Το Volvo XC 70 συνδυάζει τις αρετές των στέισον βάγκον οχημάτων με "δόσεις" από SUV, κάτι που γίνεται άμεσα αντιληπτό από την εικόνα του αμαξώματός του. Σε σχέση με την προσθιοκίνητη έκδοση ξεχωρίζει από τους μαύρους προφυλακτήρες και τα προστατευτικά πλαστικά τμήματα στους θόλους των τροχών και στα πλαϊνά, ενώ η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι λίγο μεγαλύτερη. Στο εσωτερικό κυρίαρχα χαρακτηριστικά είναι η υψηλή ποιότητα κατασκευής, ο πλήρης εξοπλισμός και ο ευχάριστος ανοιχτόχρωμος διάκοσμος. Οι διαθέσιμοι χώροι είναι άνετοι, όπως και ο όγκος του αποθηκευτικού χώρου (485 λτ.).
Η άνεση που προσφέρουν η ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς, τα αναπαυτικά καθίσματα και η ηχομόνωση είναι πολύ καλή. Η συμπεριφορά του στο δρόμο είναι πολύ καλή με αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και υψηλή σταθερότητα ανεξαρτήτως ταχύτητας. Αντίστοιχα και στο χώμα, το αυτοκίνητο είναι σε θέση να κινηθεί σβέλτα με ασφάλεια, ενώ το DSTC έχει μία ιδιαίτερα διακριτική παρουσία. Ωστόσο προορίζεται για βατές χωμάτινες διαδρομές και όχι για “αναζήτηση νέων δρόμων”, για κάτι εξάλλου που δεν προορίζεται.
• Κινητήρας
Το Volvo XC 70 κινείται από ένα υπερτροφοδοτούμενο 5κύλινδρο μηχανικό σύνολο 2,5 λίτρων απόδοσης 210 ίππων. Το τράβηγμά του είναι πολύ καλό από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας, εξασφαλίζοντας πολύ καλές επιδόσεις σε κάθε περίπτωση. Παράλληλα η λειτουργία του είναι ομαλή, ενώ σε συνδυασμό με την πολύ καλή ηχομόνωση δε θα ενοχλήσει σε καμία περίπτωση την πολύ καλή άνεση που απολαμβάνουν οι επιβάτες σε ένα ταξίδι.
• Μας άρεσε
Η υψηλή ποιότητα κατασκευής στο θάλαμο των επιβατών
Η άνεση από την ανάρτηση και τα καθίσματα
Οι επιδόσεις του δυνατού κινητήρα
• Δε μας άρεσε
Οι μεγάλοι πρόβολοι του αμαξώματος και η μικρή απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος περιορίζουν τις εκτός δρόμου δυνατότητες
Η αυξημένη κατανάλωση του κινητήρα
Στο εσωτερικό είναι διάχυτες η πολυτέλεια, η υψηλή ποιότητα κατασκευής και η προσφερόμενη άνεση.
Σύστημα 4κίνησης
Υπό κανονικές συνθήκες πρόσφυσης η κατανομή της ροπής είναι 95/5 στον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα. Μόλις οι εμπρός τροχοί του αυτοκινήτου αρχίζουν να γλιστρούν, τότε αυτομάτως μέσω συνεκτικού συμπλέκτη μεταφέρεται περισσότερη ροπή στον πίσω άξονα του Volvo XC 70.