Η έκδοση των 150 ίππων διαθέτει πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα, έχοντας πιο ήπια συμπεριφορά στις απότομες μετατοπίσεις βάρους και αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης.
Στο δρόμο: Οι πολλαπλοί σύνδεσμοι, δίνουν το προβάδισμα στον 150άρη
81.277 Επισκέψεις στο άρθρο (25/10/2020)
Η βασική διαφορά ανάμεσα στις δύο εκδόσεις, είναι η αρχιτεκτονική της ανάρτησης στον πίσω άξονα. Ημιάκαμπτος με αντιστρεπτική για το 130άρι, πολλαπλοί σύνδεσμοι για το 150άρι. Αλλάζει τα δεδομένα της οδηγικής συμπεριφοράς; Ναι, αλλά για να είμαστε ειλικρινής, από την πλειοψηφία των αγοραστών του Golf, ελάχιστοι θα καταλάβουν τη διαφορά, καθώς είναι εμφανής σε πιο οριακή οδήγηση και σε πολύ απότομες αντιδράσεις. Οι μετατοπίσεις του βάρους σε απανωτές αλλαγές πορείας θα γίνουν πιο «γλυκά» με τους πολλαπλούς και τα περιθώρια της πρόσφυσης στα έντονα στροφιλίκια είναι ένα κλικ περισσότερα. Όμως και στις δύο εκδοχές θα δούμε πως το Golf είναι πολύ σίγουρο και σούπερ αποτελεσματικό, χωρίς βέβαια να γίνεται το ακραία σπορτίφ.
Ακραία εντυπωσιακή από την άλλη, είναι η ποιότητα κύλισης και τα εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα θορύβου ανεξαρτήτου έκδοσης. Οι λακκούβες και οι ανωμαλίες ισοπεδώνονται από το εξαιρετικό bound-rebound της ανάρτησης, χωρίς να εισέρχονται κραδασμοί ή θόρυβος εντός της καμπίνας, ενώ σε αυτοκινητόδρομο παραμένει πεισματικά ήσυχο και ευθύβολο.
συμφωνα με τις μετρησεις του περιοδικου το προηγουμενο μοντελο με τα 150 αλογα αλλα χωρις υβριδικη τεχνολογια ειχε καταναλωση 6.8 λιτρα! το τωρινο μοντελο με την υβριδικη τεχνολογια που υποσχεται χαμηλοτερη καταναλωση εχει μεση καταναλωση 7.1 λιτρα! Σε τι λοιπον ωφελει η νέα τεχνολογια του golf?
Δεν είναι τα 20 άλογα αλλά αυτά τα +5 κιλά ροπής που (για μένα) κάνουν τη διαφορά, και φυσικά (κατά εμένα πάντα!) το 7αρι DSG. Αυστηρά αυτόματο, η αίσθηση, ευκολία, ταχύτητα αλλαγών, είναι μέρα με τη νύχτα, ιδίως στην επιτάχυνση.
Και όπως έχω ξανάγραψει, αν κάποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει το συγκεκριμένο ας πάει λίγο παραπάνω κ ας επιλέξει πακέτο (μέσα-έξω) R-line.
Η τιμή θα πονέσει λίγο, αλλά τι είναι ο πόνος μπροστά στα κάλλη!
Και σε όσους δεν αρέσει η «μπραντα» ή το «γκολφ» ή και τα δυο! πολύ καλά κάνουν.
ΑΛΛΑ, άλλο δεν μαρεσει, δεν το επιλέγω, και άλλο ότι είναι κουβαδάκι (ΔΕΝ είμαι κάτοχος golf), κουβάς, κτλ.
Δεν αποτελεί καλοπροαίρετη κριτική με επιχειρηματολογία τέτοια τοποθέτηση.
Δόξα το Θεό, οι επιλογές στην κατηγορία παρα πολλές κ επίσης εξαιρετικές, και κάνουν πολύ δύσκολη τη ζωή του γνωστού γκρουπ, ....και έτσι πρέπει!
συμφωνα με τις μετρησεις του περιοδικου το προηγουμενο μοντελο με τα 150 αλογα αλλα χωρις υβριδικη τεχνολογια ειχε καταναλωση 6.8 λιτρα! το τωρινο μοντελο με την υβριδικη τεχνολογια που υποσχεται χαμηλοτερη καταναλωση εχει μεση καταναλωση 7.1 λιτρα! Σε τι λοιπον ωφελει η νέα τεχνολογια του golf?
Δεν είναι τα 20 άλογα αλλά αυτά τα +5 κιλά ροπής που (για μένα) κάνουν τη διαφορά, και φυσικά (κατά εμένα πάντα!) το 7αρι DSG. Αυστηρά αυτόματο, η αίσθηση, ευκολία, ταχύτητα αλλαγών, είναι μέρα με τη νύχτα, ιδίως στην επιτάχυνση. Και όπως έχω ξανάγραψει, αν κάποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει το συγκεκριμένο ας πάει λίγο παραπάνω κ ας επιλέξει πακέτο (μέσα-έξω) R-line. Η τιμή θα πονέσει λίγο, αλλά τι είναι ο πόνος μπροστά στα κάλλη! Και σε όσους δεν αρέσει η «μπραντα» ή το «γκολφ» ή και τα δυο! πολύ καλά κάνουν. ΑΛΛΑ, άλλο δεν μαρεσει, δεν το επιλέγω, και άλλο ότι είναι κουβαδάκι (ΔΕΝ είμαι κάτοχος golf), κουβάς, κτλ. Δεν αποτελεί καλοπροαίρετη κριτική με επιχειρηματολογία τέτοια τοποθέτηση. Δόξα το Θεό, οι επιλογές στην κατηγορία παρα πολλές κ επίσης εξαιρετικές, και κάνουν πολύ δύσκολη τη ζωή του γνωστού γκρουπ, ....και έτσι πρέπει!
Καλά ως αυτοκίνητα και τα δύο , αλλά με βάζουν σε σκεψεις τα μενού υπομενου εν ώρα οδηγησης...