ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/6/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/6/2004
Test mtx
Γεύση από WRC
Subaru Forester 2,0X
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Το Forester τοποθετείται ανάμεσα στα στέισον βάγκον οχήματα λόγω της σχεδίασης του πίσω τμήματος και στα SUV, καθώς εκτός της τετρακίνησης, το αμάξωμά του έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος απ' ό,τι ένα επιβατικό όχημα. Το μοντέλο της Subaru μας άφησε ξανά μία πολύ καλή εικόνα με την ομοιογενή συμπεριφορά του τόσο στο δρόμο όσο και στο χώμα, όπου και στις δύο περιπτώσεις είναι ευχάριστο και μπορεί να κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς με ασφάλεια, παρέχοντας παράλληλα πολύ καλή άνεση στους επιβάτες. Οι αντιδράσεις του αμαξώματος στις στροφές είναι ανάλογες των χειρισμών του οδηγού, καθώς μπορεί να προκληθεί υποστροφή ή υπερστροφή, ενώ πιο σύνηθες φαινόμενο είναι το γλίστρημα με τα "τέσσερα". Το τιμόνι σε κάθε περίπτωση ικανοποιεί με την αίσθηση που προσφέρει, όπως και η απόδοση των φρένων. Στην ατμοσφαιρική έκδοση που είχαμε στη διάθεσή μας, ο μοχλός για τις κοντές σχέσεις μετάδοσης φάνηκε χρήσιμος, κάτι που δεν περιλαμβάνεται στο υπερτροφοδοτούμενο μοντέλο. Οι φιλοξενούμενοι του Subaru, έχουν στη διάθεσή τους καλούς χώρους, ενώ ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι 387 λτ.

• Κινητήρας
Ο επίπεδος (boxer) κινητήρας των 2,0 λίτρων απόδοσης 125 ονομαστικών ίππων είναι σε θέση να κινήσει σε σβέλτους ρυθμούς το αυτοκίνητο τόσο από στάση όσο και εν κινήσει, κάτι στο οποίο ωφελεί και η σωστή διάταξη των σχέσεων μετάδοσης. Η ευστροφία του μηχανικού συνόλου είναι πολύ καλή, ενώ παράλληλα η χροιά του παραγόμενου ήχου σε αυξημένες στροφές είναι σπορτίφ. Ακόμη, ο θόρυβος που φτάνει στο εσωτερικό έχει λογική ένταση.

• Μας άρεσε
Η άνεση από την ανάρτηση
Η δύναμη και η χροιά του ήχου του κινητήρα
Το σύστημα της τετρακίνησης που διαθέτει

• Δε μας άρεσε
Οι αυξημένοι πρόβολοι του αμαξώματος
Η σχετικά συντηρητική εικόνα του αμαξώματος
Ο αρκετά ρηχός χώρος αποσκευών
Το εσωτερικό έχει ευχάριστο διάκοσμο, ενώ η ποιότητα κατασκευής είναι αρκετά προσεγμένη.

• Σύστημα 4κίνησης
Στο Forester η κίνηση μεταδίδεται μόνιμα και στους τέσσερις τροχούς. Σε κανονικές συνθήκες η κατανομή της ροπής ανά άξονα είναι 50/50, ενώ μπορεί να μεταβληθεί σε 67/33 εμπρός και πίσω αντίστοιχα ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης. Παράλληλα διαθέτει δεύτερο επιλογέα για τις κοντές σχέσεις.

 
 Γύρος 4x4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Honda CR-V 2,0
Hyundai Santa Fe 2,7
Jeep Cherokee 3,7
Kia Sorento 3,5
Mazda Tribute 2,0
Nissan X-Trail 2,0
Nissan Pick Up Double Cab 4x4 2,5 Di
Subaru Forester 2,0X
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6
Toyota RAV4 2,0 5d
VW Touareg 4,2
Volvo XC 70 2,5