+ Αίσθηση στο δρόμο, ποιότητα κατασκευής, φουλ ψηφιακός χαρακτήρας, φωνητικές εντολές - Μικροελλείψεις στο Infotainment
Γνώριμο στιλ με νέα στοιχεία, κορυφαία ποιότητα μέσα, ήσυχη καμπίνα κι ένα ταμπλό το κάνει πράξη τις digital εξαγγελίες χωρίς να χάνει την ουσία και τη φιλικότητα προς το χρήστη που έχουν καθιερώσει το Golf πάνω από 45 χρόνια τώρα. Δείχνει το δρόμο που θα πάρουν ή παίρνουν τα μικρομεσαία και γενικά απαντά σε παγκόσμιες τάσεις και ερωτήσεις. Ταυτόχρονα φωτογραφίζει και πιάνει τη στιγμή στην οποία βρίσκεται η VW αυτήν την περίοδο: αυθεντικό Golf δηλαδή.
Συνταξιδεψαμε επί της Αθηνών Κορίνθου για αρκετή ώρα, και το είχα στους καθρέφτες μου, μάλιστα κάποια στιγμή επιβράδυνα ώστε να δω κ το πίσω μέρος.
Διαφορετικό στο μάτι (κυρίως λόγω led), ανανεωμένο, και ....γκολφ!
Μια διόρθωση, στα μικρομεσαία ο όμιλος πατάει πρώτα στη skoda και μετά ακολουθούν τα υπόλοιπα μοντέλα. Πρόσφατα παραδείγματα, ο νέος λεβιές του αυτόματου κιβωτίου καθώς και η πλατφόρμα που τα βλέπουμε στο μοντέλο της παρουσίασης. Το ίδιο ακολουθείται και σε άλλες κατηγορίες, πρώτα κυκλοφορεί η fabia, μετά ακολουθούν polo, ibiza και a2.
Το ίδιο ισχύει και για τα Α3, Α4, Polo, passat, και όσον ούπω και για το Tiguan.
Αποτελεί μέρος της πολύ πετυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ και "παράδοση" του group.
Όσον αφορά την Audi, στο ράφι των σ.μαρκετ υπάρχει γάλα κατσικίσιο βιολογικό, γάλα αγελάδας επώνυμο, γάλα ιδιωτικής ετικέτας, γάλα σε προσφορά, κτλ., κτλ.
Πάνω απ'όλα, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
Αν μου δείξεις τα 3 τουλάχιστον τελευταία γκολφ δεν θα καταλάβω ποιο είναι το τελευταίο. Αυτό που δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό.Απο το γκρουπ μόνο audi.
Συνταξιδεψαμε επί της Αθηνών Κορίνθου για αρκετή ώρα, και το είχα στους καθρέφτες μου, μάλιστα κάποια στιγμή επιβράδυνα ώστε να δω κ το πίσω μέρος. Διαφορετικό στο μάτι (κυρίως λόγω led), ανανεωμένο, και ....γκολφ!
Μια διόρθωση, στα μικρομεσαία ο όμιλος πατάει πρώτα στη skoda και μετά ακολουθούν τα υπόλοιπα μοντέλα. Πρόσφατα παραδείγματα, ο νέος λεβιές του αυτόματου κιβωτίου καθώς και η πλατφόρμα που τα βλέπουμε στο μοντέλο της παρουσίασης. Το ίδιο ακολουθείται και σε άλλες κατηγορίες, πρώτα κυκλοφορεί η fabia, μετά ακολουθούν polo, ibiza και a2.
Το ίδιο ισχύει και για τα Α3, Α4, Polo, passat, και όσον ούπω και για το Tiguan. Αποτελεί μέρος της πολύ πετυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ και "παράδοση" του group. Όσον αφορά την Audi, στο ράφι των σ.μαρκετ υπάρχει γάλα κατσικίσιο βιολογικό, γάλα αγελάδας επώνυμο, γάλα ιδιωτικής ετικέτας, γάλα σε προσφορά, κτλ., κτλ. Πάνω απ'όλα, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
Αν μου δείξεις τα 3 τουλάχιστον τελευταία γκολφ δεν θα καταλάβω ποιο είναι το τελευταίο. Αυτό που δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό.Απο το γκρουπ μόνο audi.