Στο δρόμο: Yaris και Corsa καλύτερα στην καθημερινότητα, 208 και Polo πάνε πιο μακριά
76.321 Επισκέψεις στο άρθρο (10/10/2018)
Οι εκδόσεις με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων των 4 best seller μικρών εστιάζουν σαφέστατα στην ευκολία της οδήγησης και δη σε καθημερινές συνθήκες. Εκεί το CVT κιβώτιο του Yaris και το αυτόματο του Corsa με τον αναιμικό κινητήρα, διαμορφώνουν ένα πιο εστιασμένο σε αστικό περιβάλλον χρήσης χαρακτήρα. Και τα δύο λοιπόν προσφέρουν μεγάλα επίπεδα άνεσης μέσω της ρύθμισης της ανάρτησης και ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα σε τέτοιες συνθήκες. Εκτός πόλης αντίθετα, η αδράνεια και η μέτρια απόκριση του CVT στο γκάζι, επηρεάζουν την οδική συμπεριφορά του Yaris σε αυτή την έκδοση, καθιστώντας το λιγότερο ικανό στο να κινηθεί σβέλτα και πιο «νωχελικό». Αντίστοιχα οι 90 ίπποι του Corsa δεν μπορούν να θέσουν βάσεις για σβέλτες μετακινήσεις, άσχετα αν το κιβώτιο δείχνει να μπορεί να ανταπεξέλθει σε τέτοια ζήτηση.
Κάτι τέτοιο συμβαίνει εύκολα στην περίπτωση του 208, το οποίο έχει και τη δύναμη και την σωστή κλιμάκωση στο 6τάχυτο κιβώτιο ώστε να συνεχίσει και σε αυτή του την έκδοση να αποτελεί ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μικρά αυτοκίνητα. Το 208 είναι λοιπόν και ως αυτόματο, άνετο και ευχάριστο ακόμα και σε σβέλτες μετακινήσεις. Το Polo τέλος, συνεχίζει και σε αυτή την έκδοση να προσφέρει την καλύτερη ποιότητα κύλισης και καλά επίπεδα άνεσης, με το κιβώτιο DSG να προσφέρει τον καλύτερο και πιο άμεσο έλεγχο στον οδηγό του. Έτσι, θα το ευχαριστηθείς κινούμενος στην πόλη αλλά πολύ περισσότερο όταν βγεις εκτός αυτής, προσφέροντας ανάλογα με τις απαιτήσεις σου άμεσες ή πιο πολιτισμένες εναλλαγές.
Σε επίπεδο ποιότητας το Polo είναι το καλύτερο αυτοκίνητο. Όσον αφορά τα κιβώτια προορίζονται για διαφορετικούς σκοπούς, το DSG για παράδειγμα δεν μπορεί να συγκριθεί με το multidrive του yaris, το είναι ταχύτατο και μπορεί να συνδυαστεί με πολύ ισχυρότερους κινητήρες και το άλλο προορίζεται για ήπιες μετακινήσεις
Αδικείτε εντελώς το Yaris στο τέλος δεν αναφέρεστε καν, ενώ δεν είναι τυχαίο που είναι με διπλάσια διαφορά σχεδόν από το δεύτερο μόνιμα στις πωλήσεις....
Επίσης, μάθετε να οδηγείτε αυτόματα κιβώτια...
Όχι, δεν είναι εικονικές οι σχέσεις του cvt...
Είναι σαφέστατα διαφορετική η φιλοσοφία του, αλλά δεν αναφέρθηκε κανείς στην σξιοπιστία του εκάστοτε κιβωτίου, καθώς επίσης και στην συντήρηση όπου απαιτείται εκατέρωθεν...
Οπότε και στο κιβώτιο καλύτερο συνολικά, εννοείται είναι το cvt, στο οποίο το μόνο πράγμα που θα έβαζα αρνητικό είναι η εξοικείωση μαζί του...
Θα ήθελα να είστε αντικειμενικοί και να τεστάρετε τα αυτοκίνητα σαν ενήλικες ώριμοι με οδηγική παιδεία και όχι σαν 18χρονοι...
Συμπτωματικα τυχαινει να οδηγω και τα δυο ταυτοχρονα για μεγαλο διαστημα ( 4 μηνες ηδη), το Polo 95PS /DSG και το Peugeot 208 1.2L 110PS / EAT6. Παρα το γεγονος οτι το 208 ειναι ποιο δυνατο στα χαρτια και στον αυτικινητοδρομο, το Polo με την αμεσοτητα του DSG δειχνει (φαινεται) πιο νευρικο και αμεσο στην καθημερινη οδηγηση. Η δε ποιοτητα κυλησης του Polo εινα μακραν καλυτερη, η δε οικονομια του πολυ καλυτερη (τουλαχιστον 1λτ/100) σε ολες τις διαδρομες (πολη, μικτη, αυτοκινητοδρομο), πραγματικα ενα ευχαριστο αυτοκινητο να οδηγει καποιος. Αλλα η καρδια μου ειναι παντα στο Peugeot και η προτιμηση μου σε αυτο καθημερινα, εκτος εαν δεν εχω ορεξη να οδηγω και θελω πολιτισμενη κινηση στο δρομο..
Σε επίπεδο ποιότητας το Polo είναι το καλύτερο αυτοκίνητο. Όσον αφορά τα κιβώτια προορίζονται για διαφορετικούς σκοπούς, το DSG για παράδειγμα δεν μπορεί να συγκριθεί με το multidrive του yaris, το είναι ταχύτατο και μπορεί να συνδυαστεί με πολύ ισχυρότερους κινητήρες και το άλλο προορίζεται για ήπιες μετακινήσεις
Αδικείτε εντελώς το Yaris στο τέλος δεν αναφέρεστε καν, ενώ δεν είναι τυχαίο που είναι με διπλάσια διαφορά σχεδόν από το δεύτερο μόνιμα στις πωλήσεις.... Επίσης, μάθετε να οδηγείτε αυτόματα κιβώτια... Όχι, δεν είναι εικονικές οι σχέσεις του cvt... Είναι σαφέστατα διαφορετική η φιλοσοφία του, αλλά δεν αναφέρθηκε κανείς στην σξιοπιστία του εκάστοτε κιβωτίου, καθώς επίσης και στην συντήρηση όπου απαιτείται εκατέρωθεν... Οπότε και στο κιβώτιο καλύτερο συνολικά, εννοείται είναι το cvt, στο οποίο το μόνο πράγμα που θα έβαζα αρνητικό είναι η εξοικείωση μαζί του... Θα ήθελα να είστε αντικειμενικοί και να τεστάρετε τα αυτοκίνητα σαν ενήλικες ώριμοι με οδηγική παιδεία και όχι σαν 18χρονοι...
Συμπτωματικα τυχαινει να οδηγω και τα δυο ταυτοχρονα για μεγαλο διαστημα ( 4 μηνες ηδη), το Polo 95PS /DSG και το Peugeot 208 1.2L 110PS / EAT6. Παρα το γεγονος οτι το 208 ειναι ποιο δυνατο στα χαρτια και στον αυτικινητοδρομο, το Polo με την αμεσοτητα του DSG δειχνει (φαινεται) πιο νευρικο και αμεσο στην καθημερινη οδηγηση. Η δε ποιοτητα κυλησης του Polo εινα μακραν καλυτερη, η δε οικονομια του πολυ καλυτερη (τουλαχιστον 1λτ/100) σε ολες τις διαδρομες (πολη, μικτη, αυτοκινητοδρομο), πραγματικα ενα ευχαριστο αυτοκινητο να οδηγει καποιος. Αλλα η καρδια μου ειναι παντα στο Peugeot και η προτιμηση μου σε αυτο καθημερινα, εκτος εαν δεν εχω ορεξη να οδηγω και θελω πολιτισμενη κινηση στο δρομο..