Τα κιβώτια που εξοπλίζουν τα 4 αυτοκίνητα του συγκριτικού είναι αυτόματα, ωστόσο το καθένα έχει το δικό του χαρακτηριστικό και απαρτίζουν και τα 3 είδη αυτόματων κιβωτίων που διατίθενται στην αγορά. Το Yaris εξοπλίζεται με το διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT κιβώτιο (Multidrive-S) που προέρχεται από την υβριδική έκδοση. Στην θέση D το Multidrive-S προσφέρεται για ήπιες και καθημερινές συνθήκες, ενώ στην θέση S (Sport) το κιβώτιο αλλάζει σε πιο ψηλές στροφές. Στην πράξη είναι ένα πολύ καλό εργαλείο για την καθημερινότητα σε αστικές συνθήκες με πολιτισμένη λειτουργία, ωστόσο εκτός πόλης προκαλεί αυξημένα επίπεδα θορύβου του μοτέρ και δεν διακρίνεται για τις άμεσες εναλλαγές σχέσεων, ενώ δεν διαθέτει και χειροκίνητη ουσιαστικά λειτουργία, χαρακτηριστικά άλλωστε όλων των CVT κιβωτίων.
Τα Peugeot 208 και Opel Corsa, διαθέτουν κλασικά αυτόματα κιβώτια με μετατροπέα ροπής και 6 σχέσεις μετάδοσης. Και τα δύο είναι ιδιαίτερα ευχάριστα ως αυτόματα, ωστόσο στο 208 και με δεδομένη την αυξημένη απόδοση του κινητήρα προβάλλεται ένας πιο σβέλτος και «ζωντανός» χαρακτήρας στην χειροκίνητη επιλογή, με την αντίστοιχη στο Corsa να γίνεται από ένα μη πρακτικό μπουτόν πάνω στον επιλογέα. Το VW Polo είναι το μοναδικό με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) με 7 σχέσεις, που τόσο θεωρητικά όσο και στην πράξη κερδίζει την κόντρα μέσω της αμεσότητάς του και της λειτουργίας του γενικότερα, είτε κινείσαι εντός, είτε σε εκτός πόλης διαδρομές.
Σε επίπεδο ποιότητας το Polo είναι το καλύτερο αυτοκίνητο. Όσον αφορά τα κιβώτια προορίζονται για διαφορετικούς σκοπούς, το DSG για παράδειγμα δεν μπορεί να συγκριθεί με το multidrive του yaris, το είναι ταχύτατο και μπορεί να συνδυαστεί με πολύ ισχυρότερους κινητήρες και το άλλο προορίζεται για ήπιες μετακινήσεις
Αδικείτε εντελώς το Yaris στο τέλος δεν αναφέρεστε καν, ενώ δεν είναι τυχαίο που είναι με διπλάσια διαφορά σχεδόν από το δεύτερο μόνιμα στις πωλήσεις....
Επίσης, μάθετε να οδηγείτε αυτόματα κιβώτια...
Όχι, δεν είναι εικονικές οι σχέσεις του cvt...
Είναι σαφέστατα διαφορετική η φιλοσοφία του, αλλά δεν αναφέρθηκε κανείς στην σξιοπιστία του εκάστοτε κιβωτίου, καθώς επίσης και στην συντήρηση όπου απαιτείται εκατέρωθεν...
Οπότε και στο κιβώτιο καλύτερο συνολικά, εννοείται είναι το cvt, στο οποίο το μόνο πράγμα που θα έβαζα αρνητικό είναι η εξοικείωση μαζί του...
Θα ήθελα να είστε αντικειμενικοί και να τεστάρετε τα αυτοκίνητα σαν ενήλικες ώριμοι με οδηγική παιδεία και όχι σαν 18χρονοι...
Συμπτωματικα τυχαινει να οδηγω και τα δυο ταυτοχρονα για μεγαλο διαστημα ( 4 μηνες ηδη), το Polo 95PS /DSG και το Peugeot 208 1.2L 110PS / EAT6. Παρα το γεγονος οτι το 208 ειναι ποιο δυνατο στα χαρτια και στον αυτικινητοδρομο, το Polo με την αμεσοτητα του DSG δειχνει (φαινεται) πιο νευρικο και αμεσο στην καθημερινη οδηγηση. Η δε ποιοτητα κυλησης του Polo εινα μακραν καλυτερη, η δε οικονομια του πολυ καλυτερη (τουλαχιστον 1λτ/100) σε ολες τις διαδρομες (πολη, μικτη, αυτοκινητοδρομο), πραγματικα ενα ευχαριστο αυτοκινητο να οδηγει καποιος. Αλλα η καρδια μου ειναι παντα στο Peugeot και η προτιμηση μου σε αυτο καθημερινα, εκτος εαν δεν εχω ορεξη να οδηγω και θελω πολιτισμενη κινηση στο δρομο..
Σε επίπεδο ποιότητας το Polo είναι το καλύτερο αυτοκίνητο. Όσον αφορά τα κιβώτια προορίζονται για διαφορετικούς σκοπούς, το DSG για παράδειγμα δεν μπορεί να συγκριθεί με το multidrive του yaris, το είναι ταχύτατο και μπορεί να συνδυαστεί με πολύ ισχυρότερους κινητήρες και το άλλο προορίζεται για ήπιες μετακινήσεις
Αδικείτε εντελώς το Yaris στο τέλος δεν αναφέρεστε καν, ενώ δεν είναι τυχαίο που είναι με διπλάσια διαφορά σχεδόν από το δεύτερο μόνιμα στις πωλήσεις.... Επίσης, μάθετε να οδηγείτε αυτόματα κιβώτια... Όχι, δεν είναι εικονικές οι σχέσεις του cvt... Είναι σαφέστατα διαφορετική η φιλοσοφία του, αλλά δεν αναφέρθηκε κανείς στην σξιοπιστία του εκάστοτε κιβωτίου, καθώς επίσης και στην συντήρηση όπου απαιτείται εκατέρωθεν... Οπότε και στο κιβώτιο καλύτερο συνολικά, εννοείται είναι το cvt, στο οποίο το μόνο πράγμα που θα έβαζα αρνητικό είναι η εξοικείωση μαζί του... Θα ήθελα να είστε αντικειμενικοί και να τεστάρετε τα αυτοκίνητα σαν ενήλικες ώριμοι με οδηγική παιδεία και όχι σαν 18χρονοι...
Συμπτωματικα τυχαινει να οδηγω και τα δυο ταυτοχρονα για μεγαλο διαστημα ( 4 μηνες ηδη), το Polo 95PS /DSG και το Peugeot 208 1.2L 110PS / EAT6. Παρα το γεγονος οτι το 208 ειναι ποιο δυνατο στα χαρτια και στον αυτικινητοδρομο, το Polo με την αμεσοτητα του DSG δειχνει (φαινεται) πιο νευρικο και αμεσο στην καθημερινη οδηγηση. Η δε ποιοτητα κυλησης του Polo εινα μακραν καλυτερη, η δε οικονομια του πολυ καλυτερη (τουλαχιστον 1λτ/100) σε ολες τις διαδρομες (πολη, μικτη, αυτοκινητοδρομο), πραγματικα ενα ευχαριστο αυτοκινητο να οδηγει καποιος. Αλλα η καρδια μου ειναι παντα στο Peugeot και η προτιμηση μου σε αυτο καθημερινα, εκτος εαν δεν εχω ορεξη να οδηγω και θελω πολιτισμενη κινηση στο δρομο..