ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/6/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/6/2004
Test mtx
Γεύση από WRC
Honda CR-V 2,0
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Mία ιδιαίτερα αξιόλογη επιλογή μεταξύ των οχημάτων ελεύθερου χρόνου αποτελεί το Honda CR-V. Εξωτερικά είναι ελκυστικό όπως και στο εσωτερικό με το σχετικά μουντό όμως σκουρόχρωμο διάκοσμο. Η ποιότητα φινιρίσματος είναι πολύ καλή, ενώ τα σκληρά πλαστικά ικανοποιούν με την ποιότητά τους. Από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του CR-V είναι οι μεγάλοι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές (527 έως 628 λίτρα ανάλογα με τη θέση των πίσω συρόμενων καθισμάτων). Στον ανοιχτό δρόμο η ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς ανάρτηση σε συνδυασμό με το στιβαρό αυτοφερόμενο πλαίσιο προσφέρει αρκετά καλή άνεση και σταθερότητα στο αμάξωμα, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Σε διαδρομή με στροφές η υποστροφή κάνει ομαλά την εμφάνισή της κατόπιν έντονης πίεσης του γκαζιού, ενώ με την αυτόματη εμπλοκή και του πίσω διαφορικού το αυτοκίνητο θα κλείσει την τροχιά του. Το τιμόνι έχει θετική αίσθηση και αμεσότητα, ενώ τα φρένα ικανοποιούν με την αποτελεσματικότητά τους. Εκτός δρόμου, εκτιμώνται κυρίως η προσφερόμενη άνεση και η ουδέτερη συμπεριφορά του. Σε πιο δύσβατες διαδρομές, τα όρια τίθενται από τις μικρές διαδρομές της ανάρτησης και την έλλειψη κοντών σχέσεων μετάδοσης.

• Κινητήρας
Το δίλιτρο μηχανικό σύνολο του CR-V με το "έξυπνο" σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων εμφανίζει πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας. Το τράβηγμά του είναι θετικό από τους χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής, ενώ παράλληλα ο κινητήρας αυτός ανεβάζει με ευκολία στροφές. Από τους καλύτερους στην κατηγορία είναι και ο επιλογέας των ταχυτήτων με τις κοντές διαδρομές και το σωστό "κούμπωμα". Στα αρνητικά του κινητήρα ανήκει η σχετικά αυξημένη κατανάλωση.

• Μας άρεσε
Η προσφερόμενη άνεση από την ανάρτηση
Οι άνετοι χώροι και τα πολυχρηστικά στοιχεία
Τα πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα
• Δε μας άρεσε
Η υφή των σκληρών πλαστικών στο εσωτερικό
Η αμεσότητα στην εμπλοκή και της πίσω κίνησης
Η σχετικά αυξημένη κατανάλωση καυσίμου
Το εσωτερικό με τον σκουρόχρωμο διάκοσμο διακρίνεται για το πολύ καλό φινίρισμά του.

• Σύστημα 4κίνησης.
Το Honda CR-V διαθέτει μόνιμη κίνηση στους εμπρός τροχούς. Μόλις σημειωθεί απώλεια πρόσφυσης, αυτομάτως τίθεται σε λειτουργία και το πίσω διαφορικό. Η λειτουργία αυτή γίνεται μέσω μιας υδραυλικής αντλίας, η οποία συνδέεται με τον κεντρικό άξονα και έναν πολύδισκο συμπλέκτη.

 
 Γύρος 4x4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Honda CR-V 2,0
Hyundai Santa Fe 2,7
Jeep Cherokee 3,7
Kia Sorento 3,5
Mazda Tribute 2,0
Nissan X-Trail 2,0
Nissan Pick Up Double Cab 4x4 2,5 Di
Subaru Forester 2,0X
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6
Toyota RAV4 2,0 5d
VW Touareg 4,2
Volvo XC 70 2,5