Το ήπια υβριδικό σύνολο έχει εξαλείψει τη ραθυμία στις χαμηλές στροφές που θα συναντήσουμε στον 130άρη, ενώ η ισχύς του απλώνεται πιο γραμμικά στο φάσμα περιστροφής.
Κινητήρας: Ήπια υβριδικός για λειτουργία & επιδόσεις, 130άρης για οικονομία
81.279 Επισκέψεις στο άρθρο (25/10/2020)
Πρωταγωνιστής και στις δύο εκδόσεις είναι ο 4κύλινδος 1.500άρης TSI κινητήρας με υπερτροφοδότηση και λειτουργία απενεργοποίησης 2 κυλίνδρων. Στη λιγότερο ισχυρή εκδοχή του αποδίδει 130 ίππους με 200 Nm ροπής από τις 1.400 σ.α.λ., με τη μετάδοση να γίνεται μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων. Στην ισχυρότερη εκδοχή eTSI των 150 ίππων με ροπή 250 Nm, το ρόλο της μετάδοσης αναλαμβάνει το γνωστό DSG αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, με το θερμικό μοτέρ να συνεργάζεται με μια μονάδα μίζας-γεννήτριας 48 Volt, με σκοπό το πρώτο να απεμπλέκεται κατά τη λειτουργία coasting, αλλά και να παίρνει έξτρα ισχύ από το ηλεκτρικό μοτέρ.
Στην πράξη το ήπια υβριδικό σύνολο έχει εξαλείψει τη ραθυμία στις χαμηλές στροφές που θα συναντήσουμε στον 130άρη , ειδικά στο κομμάτι 1.000-1.500 σ.α.λ., ενώ η ισχύς του απλώνεται καλύτερα στις μεσαίες στροφές και με πιο γραμμική λειτουργία, όντας λιγότερο θορυβώδες σε μεγάλες ταχύτητες. Βέβαια και στις δύο εκδοχές το εκμεταλλεύσιμο φάσμα περιστροφής είναι σχεδόν μέχρι τα κόκκινα χωρίς να «ξεφουσκώνει» ο κινητήρας.
Ως φυσικό επακόλουθο το ισχυρότερο σύνολο παρουσιάζει σημαντικά καλύτερες επιδόσεις, 0-100 χλμ/ώρα σε 8,3 έναντι 9,3 δλ.., ωστόσο ο «σκέτος» TSI καταφέρνει να έχει χαμηλότερη μέση κατανάλωση, με 6,4 λτ./100 χλμ έναντι 7,1 του eTSI.
συμφωνα με τις μετρησεις του περιοδικου το προηγουμενο μοντελο με τα 150 αλογα αλλα χωρις υβριδικη τεχνολογια ειχε καταναλωση 6.8 λιτρα! το τωρινο μοντελο με την υβριδικη τεχνολογια που υποσχεται χαμηλοτερη καταναλωση εχει μεση καταναλωση 7.1 λιτρα! Σε τι λοιπον ωφελει η νέα τεχνολογια του golf?
Δεν είναι τα 20 άλογα αλλά αυτά τα +5 κιλά ροπής που (για μένα) κάνουν τη διαφορά, και φυσικά (κατά εμένα πάντα!) το 7αρι DSG. Αυστηρά αυτόματο, η αίσθηση, ευκολία, ταχύτητα αλλαγών, είναι μέρα με τη νύχτα, ιδίως στην επιτάχυνση.
Και όπως έχω ξανάγραψει, αν κάποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει το συγκεκριμένο ας πάει λίγο παραπάνω κ ας επιλέξει πακέτο (μέσα-έξω) R-line.
Η τιμή θα πονέσει λίγο, αλλά τι είναι ο πόνος μπροστά στα κάλλη!
Και σε όσους δεν αρέσει η «μπραντα» ή το «γκολφ» ή και τα δυο! πολύ καλά κάνουν.
ΑΛΛΑ, άλλο δεν μαρεσει, δεν το επιλέγω, και άλλο ότι είναι κουβαδάκι (ΔΕΝ είμαι κάτοχος golf), κουβάς, κτλ.
Δεν αποτελεί καλοπροαίρετη κριτική με επιχειρηματολογία τέτοια τοποθέτηση.
Δόξα το Θεό, οι επιλογές στην κατηγορία παρα πολλές κ επίσης εξαιρετικές, και κάνουν πολύ δύσκολη τη ζωή του γνωστού γκρουπ, ....και έτσι πρέπει!
συμφωνα με τις μετρησεις του περιοδικου το προηγουμενο μοντελο με τα 150 αλογα αλλα χωρις υβριδικη τεχνολογια ειχε καταναλωση 6.8 λιτρα! το τωρινο μοντελο με την υβριδικη τεχνολογια που υποσχεται χαμηλοτερη καταναλωση εχει μεση καταναλωση 7.1 λιτρα! Σε τι λοιπον ωφελει η νέα τεχνολογια του golf?
Δεν είναι τα 20 άλογα αλλά αυτά τα +5 κιλά ροπής που (για μένα) κάνουν τη διαφορά, και φυσικά (κατά εμένα πάντα!) το 7αρι DSG. Αυστηρά αυτόματο, η αίσθηση, ευκολία, ταχύτητα αλλαγών, είναι μέρα με τη νύχτα, ιδίως στην επιτάχυνση. Και όπως έχω ξανάγραψει, αν κάποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει το συγκεκριμένο ας πάει λίγο παραπάνω κ ας επιλέξει πακέτο (μέσα-έξω) R-line. Η τιμή θα πονέσει λίγο, αλλά τι είναι ο πόνος μπροστά στα κάλλη! Και σε όσους δεν αρέσει η «μπραντα» ή το «γκολφ» ή και τα δυο! πολύ καλά κάνουν. ΑΛΛΑ, άλλο δεν μαρεσει, δεν το επιλέγω, και άλλο ότι είναι κουβαδάκι (ΔΕΝ είμαι κάτοχος golf), κουβάς, κτλ. Δεν αποτελεί καλοπροαίρετη κριτική με επιχειρηματολογία τέτοια τοποθέτηση. Δόξα το Θεό, οι επιλογές στην κατηγορία παρα πολλές κ επίσης εξαιρετικές, και κάνουν πολύ δύσκολη τη ζωή του γνωστού γκρουπ, ....και έτσι πρέπει!
Καλά ως αυτοκίνητα και τα δύο , αλλά με βάζουν σε σκεψεις τα μενού υπομενου εν ώρα οδηγησης...