Toyota Yaris VS Peugeot 208 Vs VW Polo Vs Opel Corsa
76.377 Επισκέψεις στο άρθρο (10/10/2018)
Τα εργαλεία… της πόλης στον «αυτόματο»: Συγκρίνουμε τις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο των 4 δημοφιλέστερων μικρών αυτοκινήτων της αγοράς, επικεντρώνοντας σε αυτό τους το χαρακτηριστικό.
Τα 4 αυτοκίνητα του συγκριτικού μας είναι τα best seller μικρά της αγοράς και αποτελούν καθημερινά εργαλεία σε αστικές συνθήκες. Οι εκδόσεις τους με αυτόματο κιβώτιο έρχονται να ενισχύσουν αυτόν τον χαρακτήρα, χαρίζοντάς τους ακόμα πιο χρηστικό προφίλ. Εμείς συγκρίνουμε αυτές επικεντρώνοντας την προσοχή μας στα κιβώτια ταχυτήτων που τα εξοπλίζουν και που διαμορφώνουν όπως είναι φυσικό την ταυτότητά τους.
Οσον αφορά στο κόστος τους, το φθηνότερο είναι το Opel Corsa με τον 90 ίππων κινητήρα που κοστίζει 13.450 ευρώ από το δεύτερο και πλούσιο εξοπλιστικά πακέτο Excite, ενώ αμέσως μετά συναντάμε το Toyota Yaris στην έκδοση Active με κόστος 15.070 ευρώ. Τα Peugeot 208 και VW Polo TSI που εφοδιάζονται με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες (110 και 95 ίππων αντίστοιχα) κοστίζουν σε πλούσιες εξοπλιστικές εκδόσεις (Active και Highline) από 16.100 και 16.250 ευρώ αντίστοιχα.
Σχεδίαση: Μέσα στο «παιχνίδι» και τα 4, πιο ξεχωριστά τα 208 και Polo
Είναι πολύ σημαντικό για την κατηγορία αυτή, το αυτοκίνητο που θα επιλέξεις και που θα σε συντροφεύει σε όλες σου τις καθημερινές μετακινήσεις, να σου αρέσει. Στο κομμάτι της σχεδίασης έτσι, έχουμε να «κάνουμε» με 4 πολύ ελκυστικά μοντέλα τα οποία προφανώς και εστιάζουν σε διαφορετικά στοιχεία εμφάνισης.
Ξεκινώντας πάντα τη σύγκριση από το δημοφιλέστερο μοντέλο αυτής της κατηγορίας, το Toyota Yaris εκφράζει έναν δυναμικό χαρακτήρα μέσω των έντονων ακμών του αμαξώματός του, χωρίς όμως να διαθέτει κάτι το εξεζητημένο ή έντονα σπορτίφ. Αντίθετα το Peugeot 208 που ακολουθεί στην κούρσα των πωλήσεων, έχει πιο κομψό αισθητικό αποτέλεσμα και πιο σπορτίφ στοιχεία που συνδυάζονται αρμονικά με την εκλεπτυσμένη του αισθητική ως πιο premium πρόταση.
Το VW Polo στην τελευταία του γενιά ακολουθεί τη «γερμανική λογική», η οποία θέλει τη σχεδίαση να έχει μια ακολουθία σε όλα τα μοντέλα της φίρμας, όπου το design είναι πιο ουδέτερο και αυστηρό αποφεύγοντας τις «κραυγαλέες» λεπτομέρειες, που θα αλλοίωναν το σοβαρό του ύφος, το οποίο χαρακτηρίζεται από καθαρές γραμμές και επίπεδες επιφάνειες.
Το Opel Corsa που βρίσκεται περισσότερα χρόνια στην αγορά, εμφανίζει ένα πιο ουδέτερο σχεδιαστικό προφίλ, όχι όμως και αδιάφορο, με το μπροστινό του μέρος να ακολουθεί τα σύγχρονα «μοτίβα» της κατηγορίας. Παράλληλα μέσω αυτών καθίσταται το πιο αναγνωρίσιμο αισθητικά μοντέλο σε αυτή την κατηγορία πλέον.
Σε επίπεδο ποιότητας το Polo είναι το καλύτερο αυτοκίνητο. Όσον αφορά τα κιβώτια προορίζονται για διαφορετικούς σκοπούς, το DSG για παράδειγμα δεν μπορεί να συγκριθεί με το multidrive του yaris, το είναι ταχύτατο και μπορεί να συνδυαστεί με πολύ ισχυρότερους κινητήρες και το άλλο προορίζεται για ήπιες μετακινήσεις
Αδικείτε εντελώς το Yaris στο τέλος δεν αναφέρεστε καν, ενώ δεν είναι τυχαίο που είναι με διπλάσια διαφορά σχεδόν από το δεύτερο μόνιμα στις πωλήσεις....
Επίσης, μάθετε να οδηγείτε αυτόματα κιβώτια...
Όχι, δεν είναι εικονικές οι σχέσεις του cvt...
Είναι σαφέστατα διαφορετική η φιλοσοφία του, αλλά δεν αναφέρθηκε κανείς στην σξιοπιστία του εκάστοτε κιβωτίου, καθώς επίσης και στην συντήρηση όπου απαιτείται εκατέρωθεν...
Οπότε και στο κιβώτιο καλύτερο συνολικά, εννοείται είναι το cvt, στο οποίο το μόνο πράγμα που θα έβαζα αρνητικό είναι η εξοικείωση μαζί του...
Θα ήθελα να είστε αντικειμενικοί και να τεστάρετε τα αυτοκίνητα σαν ενήλικες ώριμοι με οδηγική παιδεία και όχι σαν 18χρονοι...
Συμπτωματικα τυχαινει να οδηγω και τα δυο ταυτοχρονα για μεγαλο διαστημα ( 4 μηνες ηδη), το Polo 95PS /DSG και το Peugeot 208 1.2L 110PS / EAT6. Παρα το γεγονος οτι το 208 ειναι ποιο δυνατο στα χαρτια και στον αυτικινητοδρομο, το Polo με την αμεσοτητα του DSG δειχνει (φαινεται) πιο νευρικο και αμεσο στην καθημερινη οδηγηση. Η δε ποιοτητα κυλησης του Polo εινα μακραν καλυτερη, η δε οικονομια του πολυ καλυτερη (τουλαχιστον 1λτ/100) σε ολες τις διαδρομες (πολη, μικτη, αυτοκινητοδρομο), πραγματικα ενα ευχαριστο αυτοκινητο να οδηγει καποιος. Αλλα η καρδια μου ειναι παντα στο Peugeot και η προτιμηση μου σε αυτο καθημερινα, εκτος εαν δεν εχω ορεξη να οδηγω και θελω πολιτισμενη κινηση στο δρομο..
Σε επίπεδο ποιότητας το Polo είναι το καλύτερο αυτοκίνητο. Όσον αφορά τα κιβώτια προορίζονται για διαφορετικούς σκοπούς, το DSG για παράδειγμα δεν μπορεί να συγκριθεί με το multidrive του yaris, το είναι ταχύτατο και μπορεί να συνδυαστεί με πολύ ισχυρότερους κινητήρες και το άλλο προορίζεται για ήπιες μετακινήσεις
Αδικείτε εντελώς το Yaris στο τέλος δεν αναφέρεστε καν, ενώ δεν είναι τυχαίο που είναι με διπλάσια διαφορά σχεδόν από το δεύτερο μόνιμα στις πωλήσεις.... Επίσης, μάθετε να οδηγείτε αυτόματα κιβώτια... Όχι, δεν είναι εικονικές οι σχέσεις του cvt... Είναι σαφέστατα διαφορετική η φιλοσοφία του, αλλά δεν αναφέρθηκε κανείς στην σξιοπιστία του εκάστοτε κιβωτίου, καθώς επίσης και στην συντήρηση όπου απαιτείται εκατέρωθεν... Οπότε και στο κιβώτιο καλύτερο συνολικά, εννοείται είναι το cvt, στο οποίο το μόνο πράγμα που θα έβαζα αρνητικό είναι η εξοικείωση μαζί του... Θα ήθελα να είστε αντικειμενικοί και να τεστάρετε τα αυτοκίνητα σαν ενήλικες ώριμοι με οδηγική παιδεία και όχι σαν 18χρονοι...
Συμπτωματικα τυχαινει να οδηγω και τα δυο ταυτοχρονα για μεγαλο διαστημα ( 4 μηνες ηδη), το Polo 95PS /DSG και το Peugeot 208 1.2L 110PS / EAT6. Παρα το γεγονος οτι το 208 ειναι ποιο δυνατο στα χαρτια και στον αυτικινητοδρομο, το Polo με την αμεσοτητα του DSG δειχνει (φαινεται) πιο νευρικο και αμεσο στην καθημερινη οδηγηση. Η δε ποιοτητα κυλησης του Polo εινα μακραν καλυτερη, η δε οικονομια του πολυ καλυτερη (τουλαχιστον 1λτ/100) σε ολες τις διαδρομες (πολη, μικτη, αυτοκινητοδρομο), πραγματικα ενα ευχαριστο αυτοκινητο να οδηγει καποιος. Αλλα η καρδια μου ειναι παντα στο Peugeot και η προτιμηση μου σε αυτο καθημερινα, εκτος εαν δεν εχω ορεξη να οδηγω και θελω πολιτισμενη κινηση στο δρομο..