Στο δια ταύτα, όποια έκδοση και αν επιλέξετε, θα μείνετε ικανοποιημένοι. Στα χαρτιά λοιπόν οι 20 περισσότεροι ίπποι, το ήπιο υβριδικό σύστημα με το αυτόματο κιβώτιο και οι πολλαπλοί σύνδεσμοι θα σας κοστίσουν 3.000 ευρώ. Αυτό είναι το δίλλημα και η απάντηση έρχεται ανάλογα των προσωπικών σας αναγκών και θέλω.
συμφωνα με τις μετρησεις του περιοδικου το προηγουμενο μοντελο με τα 150 αλογα αλλα χωρις υβριδικη τεχνολογια ειχε καταναλωση 6.8 λιτρα! το τωρινο μοντελο με την υβριδικη τεχνολογια που υποσχεται χαμηλοτερη καταναλωση εχει μεση καταναλωση 7.1 λιτρα! Σε τι λοιπον ωφελει η νέα τεχνολογια του golf?
Δεν είναι τα 20 άλογα αλλά αυτά τα +5 κιλά ροπής που (για μένα) κάνουν τη διαφορά, και φυσικά (κατά εμένα πάντα!) το 7αρι DSG. Αυστηρά αυτόματο, η αίσθηση, ευκολία, ταχύτητα αλλαγών, είναι μέρα με τη νύχτα, ιδίως στην επιτάχυνση.
Και όπως έχω ξανάγραψει, αν κάποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει το συγκεκριμένο ας πάει λίγο παραπάνω κ ας επιλέξει πακέτο (μέσα-έξω) R-line.
Η τιμή θα πονέσει λίγο, αλλά τι είναι ο πόνος μπροστά στα κάλλη!
Και σε όσους δεν αρέσει η «μπραντα» ή το «γκολφ» ή και τα δυο! πολύ καλά κάνουν.
ΑΛΛΑ, άλλο δεν μαρεσει, δεν το επιλέγω, και άλλο ότι είναι κουβαδάκι (ΔΕΝ είμαι κάτοχος golf), κουβάς, κτλ.
Δεν αποτελεί καλοπροαίρετη κριτική με επιχειρηματολογία τέτοια τοποθέτηση.
Δόξα το Θεό, οι επιλογές στην κατηγορία παρα πολλές κ επίσης εξαιρετικές, και κάνουν πολύ δύσκολη τη ζωή του γνωστού γκρουπ, ....και έτσι πρέπει!
συμφωνα με τις μετρησεις του περιοδικου το προηγουμενο μοντελο με τα 150 αλογα αλλα χωρις υβριδικη τεχνολογια ειχε καταναλωση 6.8 λιτρα! το τωρινο μοντελο με την υβριδικη τεχνολογια που υποσχεται χαμηλοτερη καταναλωση εχει μεση καταναλωση 7.1 λιτρα! Σε τι λοιπον ωφελει η νέα τεχνολογια του golf?
Δεν είναι τα 20 άλογα αλλά αυτά τα +5 κιλά ροπής που (για μένα) κάνουν τη διαφορά, και φυσικά (κατά εμένα πάντα!) το 7αρι DSG. Αυστηρά αυτόματο, η αίσθηση, ευκολία, ταχύτητα αλλαγών, είναι μέρα με τη νύχτα, ιδίως στην επιτάχυνση. Και όπως έχω ξανάγραψει, αν κάποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει το συγκεκριμένο ας πάει λίγο παραπάνω κ ας επιλέξει πακέτο (μέσα-έξω) R-line. Η τιμή θα πονέσει λίγο, αλλά τι είναι ο πόνος μπροστά στα κάλλη! Και σε όσους δεν αρέσει η «μπραντα» ή το «γκολφ» ή και τα δυο! πολύ καλά κάνουν. ΑΛΛΑ, άλλο δεν μαρεσει, δεν το επιλέγω, και άλλο ότι είναι κουβαδάκι (ΔΕΝ είμαι κάτοχος golf), κουβάς, κτλ. Δεν αποτελεί καλοπροαίρετη κριτική με επιχειρηματολογία τέτοια τοποθέτηση. Δόξα το Θεό, οι επιλογές στην κατηγορία παρα πολλές κ επίσης εξαιρετικές, και κάνουν πολύ δύσκολη τη ζωή του γνωστού γκρουπ, ....και έτσι πρέπει!
Καλά ως αυτοκίνητα και τα δύο , αλλά με βάζουν σε σκεψεις τα μενού υπομενου εν ώρα οδηγησης...