ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

Γλυκές, «στρογγυλεμένες» είναι οι αντιδράσεις του νέου Golf, τόσο στο άνοιγμα της τροχιάς με το εμπρός μέρος όσο με το πίσω. Όλα είναι σε μια εξαιρετική ισορροπία.

Στο δρόμο: Εξαιρετική αποτελεσματικότητα, μοναδική ησυχία

218.125 Επισκέψεις στο άρθρο (8/8/2020)

Να ξεκινήσουμε από το ότι δεν είναι εντελώς καινούρια η γεύση που αφήνει στον οδηγό το νέο Golf; Iσχύει αυτό, όμως ταυτόχρονα οι Γερμανοί έχουν βρει περιθώρια, να βελτιστοποιήσουν τα χαρακτηριστικά σε πολλούς τομείς. Πρώτον και κύριον: η ησυχία. Είναι απίστευτα ήσυχο το νέο Golf και ακόμα και σε αρκετά υψηλές ταχύτητες θα δείτε ότι, δεν ακούγονται θόρυβοι ούτε καν από τους καθρέπτες. Η ποιότητα κύλισης και μαζί και η άνεση, είναι οι επόμενες διαπιστώσεις. Χωρίς να χάνει τη στιβαρή αίσθηση που βγάζει η ανάρτησή του, το νέο Golf περνά όχι απλώς απροβλημάτιστο πάνω από λακκούβες αλλά βελούδινο. Και το βλέπεις και στην πόλη όπου σταδιακά αρχίζεις να μην έχεις τόσο άγχος για τις οδικές ανωμαλίες που συναντάς. Το τιμόνι έχει την κλασική, ελαφριά αίσθηση στην οποία μας έχουν συνηθίσει τα μικρομεσαία του ομίλου τα τελευταία χρόνια. Και όντως, στην αρχή έχεις μια μέτρια προδιάθεση για το τι θα γίνει πιο κάτω. Κοιτάζεις μάλιστα και για μπουτόν με mode οδήγησης για να πειράξεις λίγο το τιμόνι (υπάρχουν αλλά όχι στο δικό μας αυτοκίνητο). Δεν επαληθεύεται αυτό όμως. Το τιμόνι βαραίνει πολύ ισορροπημένα όσο αυξάνεται η ταχύτητα, είναι πολύ σίγουρο στον αυτοκινητόδρομο και σε δρόμο με στροφές είναι σούπερ αποτελεσματικό, χωρίς ποτέ να γίνεται το ακραία σπορτίφ.

Η οδική συμπεριφορά χαρακτηρίζεται από μια δυσεύρετη ισορροπία. Σε πρώτο πλάνο είναι η ουδετερότητα, ακόμα και σε στιγμές που οι συνθήκες του δρόμου και η πίεση που ασκείς, σε προδιαθέτουν ότι θα υπάρξει κάποια πιο απότομη αντίδραση. Η ανάρτηση δεν είναι πολύ σφικτή ωστόσο όλες οι ταλαντώσεις και οι κλίσεις ελέγχονται εξαιρετικά και βοηθούν το Golf να διατηρείται όσο το δυνατόν πιο ευθυγραμμισμένο προς όλους τους άξονες. Μεγάλη η σιγουριά που πηγάζει από τον πίσω άξονα αλλά πρέπει να σημειωθεί ότι οι εκδόσεις από 150 ίππους και πάνω έχουν την πολυπόθητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Η πλειοψηφία των Golf που θα πουληθούν δηλαδή θα έχουν ημιάκαμπτο άξονα.

Στο προκείμενο πάντως, μας άρεσε πολύ η ευελιξία του Golf και η σπιρτάδα του σε σβέλτες αλλαγές κατευθύνσεων, παρά το γεγονός ότι, δεν είναι από τα πιο ελαφριά αυτοκίνητα της κλάσης. Πολύ καλές οι εντυπώσεις και από το σύστημα των φρένων. Το δε κιβώτιο μοιάζει σχεδόν ράθυμο στην απλή επιλογή αλλά βελτιώνεται δραστικά με την τοποθέτηση του επιλογέα στο «S».

Φυσικά υπάρχουν και συστήματα ημιαυτόνομης οδήγησης, βασισμένα πάνω σε ένα πολύ εξελιγμένο adaptive cruise control κι ένα lane keep assist το οποίο σε θέλει να είσαι στο κέντρο της λωρίδας σου.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL