ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/6/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/6/2004
Test mtx
Γεύση από WRC
Mazda Tribute 2,0
Τεχνικά χαρακτηριστικά
To όχημα ελεύθερου χρόνου της Mazda, το Tribute, εμφανίζει ένα συντηρητικό προφίλ, τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό. Το δεύτερο διαθέτει καλή ποιότητα υλικών και στιβαρή συναρμολόγηση, όπως αποδείχτηκε και στις εκτός δρόμου διαδρομές όπου δεν παρατηρήθηκε κάποιος τριγμός. Οι προσφερόμενοι χώροι είναι άνετοι για τη φιλοξενία πέντε ενήλικων επιβατών, ωστόσο ωφέλιμος χώρος για τις αποσκευές είναι σχετικά μέτριος (370 λτ.). Η ανεξάρτητη ανάρτηση και στους τέσσερις τροχούς με την καλή ρύθμιση εξασφαλίζει πολύ καλή σταθερότητα στην ευθεία, καθώς και σε μία διαδρομή με στροφές, όπου η συμπεριφορά του οχήματος είναι ουδέτερη. Επίσης θα εκτιμηθεί η πληροφόρηση που λαμβάνει ο οδηγός από το τιμόνι, ενώ παράλληλα τα φρένα επιβραδύνουν έγκαιρα το αυτοκίνητο. Στις ειδικές διαδρομές του φετινού ράλι Ακρόπολις που ακολουθήσαμε, το Tribute κινήθηκε με ευκολία, προσφέροντας πολύ καλή άνεση. Επίσης το αυτοφερόμενο πλαίσιο παρουσιάζει καλή στρεπτική ακαμψία, ακόμα και όταν ο ένας τροχός είναι στον αέρα. Θετική είναι η συμβολή του "κλειδώματος" της τετρακίνησης, κάνοντας τη συμπεριφορά του πιο ουδέτερη στα σαθρά εδάφη.

• Κινητήρας
Ο κινητήρας των 2,0 λίτρων ονομαστικής απόδοσης 124 ίππων κινεί αξιοπρεπώς το αμάξωμα των 1.500 κιλών του Tribute, εμφανίζοντας καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές και ευστροφία. Αρνητικά του χαρακτηριστικά αποτελούν ο αισθητός θόρυβος και η τραχύτητα που φτάνει στο εσωτερικό και ενοχλεί κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού. Επίσης ο επιλογέας των ταχυτήτων έχει σφιχτή αίσθηση και δεν ευνοεί τις γρήγορες αλλαγές.

• Μας άρεσε
Η ουδέτερη οδική του συμπεριφορά
Η στιβαρή συναρμολόγηση στο εσωτερικό
Οι άνετοι χώροι για τους επιβάτες

• Δε μας άρεσε
Ο θόρυβος και η τραχύτητααπό τον κινητήρα
Η σφιχτή αίσθηση του επιλογέα των ταχυτήτων
Η συντηρητική του εμφάνιση κυρίως στο θάλαμο των επιβατών
Στο συντηρητικό εσωτερικό, τα υλικά είναι ικανοποιητικής ποιότητας και η συναρμολόγηση προσεγμένη.

• Σύστημα 4κίνησης
H μετάδοση της κίνησης στο Tribute γίνεται μόνιμα στους εμπρός τροχούς. Μόλις σημειωθεί απώλεια πρόσφυσης, το πίσω διαφορικό εμπλέκεται αυτόματα. Παράλληλα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής του "κλειδώματος" της τετρακίνησης (50/50) μέσω του διακόπτη που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα.

 
 Γύρος 4x4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Honda CR-V 2,0
Hyundai Santa Fe 2,7
Jeep Cherokee 3,7
Kia Sorento 3,5
Mazda Tribute 2,0
Nissan X-Trail 2,0
Nissan Pick Up Double Cab 4x4 2,5 Di
Subaru Forester 2,0X
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6
Toyota RAV4 2,0 5d
VW Touareg 4,2
Volvo XC 70 2,5