Πληθωρικός, δυνατός και με δυνατότητα να «γράφει» χαμηλές τιμές κατανάλωσης, ειδικά στον αυτοκινητόδρομο: ο 1.500άρης κινητήρας φτιάχνει μια ωραία έκδοση του Golf.
Κινητήρας: Γιατί eTSI μας αρέσει!
218.480 Επισκέψεις στο άρθρο (8/8/2020)
Mild υβριδική έκδοση θα υπάρχει σε όλα τα μοτέρ βενζίνης, χωρίς να αλλάζουν οι ονομαστικές τιμές ιπποδύναμης. Το «δικό μας» είναι των 150 ίππων και στηρίζεται στο ίδιο μοτέρ με την απενεργοποίηση δύο κυλίνδρων όπως το γνωρίζουμε. Πάνω σε αυτό προστίθεται ένα δίκτυο 48 Volt (δεν αναιρείται το κλασικό 12βολτο δίκτυο) με μια μονάδα μίζας-γεννήτριας μαζί. Σκοπός είναι να μαζεύεται ενέργεια από το φρενάρισμα, να μπορεί ο κινητήρας να απεμπλέκεται και να σβήνει εν κινήσει όποτε αυτό είναι εφικτό και ένα κομμάτι της δύναμης από το ηλεκτρικό μοτεράκι να γυρίζει στο θερμικό για υποστήριξη. Οπτικά, κάτω από το εμπρός καπό δε θα δείτε καμία διαφορά, ενώ εμπρός από το κάθισμα του συνοδηγού θα προσέξετε το μεταλλικό καπάκι της νέας μπαταρίας. Αρκετά με τις προδιαγραφές όμως: αυτό που εισπράττει ο οδηγός είναι, ότι πρόκειται για ήσυχο σύνολο με μεγάλα αποθέματα δύναμης. Έχει σχεδόν εκλείψει μια σχετική τραχύτητα που υπήρχε στις χαμηλές στροφές ενώ το εύρος λειτουργίας είναι ευχάριστα πλατύ. Είναι απόλυτη προτεραιότητα του συστήματος να σβήνει το βενζινοκινητήρα όσο πιο συχνά μπορεί και εν κινήσει. Σε ταξίδι θα δείτε συχνά ότι, μόλις πάτε να σηκώσετε λίγο το πόδι από το γκάζι, το μοτέρ σβήνει και το στροφόμετρο πέφτει στο μηδέν, μαζί φυσικά με τη στιγμιαία κατανάλωση. Η επαναφορά είναι αντιληπτή κυρίως ηχητικά και μπορεί να θεωρηθεί αρκετά πολιτισμένη. Εντός πόλης, με το άφημα του γκαζιού η ανάκτηση της ενέργειας είναι επίσης αισθητή καθώς επιβραδύνει το όχημα έντονα. ΄Όχι σαν ηλεκτρικό, αλλά σίγουρα πολύ δυναμικά για mild hybrid. To DSG επίσης μοιάζει να έχει ως πρώτο στόχο την άνεση και τη χαμηλή κατανάλωση. Στην επιλογή «S» γίνεται πιο ζωηρό και η διάθεση του οδηγού βοηθιέται και από τα χειριστήρια πίσω από το τιμόνι. Οι ρεπρίζ είναι πολύ καλές ως απόρροια και της ηλεκτρικής βοήθειας η οποία δίνει γραμμικότητα και γεμίζει πολλά κενά.
Συνταξιδεψαμε επί της Αθηνών Κορίνθου για αρκετή ώρα, και το είχα στους καθρέφτες μου, μάλιστα κάποια στιγμή επιβράδυνα ώστε να δω κ το πίσω μέρος.
Διαφορετικό στο μάτι (κυρίως λόγω led), ανανεωμένο, και ....γκολφ!
Μια διόρθωση, στα μικρομεσαία ο όμιλος πατάει πρώτα στη skoda και μετά ακολουθούν τα υπόλοιπα μοντέλα. Πρόσφατα παραδείγματα, ο νέος λεβιές του αυτόματου κιβωτίου καθώς και η πλατφόρμα που τα βλέπουμε στο μοντέλο της παρουσίασης. Το ίδιο ακολουθείται και σε άλλες κατηγορίες, πρώτα κυκλοφορεί η fabia, μετά ακολουθούν polo, ibiza και a2.
Το ίδιο ισχύει και για τα Α3, Α4, Polo, passat, και όσον ούπω και για το Tiguan.
Αποτελεί μέρος της πολύ πετυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ και "παράδοση" του group.
Όσον αφορά την Audi, στο ράφι των σ.μαρκετ υπάρχει γάλα κατσικίσιο βιολογικό, γάλα αγελάδας επώνυμο, γάλα ιδιωτικής ετικέτας, γάλα σε προσφορά, κτλ., κτλ.
Πάνω απ'όλα, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
Αν μου δείξεις τα 3 τουλάχιστον τελευταία γκολφ δεν θα καταλάβω ποιο είναι το τελευταίο. Αυτό που δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό.Απο το γκρουπ μόνο audi.
Συνταξιδεψαμε επί της Αθηνών Κορίνθου για αρκετή ώρα, και το είχα στους καθρέφτες μου, μάλιστα κάποια στιγμή επιβράδυνα ώστε να δω κ το πίσω μέρος. Διαφορετικό στο μάτι (κυρίως λόγω led), ανανεωμένο, και ....γκολφ!
Μια διόρθωση, στα μικρομεσαία ο όμιλος πατάει πρώτα στη skoda και μετά ακολουθούν τα υπόλοιπα μοντέλα. Πρόσφατα παραδείγματα, ο νέος λεβιές του αυτόματου κιβωτίου καθώς και η πλατφόρμα που τα βλέπουμε στο μοντέλο της παρουσίασης. Το ίδιο ακολουθείται και σε άλλες κατηγορίες, πρώτα κυκλοφορεί η fabia, μετά ακολουθούν polo, ibiza και a2.
Το ίδιο ισχύει και για τα Α3, Α4, Polo, passat, και όσον ούπω και για το Tiguan. Αποτελεί μέρος της πολύ πετυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ και "παράδοση" του group. Όσον αφορά την Audi, στο ράφι των σ.μαρκετ υπάρχει γάλα κατσικίσιο βιολογικό, γάλα αγελάδας επώνυμο, γάλα ιδιωτικής ετικέτας, γάλα σε προσφορά, κτλ., κτλ. Πάνω απ'όλα, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
Αν μου δείξεις τα 3 τουλάχιστον τελευταία γκολφ δεν θα καταλάβω ποιο είναι το τελευταίο. Αυτό που δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό.Απο το γκρουπ μόνο audi.