Το Nissan Pick Up στη διπλοκάμπινη έκδοση αποτελεί "εργαλείο" για εκείνον που το προορίζει για επαγγελματική χρήση (και όχι μόνο), ενώ παράλληλα προσφέρει αρκετές ανέσεις αντίστοιχες με των επιβατικών οχημάτων. Η εικόνα του αμαξώματος εντυπωσιάζει τον παρατηρητή τόσο λόγω του σύγχρονου ντιζάιν όσο και των αυξημένων διαστάσεων. Εξίσου σύγχρονο αισθητικά είναι και το εσωτερικό, το οποίο περιλαμβάνει όλες τις ανέσεις, καθώς και προαιρετικά ηλεκτρονικό κλιματισμό. Στα πλεονεκτήματα του θαλάμου των επιβατών συγκαταλέγονται η στιβαρή συναρμολόγηση, τα άνετα καθίσματα και οι καλοί χώροι και για τους πίσω επιβάτες.
Το Pick Up ήταν ένα από τα πιο "ποθητά" οχήματα στις εκτός δρόμου διαδρομές, καθώς με την κίνηση στους πίσω τροχούς αποδείχτηκε απολαυστικό διαγράφοντας εύκολα και ελεγχόμενα υπερστροφή, ενώ αναχώματα και έντονες ανηφόρες με την τετρακίνηση αποτελούσαν "παιχνιδάκι" για το σκληροτράχηλο Nissan. Στο δρόμο χρειάζεται μία περίοδο εξοικείωσης, καθώς το σύστημα διεύθυνσης με τα επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια έχει πολλές στροφές, ενώ στερείται αίσθησης. Παράλληλα ο πίσω άκαμπτος άξονας με τα φύλλα σούστας εμφανίζει αισθητές αναπηδήσεις.
• Κινητήρας
Η κορυφαία έκδοση του Nissan Pick Up κινείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα πετρελαίου, ο οποίος με τις μετατροπές της Nissan Sporteam της ελληνικής αντιπροσωπείας αποδίδει 150 ίππους έναντι 133 της συμβατικής έκδοσης. Η διαθέσιμη ροπή αποδίδεται από τους χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής, ενώ παράλληλα το μηχανικό αυτό σύνολο ανεβάζει εύκολα στροφές. Ο επιλογέας των ταχυτήτων ικανοποιεί σε αίσθηση βάσει του χαρακτήρα του οχήματος.
• Μας άρεσε
Οι εκτός δρόμου δυνατότητες
Η δυναμική εξωτερική του εμφάνιση
Η αυξημένη ροπή του κινητήρα
Τα άνετα καθίσματα
Η διπλή καμπίνα
• Δε μας άρεσε
Οι τάσεις πλεύσης και οι αναπηδήσεις του πίσω άξονα
Ο σχετικά θορυβώδης κινητήρας
Το αργό και με μέτρια αίσθηση τιμόνι
Το εσωτερικό θυμίζει έντονα το αντίστοιχο επιβατικού οχήματος, όπως και οι ανέσεις που περιλαμβάνει.
Σύστημα 4κίνησης
Το Nissan Pick Up 4x4 2,5 Di διαθέτει μόνιμη κίνηση στους πίσω τροχούς. Μέσω του δεύτερου επιλογέα μετάδοσης (δίπλα από αυτόν των ταχυτήτων) γίνεται η επιλογή της κίνησης και στους τέσσερις τροχούς, ενώ παράλληλα υπάρχουν και κοντές σχέσεις μετάδοσης της ισχύος.