To νέο Golf έχει ανεβάσει τον πήχη της ποιότητας
και της τεχνολογία στους ανταγωνιστές του, με το πλήρως ψηφιακό και στιβαρό εσωτερικό του. Η οθόνη του infotainment έχει εξαιρετική απόκριση και εικόνα. Στην αυτόματη έκδοση των 150 ίππων θα συναντήσουμε μια έξτρα θήκη δίπλα στον επιλογέα.
Σχεδίαση-Εσωτερικό: Σοβαρό, ποιοτικό & hi-tech
81.278 Επισκέψεις στο άρθρο (25/10/2020)
Θα ήταν έκπληξη να γράφαμε ότι το ντιζάιν του Golf κρύβει εκπλήξεις. Η σχεδίαση επιμένει στις κλασσικές γραμμές που το χαρακτηρίζουν… 8 γενιές τώρα. Πάντως στη νέα γενιά ο δυναμισμός τονίστηκε αρκετά στο εμπρός καπό, με την καμπύλη στην εμπρός άκρη του και τα δυο έντονα νεύρα κατά μήκος του, ενώ στοιχεία όπως το σχέδιο των LED σωμάτων αποτελούν ευπρόσδεκτες μοντέρνες λεπτομέρειες. Φυσικά δε θα συναντήσουμε διαφορές στα δύο μοντέλα, παρά μόνο στο λογότυπο «eTSI».
Περνώντας στην καμπίνα, η διαφορά των δυο μοντέλων βρίσκεται στη βάση της κεντρικής κονσόλας στο σημείο που εδράζει ο επιλογέας ταχυτήτων, όπου στην περίπτωση του ήπια υβριδικού και αυτόματου Golf, θα συναντήσουμε μια επιπλέον μικρή θέση για ψιλά.
Κατά τα άλλα, το Golf έχει ανεβάσει αισθητά τον πήχη σε θέμα ποιότητας, με εκτεταμένη χρήση μαλακού υλικού και συναρμογή που δεν αφήνει τον παραμικρό τριγμό να ακουστεί. Μερίδιο από τη λάμψη της ποιότητας πάντως, διεκδικεί το τεχνολογικό υπόβαθρο του μοντέλου, με τις δύο οθόνες, μία αντί πίνακα οργάνων και μία 8,25 ιντσών για τα πολυμέσα, το χειρισμό σχεδόν όλων των λειτουργιών μέσω φωνής φωνητικές και την κατάργησης όλων των μπουτόν.
Τέλος, από πλευράς χώρων τα νούμερα των μετρήσεών μας έδειξαν πως πέντε ενήλικες θα χωρέσουν με άνεση ενώ τα 380 λτ. αποσκευών κρίνονται ικανοποιητικά.
συμφωνα με τις μετρησεις του περιοδικου το προηγουμενο μοντελο με τα 150 αλογα αλλα χωρις υβριδικη τεχνολογια ειχε καταναλωση 6.8 λιτρα! το τωρινο μοντελο με την υβριδικη τεχνολογια που υποσχεται χαμηλοτερη καταναλωση εχει μεση καταναλωση 7.1 λιτρα! Σε τι λοιπον ωφελει η νέα τεχνολογια του golf?
Δεν είναι τα 20 άλογα αλλά αυτά τα +5 κιλά ροπής που (για μένα) κάνουν τη διαφορά, και φυσικά (κατά εμένα πάντα!) το 7αρι DSG. Αυστηρά αυτόματο, η αίσθηση, ευκολία, ταχύτητα αλλαγών, είναι μέρα με τη νύχτα, ιδίως στην επιτάχυνση.
Και όπως έχω ξανάγραψει, αν κάποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει το συγκεκριμένο ας πάει λίγο παραπάνω κ ας επιλέξει πακέτο (μέσα-έξω) R-line.
Η τιμή θα πονέσει λίγο, αλλά τι είναι ο πόνος μπροστά στα κάλλη!
Και σε όσους δεν αρέσει η «μπραντα» ή το «γκολφ» ή και τα δυο! πολύ καλά κάνουν.
ΑΛΛΑ, άλλο δεν μαρεσει, δεν το επιλέγω, και άλλο ότι είναι κουβαδάκι (ΔΕΝ είμαι κάτοχος golf), κουβάς, κτλ.
Δεν αποτελεί καλοπροαίρετη κριτική με επιχειρηματολογία τέτοια τοποθέτηση.
Δόξα το Θεό, οι επιλογές στην κατηγορία παρα πολλές κ επίσης εξαιρετικές, και κάνουν πολύ δύσκολη τη ζωή του γνωστού γκρουπ, ....και έτσι πρέπει!
συμφωνα με τις μετρησεις του περιοδικου το προηγουμενο μοντελο με τα 150 αλογα αλλα χωρις υβριδικη τεχνολογια ειχε καταναλωση 6.8 λιτρα! το τωρινο μοντελο με την υβριδικη τεχνολογια που υποσχεται χαμηλοτερη καταναλωση εχει μεση καταναλωση 7.1 λιτρα! Σε τι λοιπον ωφελει η νέα τεχνολογια του golf?
Δεν είναι τα 20 άλογα αλλά αυτά τα +5 κιλά ροπής που (για μένα) κάνουν τη διαφορά, και φυσικά (κατά εμένα πάντα!) το 7αρι DSG. Αυστηρά αυτόματο, η αίσθηση, ευκολία, ταχύτητα αλλαγών, είναι μέρα με τη νύχτα, ιδίως στην επιτάχυνση. Και όπως έχω ξανάγραψει, αν κάποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει το συγκεκριμένο ας πάει λίγο παραπάνω κ ας επιλέξει πακέτο (μέσα-έξω) R-line. Η τιμή θα πονέσει λίγο, αλλά τι είναι ο πόνος μπροστά στα κάλλη! Και σε όσους δεν αρέσει η «μπραντα» ή το «γκολφ» ή και τα δυο! πολύ καλά κάνουν. ΑΛΛΑ, άλλο δεν μαρεσει, δεν το επιλέγω, και άλλο ότι είναι κουβαδάκι (ΔΕΝ είμαι κάτοχος golf), κουβάς, κτλ. Δεν αποτελεί καλοπροαίρετη κριτική με επιχειρηματολογία τέτοια τοποθέτηση. Δόξα το Θεό, οι επιλογές στην κατηγορία παρα πολλές κ επίσης εξαιρετικές, και κάνουν πολύ δύσκολη τη ζωή του γνωστού γκρουπ, ....και έτσι πρέπει!
Καλά ως αυτοκίνητα και τα δύο , αλλά με βάζουν σε σκεψεις τα μενού υπομενου εν ώρα οδηγησης...