Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG της Volkswagen είναι αυτό που ξεχωρίζει για άλλη μια φορά μέσω της αμεσότητάς του, της απόκρισης στο γκάζι και γενικότερα της λειτουργίας του είτε στην αυτόματη είτε στην χειροκίνητη επιλογή.

    Κιβώτια: Aπ`όλα έχει ο μπαχτσές…

    75.599 Επισκέψεις στο άρθρο (10/10/2018)

    Τα κιβώτια που εξοπλίζουν τα 4 αυτοκίνητα του συγκριτικού είναι αυτόματα, ωστόσο το καθένα έχει το δικό του χαρακτηριστικό και απαρτίζουν και τα 3 είδη αυτόματων κιβωτίων που διατίθενται στην αγορά. Το Yaris εξοπλίζεται με το διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT κιβώτιο (Multidrive-S) που προέρχεται από την υβριδική έκδοση. Στην θέση D το Multidrive-S προσφέρεται για ήπιες και καθημερινές συνθήκες, ενώ στην θέση S (Sport) το κιβώτιο αλλάζει σε πιο ψηλές στροφές. Στην πράξη είναι ένα πολύ καλό εργαλείο για την καθημερινότητα σε αστικές συνθήκες με πολιτισμένη λειτουργία, ωστόσο εκτός πόλης προκαλεί αυξημένα επίπεδα θορύβου του μοτέρ και δεν διακρίνεται για τις άμεσες εναλλαγές σχέσεων, ενώ δεν διαθέτει και χειροκίνητη ουσιαστικά λειτουργία, χαρακτηριστικά άλλωστε όλων των CVT κιβωτίων.

    Τα Peugeot 208 και Opel Corsa, διαθέτουν κλασικά αυτόματα κιβώτια με μετατροπέα ροπής και 6 σχέσεις μετάδοσης. Και τα δύο είναι ιδιαίτερα ευχάριστα ως αυτόματα, ωστόσο στο 208 και με δεδομένη την αυξημένη απόδοση του κινητήρα προβάλλεται ένας πιο σβέλτος και «ζωντανός» χαρακτήρας στην χειροκίνητη επιλογή, με την αντίστοιχη στο Corsa να γίνεται από ένα μη πρακτικό μπουτόν πάνω στον επιλογέα. Το VW Polo είναι το μοναδικό με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) με 7 σχέσεις, που τόσο θεωρητικά όσο και στην πράξη κερδίζει την κόντρα μέσω της αμεσότητάς του και της λειτουργίας του γενικότερα, είτε κινείσαι εντός, είτε σε εκτός πόλης διαδρομές.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
    skoda