Διαβάστηκε από 9649αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/5/2007
Για μια ακόμη χρονιά, 14η στη σειρά, περιπλανηθήκαμε με 15 4κίνητα αυτοκίνητα στις ειδικές διαδρομές του Ράλι Ακρόπολις.
Έναν περίπου μήνα πριν διεξαχθεί το 54ο Ράλι Ακρόπολις, 15 τετρακίνητα αυτοκίνητα με τους ανθρώπους του Auto Τρίτη στο τιμόνι, αλωνίζουν στις ειδικές του Ράλι Ακρόπολις, παίρνοντας μέρος στο δικό τους ξεχωριστό αγώνα!
Λίγες μέρες πριν τη διεξαγωγή του Γύρου, το Kia Sportage 2,7, εφοδιασμένο με χωμάτινα ελαστικά, αποτέλεσε το ιδανικό μας μέσο για την πρώτη αναγνώριση των ειδικών.
Πιστοί στο ραντεβού μας και για μια ακόμη χρονιά, 14η στη σειρά, περιπλανηθήκαμε με 15 4κίνητα αυτοκίνητα στις ειδικές διαδρομές του Ράλι Ακρόπολις, έναν περίπου μήνα πριν τη διεξαγωγή του εθνικού μας αγώνα. Σε αυτή τη διήμερή μας εξόρμηση στα βουνά της Στερεάς Ελλάδας, όπου θα διεξαχθεί το Ράλι Ακρόπολις από τις 31 Μαΐου μέχρι και τις 3 Ιουνίου, είχαμε την ευκαιρία να βγάλουμε τα πλέον αυταπόδεικτα συμπεράσματα για τις εκτός δρόμου δυνατότητες των αυτοκινήτων που είχαμε μαζί μας, ενώ συνάμα, είδαμε και σας μεταφέρουμε από πρώτο χέρι μια πραγματική εικόνα των ειδικών. Κυρίαρχη η σκόνη και τις δύο ημέρες Η καλοκαιρία που επικρατούσε την εβδομάδα πριν το διήμερο 28-29 Απριλίου και οι προβλέψεις της μετεωρολογικής υπηρεσίας για ζεστό καιρό επιβεβαιώθηκαν απόλυτα φέτος. Έτσι λοιπόν, μετά από δύο χρόνια "λασπωμένων" Γύρων, ο φετινός χαρακτηρίστηκε από τη συνεχή ηλιοφάνεια και ζέστη, η οποία φυσικά και συνεπάγεται πολλή, μα πάρα πολλή σκόνη! Ειδικά στις διαδρομές με πιο "μαλακό" έδαφος, χρειαζόταν εξαιρετική προσοχή, γιατί η ορατότητα περιοριζόταν από τη σκόνη του μπροστινού αυτοκινήτου. Βέβαια, έστω και έτσι δε χάσαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε τα 15 4κίνητα σε μια σειρά διαφορετικών εδαφών, από τα πατημένα κομμάτια μαλακού χώματος στην Αυλώνα και τις φυτεμένες πέτρες στο μέσο περίπου των Αγίων Θεοδώρων την πρώτη ημέρα, μέχρι το κοκκινόχωμα και τους δασικούς δρόμους της Θήβας, αλλά και την απίστευτα δύσκολη κατηφορική διαδρομή με την κροκάλα και τα νεροφαγώματα, στο τέλος της Αγίας Σωτήρας, τη δεύτερη ημέρα. Ευτυχώς, πέρα από 3 κλαταρισμένα ελαστικά και ένα πρόβλημα με το κάρτερ του Opel Antara, τα οποία αντιμετωπίστηκαν με ομαδική δουλειά και αποφασιστικότητα, δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο άλλο πρόβλημα με τα αυτοκίνητα. Αξιοσημείωτο είναι δε το γεγονός, ότι φέτος καταφέραμε να ολοκληρώσουμε τις 8 από τις 9 "βουνίσιες" ειδικές του αγώνα (οι άλλες δύο είναι η υπερειδική στο Μαρκόπουλο και μια ειδική 5,73 χλμ. μέσα στις Ολυμπιακές Εγκαταστάσεις του Μαρκόπουλου), ενώ για λόγους χρόνου δεν προλάβαμε την Αγία Τριάδα, διανύοντας ρεκόρ χιλιομέτρων ειδικών διαδρομών (κοντά στα 160 χλμ.)! Πώς τα πήγαν όμως τα 15 4κίνητα; Βέβαια, πέρα από τις ειδικές διαδρομές του αγώνα, ένα από τα κύρια οφέλη του φετινού Γύρου ήταν η εξαγωγή διαφωτιστικών συμπερασμάτων για τα αυτοκίνητα που είχαμε μαζί μας. Στις σελίδες του θέματος, λοιπόν, που ακολουθούν, μπορείτε να δείτε πώς τα πήγαν οι 15 φετινοί συμμετέχοντες, με την κάθε παρουσίαση να πλαισιώνεται φυσικά από τη βαθμολογία των οδηγών τους και -στην τελευταία σελίδα- τους πίνακες με τα πλήρη τεχνικά και εξοπλιστικά του στοιχεία. Επιπλέον, στο ειδικό δισέλιδο που ακολουθεί την παρουσίαση των αυτοκινήτων, μπορείτε να δείτε τις επιδόσεις των αυτοκινήτων στις δύσκολες δοκιμασίες της πίστας δοκιμών 4Χ4 του Auto Τρίτη, του μοναδικού περιοδικού στη χώρα μας, που αξιολογεί τα αυτοκίνητα σε ειδικά διαμορφωμένο για 4Χ4 χώρο. Καλή -και κυρίως χορταστική!- ανάγνωση! Τα αυτοκίνητα του Γύρου Chevrolet Captiva 2,4 Daihatsu Terios 1,3 Honda CR-V 2,0 Hyundai Santa Fe 2,2 diesel Jeep Compass 2,4 Jeep Wrangler 3,8 2d Landwind Adventure 2,4 Kia Sorento 3,3 Land Rover Freelander II 3,2 Mitsubishi Pajero 3,8 5d Opel Antara 3,2 Ssangyong Actyon 2,3 Suzuki Grand Vitara 2,0 Toyota RAV4 2,0 Volvo XC90 3,2