβράδυνα ώστε να δω κ το πίσω μέρος. Διαφορετικό στο μάτι (κυρίως λόγω led), ανανεωμένο, και ....γκολφ!
Μια διόρθωση, στα μικρομεσαία ο όμιλος πατάει πρώτα στη skoda και μετά ακολουθούν τα υπόλοιπα μοντέλα. Πρόσφατα παραδείγματα, ο νέος λεβιές του αυτόματου κιβωτίου καθώς και η πλατφόρμα που τα βλέπουμε στο μοντέλο της παρουσίασης. Το ίδιο ακολουθείται και σε άλλες κατηγορίες, πρώτα κυκλοφορεί η fabia, μετά ακολουθούν polo, ibiza και a2.
Το ίδιο ισχύει και για τα Α3, Α4, Polo, passat, και όσον ούπω και για το Tiguan. Αποτελεί μέρος της πολύ πετυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ και "παράδοση" του group. Όσον αφορά την Audi, στο ράφι των σ.μαρκετ υπάρχει γάλα κατσικίσιο βιολογικό, γάλα αγελάδας επώνυμο, γάλα ιδιωτικής ετικέτας, γάλα σε προσφορά, κτλ., κτλ. Πάνω απ'όλα, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
Αν μου δείξεις τα 3 τουλάχιστον τελευταία γκολφ δεν θα καταλάβω ποιο είναι το τελευταίο. Αυτό που δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό.Απο το γκρουπ μόνο audi.