Tα εκτός δρόμου οχήματα μάς έδειξαν τις δυνατότητες κίνησής στους σε εκτός δρόμου διαδρομές.
Για δέκατη συνεχόμενη χρονιά το Auto Τρίτη "έτρεξε" στις ειδικές διαδρομές του ράλι Ακρόπολις, αυτήν τη φορά με τη συνοδεία δώδεκα εκτός δρόμου οχημάτων, λίγες μέρες πριν την "απόβαση" των αγωνιστικών αυτοκινήτων.
Για ακόμα μία χρονιά η πραγματοποίηση των ειδικών διαδρομών του Ράλι Ακρόπολις (51ου φέτος) αποτέλεσε το καλύτερο πεδίο δοκιμών των εκτός δρόμου οχημάτων που είχαμε στη διάθεσή μας, καθώς και μια ευχάριστη οδηγική και όχι μόνο εμπειρία για όλους αυτούς που παρευρίσκονταν το διήμερο της εξόρμησής μας. Ξεκινώντας από τα γραφεία του περιοδικού στο Κρυονέρι, κατευθυνθήκαμε προς την ¶μφισσα, κατόπιν στο Δροσοχώρι και στο Ρεγγίνι και τέλος στην Ελάτεια - Ζέλι για να διανυκτερεύσουμε στα Καμένα Βούρλα. Συνολικά την πρώτη μέρα των ειδικών διαδρομών που ακολουθήσαμε δεν υπήρξε το παραμικρό πρόβλημα στο δρόμο μας. Εν αντιθέσει με την περασμένη χρονιά όπου είχαμε συναντήσει κομμένους δρόμους και καθιζήσεις από τις έντονες βροχοπτώσεις, φέτος σταθήκαμε τυχεροί, καθώς όλες οι διαδρομές ήταν βατές, ενώ το νωπό χώμα στις περισσότερες περιπτώσεις μας βοήθησε στο να οδηγήσουμε με περισσότερη άνεση και ασφάλεια.
Τη δεύτερη μέρα δυστυχώς ο καιρός μας χάλασε τα σχέδια. Αφού τελειώσαμε την ειδική διαδρομή Στίρφακα, ο ουρανός άρχισε να "μαυρίζει" επικίνδυνα με τις πρώτες στάλες βροχής να αρχίσουν να πέφτουν στο Ελευθεροχώρι. Η μπόρα που ξέσπασε έκανε το έδαφος λασπώδες με αποτέλεσμα να ακυρώσουμε την πραγματοποίηση της υπόλοιπης διαδρομής της συγκεκριμένης ειδικής για λόγους ασφάλειας, καθώς τα οχήματα κινούμενα ακόμα και σχεδόν στο ρελαντί γλιστρούσαν επικίνδυνα ειδικά σε δρόμους με κλίση.
Από τα δώδεκα συνολικά αυτοκίνητα που είχαμε φέτος στη διάθεσή μας (αρκετά μοντέλα από αυτά που ζητήσαμε δεν ήταν διαθέσιμα από τους αντιπρόσωπους ή δεν υπήρχαν δημοσιογραφικά αυτοκίνητα όπως η BMW X3, το Daewoo Rexton, το Ford Maverick, το Honda HR-V, το Land Rover Freelander, κανένα όχημα της Mitsubishi και το Toyota Land Cruiser), κανένα δεν παρουσίασε το παραμικρό πρόβλημα πάσης φύσεως, ακόμα και κλατάρισμα ελαστικού κάτι ιδιαίτερα θετικό, αν αναλογιστούμε τα 150 περίπου χλμ. που διανύσαμε σε χωμάτινες διαδρομές, κινούμενοι σε λογικούς ρυθμούς.
Για ακόμα μία χρονιά τα εκτός δρόμου οχήματα μάς έδειξαν τις ανέσεις και την ασφάλεια που παρέχουν κινούμενα στην άσφαλτο, αλλά και τις δυνατότητες κίνησής στους σε εκτός δρόμου διαδρομές για τις οποίες είναι εν μέρει κατασκευασμένα, όπου το κάθε μοντέλο επιδεικνύει τις δικές του αρετές, όπως θα διαβάσετε στις επόμενες σελίδες για το κάθε όχημα ξεχωριστά.