Γλυκές, «στρογγυλεμένες» είναι οι αντιδράσεις
του νέου Golf, τόσο στο άνοιγμα της τροχιάς με το εμπρός μέρος όσο με το πίσω. Όλα είναι σε μια εξαιρετική ισορροπία.
Στο δρόμο: Εξαιρετική αποτελεσματικότητα, μοναδική ησυχία
218.476 Επισκέψεις στο άρθρο (8/8/2020)
Να ξεκινήσουμε από το ότι δεν είναι εντελώς καινούρια η γεύση που αφήνει στον οδηγό το νέο Golf; Iσχύει αυτό, όμως ταυτόχρονα οι Γερμανοί έχουν βρει περιθώρια, να βελτιστοποιήσουν τα χαρακτηριστικά σε πολλούς τομείς. Πρώτον και κύριον: η ησυχία. Είναι απίστευτα ήσυχο το νέο Golf και ακόμα και σε αρκετά υψηλές ταχύτητες θα δείτε ότι, δεν ακούγονται θόρυβοι ούτε καν από τους καθρέπτες. Η ποιότητα κύλισης και μαζί και η άνεση, είναι οι επόμενες διαπιστώσεις. Χωρίς να χάνει τη στιβαρή αίσθηση που βγάζει η ανάρτησή του, το νέο Golf περνά όχι απλώς απροβλημάτιστο πάνω από λακκούβες αλλά βελούδινο. Και το βλέπεις και στην πόλη όπου σταδιακά αρχίζεις να μην έχεις τόσο άγχος για τις οδικές ανωμαλίες που συναντάς. Το τιμόνι έχει την κλασική, ελαφριά αίσθηση στην οποία μας έχουν συνηθίσει τα μικρομεσαία του ομίλου τα τελευταία χρόνια. Και όντως, στην αρχή έχεις μια μέτρια προδιάθεση για το τι θα γίνει πιο κάτω. Κοιτάζεις μάλιστα και για μπουτόν με mode οδήγησης για να πειράξεις λίγο το τιμόνι (υπάρχουν αλλά όχι στο δικό μας αυτοκίνητο). Δεν επαληθεύεται αυτό όμως. Το τιμόνι βαραίνει πολύ ισορροπημένα όσο αυξάνεται η ταχύτητα, είναι πολύ σίγουρο στον αυτοκινητόδρομο και σε δρόμο με στροφές είναι σούπερ αποτελεσματικό, χωρίς ποτέ να γίνεται το ακραία σπορτίφ.
Η οδική συμπεριφορά χαρακτηρίζεται από μια δυσεύρετη ισορροπία. Σε πρώτο πλάνο είναι η ουδετερότητα, ακόμα και σε στιγμές που οι συνθήκες του δρόμου και η πίεση που ασκείς, σε προδιαθέτουν ότι θα υπάρξει κάποια πιο απότομη αντίδραση. Η ανάρτηση δεν είναι πολύ σφικτή ωστόσο όλες οι ταλαντώσεις και οι κλίσεις ελέγχονται εξαιρετικά και βοηθούν το Golf να διατηρείται όσο το δυνατόν πιο ευθυγραμμισμένο προς όλους τους άξονες. Μεγάλη η σιγουριά που πηγάζει από τον πίσω άξονα αλλά πρέπει να σημειωθεί ότι οι εκδόσεις από 150 ίππους και πάνω έχουν την πολυπόθητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Η πλειοψηφία των Golf που θα πουληθούν δηλαδή θα έχουν ημιάκαμπτο άξονα.
Στο προκείμενο πάντως, μας άρεσε πολύ η ευελιξία του Golf και η σπιρτάδα του σε σβέλτες αλλαγές κατευθύνσεων, παρά το γεγονός ότι, δεν είναι από τα πιο ελαφριά αυτοκίνητα της κλάσης. Πολύ καλές οι εντυπώσεις και από το σύστημα των φρένων. Το δε κιβώτιο μοιάζει σχεδόν ράθυμο στην απλή επιλογή αλλά βελτιώνεται δραστικά με την τοποθέτηση του επιλογέα στο «S».
Φυσικά υπάρχουν και συστήματα ημιαυτόνομης οδήγησης, βασισμένα πάνω σε ένα πολύ εξελιγμένο adaptive cruise control κι ένα lane keep assist το οποίο σε θέλει να είσαι στο κέντρο της λωρίδας σου.
Συνταξιδεψαμε επί της Αθηνών Κορίνθου για αρκετή ώρα, και το είχα στους καθρέφτες μου, μάλιστα κάποια στιγμή επιβράδυνα ώστε να δω κ το πίσω μέρος.
Διαφορετικό στο μάτι (κυρίως λόγω led), ανανεωμένο, και ....γκολφ!
Μια διόρθωση, στα μικρομεσαία ο όμιλος πατάει πρώτα στη skoda και μετά ακολουθούν τα υπόλοιπα μοντέλα. Πρόσφατα παραδείγματα, ο νέος λεβιές του αυτόματου κιβωτίου καθώς και η πλατφόρμα που τα βλέπουμε στο μοντέλο της παρουσίασης. Το ίδιο ακολουθείται και σε άλλες κατηγορίες, πρώτα κυκλοφορεί η fabia, μετά ακολουθούν polo, ibiza και a2.
Το ίδιο ισχύει και για τα Α3, Α4, Polo, passat, και όσον ούπω και για το Tiguan.
Αποτελεί μέρος της πολύ πετυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ και "παράδοση" του group.
Όσον αφορά την Audi, στο ράφι των σ.μαρκετ υπάρχει γάλα κατσικίσιο βιολογικό, γάλα αγελάδας επώνυμο, γάλα ιδιωτικής ετικέτας, γάλα σε προσφορά, κτλ., κτλ.
Πάνω απ'όλα, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
Αν μου δείξεις τα 3 τουλάχιστον τελευταία γκολφ δεν θα καταλάβω ποιο είναι το τελευταίο. Αυτό που δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό.Απο το γκρουπ μόνο audi.
Συνταξιδεψαμε επί της Αθηνών Κορίνθου για αρκετή ώρα, και το είχα στους καθρέφτες μου, μάλιστα κάποια στιγμή επιβράδυνα ώστε να δω κ το πίσω μέρος. Διαφορετικό στο μάτι (κυρίως λόγω led), ανανεωμένο, και ....γκολφ!
Μια διόρθωση, στα μικρομεσαία ο όμιλος πατάει πρώτα στη skoda και μετά ακολουθούν τα υπόλοιπα μοντέλα. Πρόσφατα παραδείγματα, ο νέος λεβιές του αυτόματου κιβωτίου καθώς και η πλατφόρμα που τα βλέπουμε στο μοντέλο της παρουσίασης. Το ίδιο ακολουθείται και σε άλλες κατηγορίες, πρώτα κυκλοφορεί η fabia, μετά ακολουθούν polo, ibiza και a2.
Το ίδιο ισχύει και για τα Α3, Α4, Polo, passat, και όσον ούπω και για το Tiguan. Αποτελεί μέρος της πολύ πετυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ και "παράδοση" του group. Όσον αφορά την Audi, στο ράφι των σ.μαρκετ υπάρχει γάλα κατσικίσιο βιολογικό, γάλα αγελάδας επώνυμο, γάλα ιδιωτικής ετικέτας, γάλα σε προσφορά, κτλ., κτλ. Πάνω απ'όλα, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
Αν μου δείξεις τα 3 τουλάχιστον τελευταία γκολφ δεν θα καταλάβω ποιο είναι το τελευταίο. Αυτό που δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό.Απο το γκρουπ μόνο audi.