Tο Santa Fe μάς άφησε και πάλι μία πολύ καλή "γεύση", κατά τη διάρκεια του γύρου του Ακρόπολις. Πρώτα απ' όλα η σχεδίαση του αμαξώματός του και ο επιβλητικός του όγκος "γεμίζουν" το μάτι. Ανάλογα θετική είναι και η εικόνα από το εσωτερικό με την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής και τη μοντέρνα αισθητική. Επίσης οι διαθέσιμοι χώροι είναι άνετοι για τις ανάγκες πέντε ενήλικων επιβατών, ενώ ο όγκος του χώρου αποσκευών μέχρι το ύψος της οροφής φτάνει τα 850 λίτρα.
Το Santa Fe περνάει από τις ανωμαλίες των δρόμων με χαρακτηριστική άνεση, ενώ συνολικά αποπνέει μία συμπαγή αίσθηση, χάρη και στο στιβαρό αυτοφερόμενο πλαίσιο. Στους επαρχιακούς δρόμους όπου κινηθήκαμε, το Santa Fe παρουσίαζε αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης με λογικές κλίσεις, ενώ ακόμα και σε πιεσμένους ρυθμούς οι αντιδράσεις του παρέμεναν ουδέτερες. Παράλληλα το τιμόνι προσφέρει θετική αίσθηση, ενώ τα φρένα επιτυγχάνουν πολύ καλές αποστάσεις ακινητοποίησης. Στο χώμα εμφανίζει ως βασικό προτέρημα την πολύ καλή άνεση, ενώ μπορεί να κινηθεί σβέλτα και με ασφάλεια. Για πιο ειδικές "περιπτώσεις" η ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς ανάρτηση με τις μικρές διαδρομές βάζει κυρίως τα όρια.
• Κινητήρας
Ο 6κύλινδρος σε διάταξη V κινητήρας των 2,7 λίτρων του Santa Fe παρουσιάζει ομαλή λειτουργία και είναι σε θέση να κινήσει σε ικανοποιητικούς ρυθμούς το βαρύ αμάξωμα. Το αυτόματο κιβώτιο τεσσάρων ταχυτήτων έχει αρκετά αραιή διάταξη. Επίσης διαθέτει και σειριακή λειτουργία με τη μετακίνηση του επιλογέα πάνω για ανέβασμα σχέσης και κάτω για κατέβασμα. Τόσο στην αυτόματη όσο και στη σειριακή λειτουργία οι αλλαγές των ταχυτήτων επιτυγχάνονται ομαλά και με καλή αμεσότητα.
• Μας άρεσε
Η άνεση από την ανάρτηση στο δρόμο και το χώμα
Οι αυξημένοι χώροι και η ποιότητα κατασκευής
Η σταθερότητα και η συμπαγής αίσθηση που αποπνέει
• Δε μας άρεσε
Η αραιή διάταξη του αυτόματου κιβωτίου
Οι μικρές διαδρομές της ανάρτησης εκτός δρόμου
Τα σχετικά σκληρά καθίσματα
Το "πληθωρικό" εσωτερικό έχει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και άνετους χώρους.
• Σύστημα 4κίνησης
Η κίνηση μεταδίδεται μόνιμα στους εμπρός τροχούς. Στους πίσω τροχούς η ροπή του κινητήρα περνάει αυτόματα ανάλογα με την πρόσφυση των εμπρός τροχών μέσω ενός κεντρικού διαφορικού με συνεκτικό συμπλέκτη, ενώ μπορεί να φτάσει μέχρι το ποσοστό 60/40 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.