Τα Peugeot 208 και Toyota Yaris έχουν τους ισχυρότερους κινητήρες, με τον PureTech του 208 των 110 ίππων να επιτυγχάνει μέσω της υπερτροφοδότησης καλύτερες συγκριτικά τιμές επιδόσεων έναντι του ατμοσφαιρικού VVT-iE κινητήρα του Yaris (1,5 λτ. με 111 ίππους). Υπερτροφοδοτούμενος είναι και ο 1.000άρης TSI κινητήρας του VW Polo που εδώ επιλέχθηκε στην απόδοση των 95 ίππων, αφού η καλύτερη σε επιδόσεις έκδοση των 115 ίππων ξεφεύγει σημαντικά σε τιμή έναντι των υπολοίπων. Ο 1,4 λτ. ατμοσφαιρικός κινητήρας του Opel Corsa έχει την χαμηλότερη απόδοση (90 ίπποι) και σε συνάρτηση με το πιο αυξημένο βάρος του, διαμορφώνει υποδεέστερες τιμές επιδόσεων αλλά και κατανάλωσης. Στο πεδίο της κατανάλωσης και πάλι ο κινητήρας PureTech της Peugeot διακρίνεται με τα 4,5 λτ./100 χλμ. που απαιτεί σύμφωνα με τον κατασκευαστή, σε αυτή την έκδοση με το αυτόματο ΕΑΤ6 κιβώτιο.
Σε επίπεδο ποιότητας το Polo είναι το καλύτερο αυτοκίνητο. Όσον αφορά τα κιβώτια προορίζονται για διαφορετικούς σκοπούς, το DSG για παράδειγμα δεν μπορεί να συγκριθεί με το multidrive του yaris, το είναι ταχύτατο και μπορεί να συνδυαστεί με πολύ ισχυρότερους κινητήρες και το άλλο προορίζεται για ήπιες μετακινήσεις
Αδικείτε εντελώς το Yaris στο τέλος δεν αναφέρεστε καν, ενώ δεν είναι τυχαίο που είναι με διπλάσια διαφορά σχεδόν από το δεύτερο μόνιμα στις πωλήσεις....
Επίσης, μάθετε να οδηγείτε αυτόματα κιβώτια...
Όχι, δεν είναι εικονικές οι σχέσεις του cvt...
Είναι σαφέστατα διαφορετική η φιλοσοφία του, αλλά δεν αναφέρθηκε κανείς στην σξιοπιστία του εκάστοτε κιβωτίου, καθώς επίσης και στην συντήρηση όπου απαιτείται εκατέρωθεν...
Οπότε και στο κιβώτιο καλύτερο συνολικά, εννοείται είναι το cvt, στο οποίο το μόνο πράγμα που θα έβαζα αρνητικό είναι η εξοικείωση μαζί του...
Θα ήθελα να είστε αντικειμενικοί και να τεστάρετε τα αυτοκίνητα σαν ενήλικες ώριμοι με οδηγική παιδεία και όχι σαν 18χρονοι...
Συμπτωματικα τυχαινει να οδηγω και τα δυο ταυτοχρονα για μεγαλο διαστημα ( 4 μηνες ηδη), το Polo 95PS /DSG και το Peugeot 208 1.2L 110PS / EAT6. Παρα το γεγονος οτι το 208 ειναι ποιο δυνατο στα χαρτια και στον αυτικινητοδρομο, το Polo με την αμεσοτητα του DSG δειχνει (φαινεται) πιο νευρικο και αμεσο στην καθημερινη οδηγηση. Η δε ποιοτητα κυλησης του Polo εινα μακραν καλυτερη, η δε οικονομια του πολυ καλυτερη (τουλαχιστον 1λτ/100) σε ολες τις διαδρομες (πολη, μικτη, αυτοκινητοδρομο), πραγματικα ενα ευχαριστο αυτοκινητο να οδηγει καποιος. Αλλα η καρδια μου ειναι παντα στο Peugeot και η προτιμηση μου σε αυτο καθημερινα, εκτος εαν δεν εχω ορεξη να οδηγω και θελω πολιτισμενη κινηση στο δρομο..
Σε επίπεδο ποιότητας το Polo είναι το καλύτερο αυτοκίνητο. Όσον αφορά τα κιβώτια προορίζονται για διαφορετικούς σκοπούς, το DSG για παράδειγμα δεν μπορεί να συγκριθεί με το multidrive του yaris, το είναι ταχύτατο και μπορεί να συνδυαστεί με πολύ ισχυρότερους κινητήρες και το άλλο προορίζεται για ήπιες μετακινήσεις
Αδικείτε εντελώς το Yaris στο τέλος δεν αναφέρεστε καν, ενώ δεν είναι τυχαίο που είναι με διπλάσια διαφορά σχεδόν από το δεύτερο μόνιμα στις πωλήσεις.... Επίσης, μάθετε να οδηγείτε αυτόματα κιβώτια... Όχι, δεν είναι εικονικές οι σχέσεις του cvt... Είναι σαφέστατα διαφορετική η φιλοσοφία του, αλλά δεν αναφέρθηκε κανείς στην σξιοπιστία του εκάστοτε κιβωτίου, καθώς επίσης και στην συντήρηση όπου απαιτείται εκατέρωθεν... Οπότε και στο κιβώτιο καλύτερο συνολικά, εννοείται είναι το cvt, στο οποίο το μόνο πράγμα που θα έβαζα αρνητικό είναι η εξοικείωση μαζί του... Θα ήθελα να είστε αντικειμενικοί και να τεστάρετε τα αυτοκίνητα σαν ενήλικες ώριμοι με οδηγική παιδεία και όχι σαν 18χρονοι...
Συμπτωματικα τυχαινει να οδηγω και τα δυο ταυτοχρονα για μεγαλο διαστημα ( 4 μηνες ηδη), το Polo 95PS /DSG και το Peugeot 208 1.2L 110PS / EAT6. Παρα το γεγονος οτι το 208 ειναι ποιο δυνατο στα χαρτια και στον αυτικινητοδρομο, το Polo με την αμεσοτητα του DSG δειχνει (φαινεται) πιο νευρικο και αμεσο στην καθημερινη οδηγηση. Η δε ποιοτητα κυλησης του Polo εινα μακραν καλυτερη, η δε οικονομια του πολυ καλυτερη (τουλαχιστον 1λτ/100) σε ολες τις διαδρομες (πολη, μικτη, αυτοκινητοδρομο), πραγματικα ενα ευχαριστο αυτοκινητο να οδηγει καποιος. Αλλα η καρδια μου ειναι παντα στο Peugeot και η προτιμηση μου σε αυτο καθημερινα, εκτος εαν δεν εχω ορεξη να οδηγω και θελω πολιτισμενη κινηση στο δρομο..