Ποια έκδοση του Golf καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες σου, αυτή με τους 130 ίππους ή η ήπια υβριδική των 150 με κιβώτιο DSG; Διαβάστε ποιες είναι οι –ουσιαστικές- διαφορές ανάμεσα στις δύο εκδόσεις του μοντέλου.
To Golf είναι το εμβληματικότερο μοντέλο της VW –βασικά όλου του ομίλου- και εδώ και περίπου ένα χρόνο η όγδοη του γενιά κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά, σε τέσσερις εκδοχές κινητήρων, 3 βενζίνης και μία diesel. Εμείς θα εστιάσουμε στις δύο ισχυρότερες εκδοχές βενζίνης, αμφότερες βασισμένες στον εξελιγμένο 1.500άρη TSI κινητήρα του ομίλου. Αυτή των 130 ίππων που διατίθεται ως χειροκίνητη και αυτή των 150 ίππων, με την ήπια υβριδική τεχνολογία 48V και αποκλειστικά διαθέσιμο με κιβώτιο DSG. Άλλωστε οι δύο αυτές εκδόσεις, διαφέρουν σε ουσιαστικά σημεία μεταξύ τους.
Διαφορά στην τιμή 3.000 ευρώ και αγορά on-line
Πριν τα δούμε αναλυτικά, θα αναφερθούμε στο κόστος απόκτησης των δύο μοντέλων. Η έκδοση των 130 ίππων είναι διαθέσιμη από 21.700 ευρώ, με την ήπια υβριδική των 150 να κοστίζει από 24.750 ευρώ, μιλώντας πάντα για το ίδιο εξοπλιστικό επίπεδo Life. To συγκεκριμένο αν και είναι το «βασικό» θεωρείται υπερπλήρες, περιλαμβάνοντας όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, μεγάλη οθόνη αφής, ζάντες αλουμινίου, πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10``, αλλά και 1 χρόνο δωρεάν Mobile Online Υπηρεσίες We Connect Plus, για να είστε διασυνδεδεμένοι με το αυτοκίνητο σας μέσω κινητού όλη την ώρα και να λαμβάνετε ενημερώσεις για την κατάστασή του και άλλα χρηστικά θέματα. Μάλιστα μέσω πλατφόρμας στο site της φίρμας μπορείτε να αγοράσετε on-line το Golf που θέλετε, με προνομιακότερους όρους.
συμφωνα με τις μετρησεις του περιοδικου το προηγουμενο μοντελο με τα 150 αλογα αλλα χωρις υβριδικη τεχνολογια ειχε καταναλωση 6.8 λιτρα! το τωρινο μοντελο με την υβριδικη τεχνολογια που υποσχεται χαμηλοτερη καταναλωση εχει μεση καταναλωση 7.1 λιτρα! Σε τι λοιπον ωφελει η νέα τεχνολογια του golf?
Δεν είναι τα 20 άλογα αλλά αυτά τα +5 κιλά ροπής που (για μένα) κάνουν τη διαφορά, και φυσικά (κατά εμένα πάντα!) το 7αρι DSG. Αυστηρά αυτόματο, η αίσθηση, ευκολία, ταχύτητα αλλαγών, είναι μέρα με τη νύχτα, ιδίως στην επιτάχυνση.
Και όπως έχω ξανάγραψει, αν κάποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει το συγκεκριμένο ας πάει λίγο παραπάνω κ ας επιλέξει πακέτο (μέσα-έξω) R-line.
Η τιμή θα πονέσει λίγο, αλλά τι είναι ο πόνος μπροστά στα κάλλη!
Και σε όσους δεν αρέσει η «μπραντα» ή το «γκολφ» ή και τα δυο! πολύ καλά κάνουν.
ΑΛΛΑ, άλλο δεν μαρεσει, δεν το επιλέγω, και άλλο ότι είναι κουβαδάκι (ΔΕΝ είμαι κάτοχος golf), κουβάς, κτλ.
Δεν αποτελεί καλοπροαίρετη κριτική με επιχειρηματολογία τέτοια τοποθέτηση.
Δόξα το Θεό, οι επιλογές στην κατηγορία παρα πολλές κ επίσης εξαιρετικές, και κάνουν πολύ δύσκολη τη ζωή του γνωστού γκρουπ, ....και έτσι πρέπει!
συμφωνα με τις μετρησεις του περιοδικου το προηγουμενο μοντελο με τα 150 αλογα αλλα χωρις υβριδικη τεχνολογια ειχε καταναλωση 6.8 λιτρα! το τωρινο μοντελο με την υβριδικη τεχνολογια που υποσχεται χαμηλοτερη καταναλωση εχει μεση καταναλωση 7.1 λιτρα! Σε τι λοιπον ωφελει η νέα τεχνολογια του golf?
Δεν είναι τα 20 άλογα αλλά αυτά τα +5 κιλά ροπής που (για μένα) κάνουν τη διαφορά, και φυσικά (κατά εμένα πάντα!) το 7αρι DSG. Αυστηρά αυτόματο, η αίσθηση, ευκολία, ταχύτητα αλλαγών, είναι μέρα με τη νύχτα, ιδίως στην επιτάχυνση. Και όπως έχω ξανάγραψει, αν κάποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει το συγκεκριμένο ας πάει λίγο παραπάνω κ ας επιλέξει πακέτο (μέσα-έξω) R-line. Η τιμή θα πονέσει λίγο, αλλά τι είναι ο πόνος μπροστά στα κάλλη! Και σε όσους δεν αρέσει η «μπραντα» ή το «γκολφ» ή και τα δυο! πολύ καλά κάνουν. ΑΛΛΑ, άλλο δεν μαρεσει, δεν το επιλέγω, και άλλο ότι είναι κουβαδάκι (ΔΕΝ είμαι κάτοχος golf), κουβάς, κτλ. Δεν αποτελεί καλοπροαίρετη κριτική με επιχειρηματολογία τέτοια τοποθέτηση. Δόξα το Θεό, οι επιλογές στην κατηγορία παρα πολλές κ επίσης εξαιρετικές, και κάνουν πολύ δύσκολη τη ζωή του γνωστού γκρουπ, ....και έτσι πρέπει!
Καλά ως αυτοκίνητα και τα δύο , αλλά με βάζουν σε σκεψεις τα μενού υπομενου εν ώρα οδηγησης...