ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
6 φωτογραφίες »

Η έκδοση των 150 ίππων διαθέτει πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα, έχοντας πιο ήπια συμπεριφορά στις απότομες μετατοπίσεις βάρους και αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης.

Στο δρόμο: Οι πολλαπλοί σύνδεσμοι, δίνουν το προβάδισμα στον 150άρη

81.277 Επισκέψεις στο άρθρο (25/10/2020)

Η βασική διαφορά ανάμεσα στις δύο εκδόσεις, είναι η αρχιτεκτονική της ανάρτησης στον πίσω άξονα. Ημιάκαμπτος με αντιστρεπτική για το 130άρι, πολλαπλοί σύνδεσμοι για το 150άρι. Αλλάζει τα δεδομένα της οδηγικής συμπεριφοράς; Ναι, αλλά για να είμαστε ειλικρινής, από την πλειοψηφία των αγοραστών του Golf, ελάχιστοι θα καταλάβουν τη διαφορά, καθώς είναι εμφανής σε πιο οριακή οδήγηση και σε πολύ απότομες αντιδράσεις. Οι μετατοπίσεις του βάρους σε απανωτές αλλαγές πορείας θα γίνουν πιο «γλυκά» με τους πολλαπλούς και τα περιθώρια της πρόσφυσης στα έντονα στροφιλίκια είναι ένα κλικ περισσότερα. Όμως και στις δύο εκδοχές θα δούμε πως το Golf είναι πολύ σίγουρο και σούπερ αποτελεσματικό, χωρίς βέβαια να γίνεται το ακραία σπορτίφ.

Ακραία εντυπωσιακή από την άλλη, είναι η ποιότητα κύλισης και τα εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα θορύβου ανεξαρτήτου έκδοσης. Οι λακκούβες και οι ανωμαλίες ισοπεδώνονται από το εξαιρετικό bound-rebound της ανάρτησης, χωρίς να εισέρχονται κραδασμοί ή θόρυβος εντός της καμπίνας, ενώ σε αυτοκινητόδρομο παραμένει πεισματικά ήσυχο και ευθύβολο.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL