O"ινδιάνος" της αμερικανικής φίρμας συνδυάζει μία επιβλητική και πολυτελή εικόνα με την αίγλη του ονόματος Jeep. Το όχημα με σήμα κατατεθέν τη μάσκα με τις κάθετες γρίλιες και τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα είναι σε θέση να προσφέρει άνετες και ασφαλείς μετακινήσεις στους επιβάτες. Οι τελευταίοι έχουν στη διάθεσή τους αρκετά μεγάλο ωφέλιμο πλάτος και οι πίσω ικανοποιητική απόσταση για τα γόνατά τους, ενώ το πορτμπαγκάζ έχει όγκο 821 λτ. μέχρι το ύψος της οροφής.
Στον αυτοκινητόδρομο η σταθερότητα που παρουσιάζει το αμάξωμά του είναι αρκετά καλή με περιορισμένες τάσεις πλεύσης. Το τιμόνι και τα φρένα έχουν ικανοποιητική αίσθηση για το χαρακτήρα του οχήματος, το οποίο δεν προβληματίζει τον οδηγό κατά τη διέλευσή του από έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Στις ειδικές διαδρομές του ράλι Ακρόπολις που ακολουθήσαμε, το Cherokee αποδείχτηκε για ακόμα μία χρονιά από τα πιο ευχάριστα εκτός δρόμου οχήματα με υψηλές δυνατότητες κίνησης σε δύσβατα σημεία, κάτι στο οποίο συντελούν οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης, το σύστημα της τετρακίνησης με τις πολλές επιλογές, το στιβαρό αυτοφερόμενο πλαίσιο και ο δυνατός κινητήρας των 3,7 λίτρων.
• Κινητήρας
Το 6κύλινδρο μηχανικό σύνολο των 3,7 λίτρων διαθέτει άφθονη ροπή, παράγοντας ένα ευχάριστο "γουργουρητό". Συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων τεσσάρων σχέσεων μετάδοσης, το οποίο πραγματοποιεί τις αλλαγές με ομαλό τρόπο, ενώ πολύ καλή αμεσότητα έχει και στα kickdown. Οι ρυθμοί με τους οποίους επιταχύνει το μηχανικό σύνολο το βαρύ αμάξωμα των 1,9 τόνων περίπου είναι αρκετά καλοί, ενώ ο θόρυβος που παράγει δε θα ενοχλήσει σε ένα ταξίδι.
• Μας άρεσε
Οι πολύ καλές εκτός δρόμου δυνατότητες
Η επιβλητική εικόνα του αμαξώματος
Η ευχάριστη συμπεριφορά του στο χώμα
• Δε μας άρεσε
Το μικρό βάθος του ταμπλό και τα σκληρά πλαστικά
Η θέση των διακοπτών για τα ηλεκτρικά παράθυρα
Θα θέλαμε και σειριακή επιλογή στο αυτόματο κιβώτιο
Το σχετικά λιτό εσωτερικό του Cherokee διαθέτει καλή ποιότητα κατασκευής, αλλά και εργονομικά ατοπήματα.
• Σύστημα 4κίνησης
Η κίνηση στο Cherokee μεταδίδεται μόνιμα στους πίσω τροχούς. Μέσω ενός δεύτερου επιλογέα, που βρίσκεται δίπλα από το μοχλό του αυτόματου κιβώτιου ταχυτήτων, μπορεί ο οδηγός να επιλέξει την αυτόματη μετάδοση σε όλους τους τροχούς, τη μόνιμη τετρακίνηση, καθώς και τις κοντές σχέσεις μετάδοσης.