Το Toyota RAV4 είναι ένα από τα πιο ευχάριστα και φιλικά ταυτόχρονα στην οδήγηση οχήματα ελεύθερου χρόνου, το οποίο παράλληλα ξεχωρίζει και για τις μοντέρνες "γραμμές" του αμαξώματός του. Παράλληλα μετά την ανανέωση υπήρξαν και ορισμένες "πινελιές" αναβάθμισης και στο εσωτερικό με τα σπορτίφ χαρακτηριστικά, ενώ τα σκληρά πλαστικά του ταμπλό με την ευχάριστη υφή είναι ιδιαίτερα προσεγμένα σε συναρμολόγηση. Σε επίπεδο διαθέσιμων χώρων επιβατών το RAV4 δεν είναι από τα πιο άνετα της κατηγορίας, ενώ ο όγκος του αποθηκευτικού χώρου ικανοποιεί (400 λτ.).
Στην άσφαλτο το SUV της Toyota παρουσιάζει πολύ καλή συμπεριφορά, χάρη στην πολύ καλή ρύθμιση των ανεξάρτητων αναρτήσεων σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο και τη μόνιμη τετρακίνηση. Ο οδηγός παράλληλα λαμβάνει θετική πληροφόρηση από το τιμόνι και τα φρένα επιτυγχάνουν καλές τιμές επιβράδυνσης. Σε χωμάτινες διαδρομές με σαθρό έδαφος, το RAV4 κινείται με ασφάλεια και το γλίστρημα του οχήματος σε σβέλτους ρυθμούς ελέγχεται άμεσα. Ωστόσο οι μηχανικοί της Toyota θα πρέπει μάλλον να κάνουν πιο διακριτική την παρουσία του Traction Control, καθώς ο σχετικός βομβητής ενοχλεί.
• Κινητήρας
Το VVTi μηχανικό σύνολο των 2,0 λίτρων κινεί σε σβέλτους ρυθμούς το RAV4 τόσο από στάση όσο και εν κινήσει (έχει την καλύτερη επίδοση στα 0-100 χλμ./ώρα στην κατηγορία του). Παράλληλα ο κινητήρας αυτός παρουσιάζει θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και φτάνει εύκολα τις υψηλές ενδείξεις του στροφόμετρου. Αρνητικό του χαρακτηριστικό είναι ο αισθητός θόρυβος που παράγει και γίνεται αντιληπτός στο θάλαμο των επιβατών.
• Μας άρεσε
Οι επιδόσεις και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα
Η ποιότητα κατασκευής
Η πολύ καλή οδική συμπεριφορά
Η σπορτίφ εμφάνιση του αμαξώματος και του εσωτερικού
• Δε μας άρεσε
Ο αισθητός θόρυβος του κινητήρα
Ο ενοχλητικός βομβητής του TRC
Το εσωτερικό είναι σχετικά στενό πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό
• Σύστημα 4κίνησης
Στο RAV4 η μετάδοση της κίνησης είναι μόνιμη και στους τέσσερις τροχούς σε ποσοστό 50/50 ανά άξονα. Το γεγονός αυτό συμβάλλει στην ομοιογενή συμπεριφορά του οχήματος τόσο στο δρόμο όσο και σε χωμάτινες διαδρομές. Για τους πιο απαιτητικούς τα όρια θέτει κυρίως η έλλειψη κοντών σχέσεων.
Το εσωτερικό έχει σύγχρονη εικόνα, ενώ η πολύ καλή συναρμολόγηση αποτρέπει την εμφάνιση τριγμών.