Στο εσωτερικό των 4 αυτοκινήτων είναι αισθητή η νεανική εικόνα που ήθελαν να τονίσουν οι κατασκευαστές τους. Σαφέστατα πιο «εμπνευσμένο» και ξεχωριστό είναι το εσωτερικό του Peugeot 208 το οποίο ακολουθεί μια οδηγοκεντρική αρχιτεκτονική που διακρίνεται από minimal λογική, με λιτές γραμμές και νεανικό χαρακτήρα. Φυσικά διατηρεί την φιλοσοφία i-cockpit της Peugeot, με το μικρό σε διάμετρο τιμόνι και τα όργανα που ξεπροβάλουν από το ταμπλό στο ύψος των ματιών του οδηγού. Ξεχωριστό αισθητικά αλλά και πιο πρακτικό είναι το εσωτερικό του Toyota Yaris που διαθέτει σύγχρονο διάκοσμο και διακρίνεται στον τομέα της εργονομίας. Τα VW Polo και Opel Corsa έχουν πιο συμβατική σχεδίαση στο εσωτερικό τους, είναι όμως και εκείνα σύγχρονα και ευχάριστα.
Ποιοτικά και τα 4 αυτοκίνητα ικανοποιούν με τις διαφορές τους να κρίνονται σε λεπτομέρειες. Έτσι και στα 4 συναντούμε καλά υλικά και προσεγμένο φινίρισμα, με το Polo να ξεχωρίζει στον τομέα της συναρμολόγησης και το 208 σε επίπεδο φινιρίσματος έναντι των άλλων δύο που σε κάθε περίπτωση βρίσκονται και εκείνα σε πολύ καλά επίπεδα σε όλους τους τομείς.
Σε επίπεδο χώρων, το Polo είναι εκείνο που έχει καλύτερη εκμετάλλευση στο εσωτερικό του προσφέροντας συγκριτικά καλύτερους χώρους τόσο για επιβάτες και ιδιαίτερα για αποσκευές με 355 λίτρα. Το Yaris διαθέτει και πάλι το μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος πίσω καθίσματος και ελαφρώς καλύτερο αέρα για τα γόνατα των πίσω επιβατών και ακολουθεί σε επίπεδο χώρων, με τα 208 και Corsa να ικανοποιούν σε όλες τις μετρήσεις τις ανάγκες 4 επιβατών.
Σε επίπεδο ποιότητας το Polo είναι το καλύτερο αυτοκίνητο. Όσον αφορά τα κιβώτια προορίζονται για διαφορετικούς σκοπούς, το DSG για παράδειγμα δεν μπορεί να συγκριθεί με το multidrive του yaris, το είναι ταχύτατο και μπορεί να συνδυαστεί με πολύ ισχυρότερους κινητήρες και το άλλο προορίζεται για ήπιες μετακινήσεις
Αδικείτε εντελώς το Yaris στο τέλος δεν αναφέρεστε καν, ενώ δεν είναι τυχαίο που είναι με διπλάσια διαφορά σχεδόν από το δεύτερο μόνιμα στις πωλήσεις....
Επίσης, μάθετε να οδηγείτε αυτόματα κιβώτια...
Όχι, δεν είναι εικονικές οι σχέσεις του cvt...
Είναι σαφέστατα διαφορετική η φιλοσοφία του, αλλά δεν αναφέρθηκε κανείς στην σξιοπιστία του εκάστοτε κιβωτίου, καθώς επίσης και στην συντήρηση όπου απαιτείται εκατέρωθεν...
Οπότε και στο κιβώτιο καλύτερο συνολικά, εννοείται είναι το cvt, στο οποίο το μόνο πράγμα που θα έβαζα αρνητικό είναι η εξοικείωση μαζί του...
Θα ήθελα να είστε αντικειμενικοί και να τεστάρετε τα αυτοκίνητα σαν ενήλικες ώριμοι με οδηγική παιδεία και όχι σαν 18χρονοι...
Συμπτωματικα τυχαινει να οδηγω και τα δυο ταυτοχρονα για μεγαλο διαστημα ( 4 μηνες ηδη), το Polo 95PS /DSG και το Peugeot 208 1.2L 110PS / EAT6. Παρα το γεγονος οτι το 208 ειναι ποιο δυνατο στα χαρτια και στον αυτικινητοδρομο, το Polo με την αμεσοτητα του DSG δειχνει (φαινεται) πιο νευρικο και αμεσο στην καθημερινη οδηγηση. Η δε ποιοτητα κυλησης του Polo εινα μακραν καλυτερη, η δε οικονομια του πολυ καλυτερη (τουλαχιστον 1λτ/100) σε ολες τις διαδρομες (πολη, μικτη, αυτοκινητοδρομο), πραγματικα ενα ευχαριστο αυτοκινητο να οδηγει καποιος. Αλλα η καρδια μου ειναι παντα στο Peugeot και η προτιμηση μου σε αυτο καθημερινα, εκτος εαν δεν εχω ορεξη να οδηγω και θελω πολιτισμενη κινηση στο δρομο..
Σε επίπεδο ποιότητας το Polo είναι το καλύτερο αυτοκίνητο. Όσον αφορά τα κιβώτια προορίζονται για διαφορετικούς σκοπούς, το DSG για παράδειγμα δεν μπορεί να συγκριθεί με το multidrive του yaris, το είναι ταχύτατο και μπορεί να συνδυαστεί με πολύ ισχυρότερους κινητήρες και το άλλο προορίζεται για ήπιες μετακινήσεις
Αδικείτε εντελώς το Yaris στο τέλος δεν αναφέρεστε καν, ενώ δεν είναι τυχαίο που είναι με διπλάσια διαφορά σχεδόν από το δεύτερο μόνιμα στις πωλήσεις.... Επίσης, μάθετε να οδηγείτε αυτόματα κιβώτια... Όχι, δεν είναι εικονικές οι σχέσεις του cvt... Είναι σαφέστατα διαφορετική η φιλοσοφία του, αλλά δεν αναφέρθηκε κανείς στην σξιοπιστία του εκάστοτε κιβωτίου, καθώς επίσης και στην συντήρηση όπου απαιτείται εκατέρωθεν... Οπότε και στο κιβώτιο καλύτερο συνολικά, εννοείται είναι το cvt, στο οποίο το μόνο πράγμα που θα έβαζα αρνητικό είναι η εξοικείωση μαζί του... Θα ήθελα να είστε αντικειμενικοί και να τεστάρετε τα αυτοκίνητα σαν ενήλικες ώριμοι με οδηγική παιδεία και όχι σαν 18χρονοι...
Συμπτωματικα τυχαινει να οδηγω και τα δυο ταυτοχρονα για μεγαλο διαστημα ( 4 μηνες ηδη), το Polo 95PS /DSG και το Peugeot 208 1.2L 110PS / EAT6. Παρα το γεγονος οτι το 208 ειναι ποιο δυνατο στα χαρτια και στον αυτικινητοδρομο, το Polo με την αμεσοτητα του DSG δειχνει (φαινεται) πιο νευρικο και αμεσο στην καθημερινη οδηγηση. Η δε ποιοτητα κυλησης του Polo εινα μακραν καλυτερη, η δε οικονομια του πολυ καλυτερη (τουλαχιστον 1λτ/100) σε ολες τις διαδρομες (πολη, μικτη, αυτοκινητοδρομο), πραγματικα ενα ευχαριστο αυτοκινητο να οδηγει καποιος. Αλλα η καρδια μου ειναι παντα στο Peugeot και η προτιμηση μου σε αυτο καθημερινα, εκτος εαν δεν εχω ορεξη να οδηγω και θελω πολιτισμενη κινηση στο δρομο..