Η εισαγωγή είναι το πρώτο σύστημα του κινητήρα και αποτελείται βασικά από το φίλτρο αέρα, την πεταλούδα επιταχυντή, την πολλαπλή εισαγωγής, τους αυλούς εισαγωγής και το σύστημα ψεκασμού. Ο αέρας για να μπει στην πολλαπλή εισαγωγής περνάει πρώτα από ένα φίλτρο, το οποίο συγκρατεί όλα τα σωματίδια σκόνης που κυκλοφορούν στην ατμόσφαιρα, ενώ η ποσότητα του αέρα που κατευθύνεται προς τους αυλούς εισαγωγής είναι ανάλογη με το άνοιγμα της πεταλούδας. Κατόπιν ανοίγουν οι αυλοί εισαγωγής ενώ την ίδια στιγμή οι εκχυτήρες ψεκάζουν με καύσιμο το οποίο θα αναμειχθεί με τον αέρα στους κυλίνδρους. Μετά το έμβολο θα πιέσει το μείγμα ενώ το μπουζί θα προκαλέσει σπινθήρα για να γίνει η καύση του μείγματος. Το καρμπιρατέρ, έχει πλέον αντικατασταθεί από σύγχρονα συστήματα ψεκασμού. Σήμερα υπάρχει το σύστημα ψεκασμού μονού σημείου, πολλαπλών σημείων, απευθείας ψεκασμού και το σύστημα κοινής γραμμής τροφοδοσίας (common rail) για τους σύγχρονους πετρελαιοκινητήρες.
Σε όλες σχεδόν τις δοκιμές ενός αυτοκινήτου που γίνονται από ένα περιοδικό, αλλά και στις ανακοινώσεις των κατασκευαστών, εμφανίζεται η τιμή της μέγιστης ισχύος, της μέγιστης ροπής και, φυσικά, οι στροφές λειτουργίας, όπου οι τιμές αυτ[...]
Στόχος των αυτοκινητοβιομηχανιών τα τελευταία χρόνια είναι να αναπτύσσουν κινητήρες με όσο γίνεται περιορισμένες εκπομπές ρύπων, με υψηλά αποθέματα ροπής και ισχύος. Για το λόγο αυτό στη Mercedes είχαν την ιδέα να συνδυάσουν τα πλεονεκτήματα ε[...]
Στην παρουσίαση ενός νέου συστήματος χρονισμού των βαλβίδων προχώρησε η Toyota. Ονομάζεται "Valvematic" και ξεχωρίζει γιατί πρακτικά καταργεί τη γνωστή μας "πεταλούδα".
Πώς δουλεύει;
Οι μηχανικοί της Toyota εξέλιξαν ακόμη περισσό[...]
Το Caparo T1 αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις αυτοκινήτου, παρά το γεγονός ότι προέρχεται από ένα οίκο με δυνατότητες μόνο περιορισμένης παραγωγής.
Στα πλαίσια της επίσημης παρουσίασης του νέου LS460, η Lexus ανακοίνωσε και τις τεχνικές λεπτομέρειες του μοντέλου, που το κάνουν ξεχωριστό. Από αυτά ξεχωρίσαμε και σας παρουσιάζουμε το σύστημα άμεσου και έμμεσου ψεκασμού, με δύο μπεκ ανά κύλι[...]
Κάθε νέο ρούχο ή αξεσουάρ απαιτεί και το κατάλληλο μοντέλο, καθώς αναζητά τη μεγαλύτερη δυνατή απήχηση στο κοινό.
Η νέα Χ3 θα παίξει
τελικά το ρόλο του μοντέλου για το νέο πετρελαιοκινητήρα της BMW, ο οποίος ανεβάζει τον πήχη στην [...]
H Βοsch εξέλιξε το σύστημα πιεζοηλεκτρικού ψεκασμού, που χρησιμοποιείται προς το παρόν
σε πετρελαιοκινητήρες, έτσι ώστε να εφαρμοστεί και στους κινητήρες βενζίνης.
Τον πρωτόγονο αυτό τρόπο επικοινωνίας των ινδιάνων χρησιμοποιούν και τα αυτοκίνητα, για να επισημάνουν την υπερθέρμανση του κινητήρα. Εσείς, δε χρειάζεται να αποκωδικοποιήσετε κάποια μηνύματα, αρκεί να ακολουθήσετε τα παρακάτω απλά βήματα.[...]
Η βαυαρική εταιρεία, ήδη από τη δεκαετία του '80, παρουσιάζει πρωτότυπα μοντέλα, που μας επιτρέπουν να κρυφοκοιτάμε το μέλλον. Τα "φουτουριστικά" οχήματα ίσως να βρίσκονται πιο κοντά από όσο νομίζουμε, σε κάθε περίπτωση πάντως, μας δίνουν υλικ[...]
Από το ερχόμενο φθινόπωρο το Laguna θα εφοδιάζεται με τον νέο κινητήρα 2,0 dCi που θα αποδίδει 150 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 340 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ.
Βάσει αυτών των χαρακτηριστικών το Laguna θα επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,[...]
Πολλοί ίσως να πιστέψουν ότι πρόκειται για μια αναβάθμιση του γνωστού μηχανικού συνόλου -ενός εκκεντροφόρου- των 1,7 λίτρων. Όμως οι τεχνικοί της Honda ξεκίνησαν από λευκό χαρτί το σχεδιασμό του νέου κινητήρα προσπαθώντας να επιτύχουν απόδοση [...]
Ο κινητήρας V6 των 3,2 λίτρων είναι ο πρώτος diesel κινητήρας που στην κατασκευή του έχει γίνει τόσο εκτεταμένη χρήση αλουμινίου. Όλος ο στροφαλοθάλαμος είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο αλλά και οι κεφαλές των κυλίνδρων, τα καλύμματα κεφαλή[...]
Όπως είναι φυσικό, η εξέλιξη του H2R δεν αποσκοπούσε μόνο στην κατάρριψη των ρεκόρ για υδρογονοκίνητα οχήματα αλλά και στον πειραματισμό για να περάσουν ανάλογες τεχνολογίες στη μαζική γραμμή παραγωγής. Ήδη η BMW ανακοίνωσε ότι το συγκεκριμένο[...]
Επιδόσεις
Με τιμές ισχύος και ροπής 72,1 ίππους και 160.26 Nm ροπής ανά λίτρο αντίστοιχα, ο νέος κινητήρας 1,3 CDTI είναι ένας από τους κορυφαίους τετρακύλινδρους πετρελαιοκινητήρες στην αυτοκινητοβιομηχανία. Με τον κινητήρα αυτό, το [...]
O νέος V6 3,2 λτ. κινητήρας πετρελαίου της Mercedes μόνο κολακευτικά σχόλια μπορεί να αποσπάσει. Ισχύς, ροπή, επιδόσεις, οικονομία καυσίμου, όλα σε ένα πακέτο! Κρίμα που στη χώρα μας αποτελεί ακόμα απαγορευμένο καρπό για Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Το Auto Τρίτη όταν δοκιμάζει ένα αυτοκίνητο εκτός άλλων πραγματοποιεί επτά διαφορετικές μετρήσεις με τη βοήθεια των κατάλληλων οργάνων. Αυτές είναι: α) Μέτρηση ιπποδύναμης και ροπής, β) επιτάχυνσης από στάση, γ) επιτάχυνσης εν κινήσει (ρεπρίζ)[...]
Χρησιμοποιώντας ως βάση τον ήδη επιτυχημένο εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα (μέχρι σήμερα έχει τοποθετηθεί σε περισσότερα από 1,4 εκατομμύρια αυτοκίνητα και έχει την κωδική ονομασία Μ 54 ) οι μηχανικοί της BMW ήθελαν να σχεδιάσουν ένα κινητήρα π[...]