ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αφιέρωμα

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/8/2006
Αφιέρωμα
Με 15 κάμπριο στην Εύβοια
Opel Astra TwinTop 2,0T
Διαβάστηκε από 12411 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/8/2006
Τώρα και σε Astra!
"TwinTop" ονομάζει η Opel τα κάμπριό της με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή. Η αρχή είχε γίνει με το Tigra και η συνέχεια δίνεται με το Astra, το οποίο αποκτά και αυτό το χαϊδευτικό "Τ-Τ".

Όλα είναι design…
Τα κάμπριο πρέπει -πριν απ' όλα- να ικανοποιούν το μάτι. Η Opel το ξέρει αυτό και λάνσαρε φέτος το καλοκαίρι το Astra TwinTop. Τα μοτίβα φυσικά και είναι γνώριμα και κατά συνέπεια διακατέχονται από ένα δυναμισμό: μεγάλα και εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα, επιχρωμιωμένη μάσκα κ.λ.π. συνθέτουν ένα πληθωρικό σύνολο. Το πίσω μέρος απασχόλησε εκ νέου την εταιρεία, η οποία επέλεξε ένα αρκετά επιθετικό ύφος ανάλογο του εμπρόσθιου. Πάντως, είτε με κλειστή είτε με ανοικτή την οροφή, το όχημα εκπέμπει κομψότητα, χάρη και ξεχωριστό στυλ, χωρίς απώλειες από κουπέ σε κάμπριο. Κι αυτό δεν είναι εύκολο…
Το γνωστό τρίπτυχο
Η ποιότητα, η αίσθηση πολιτισμένης ατμόσφαιρας στο εσωτερικό και η προσεκτική τιμολόγηση είναι το τρίπτυχο, στο οποίο βασίζονται τα Opel και το Astra TwinTop δεν αποτελεί εξαίρεση. Το εσωτερικό είναι γνωστό σχεδιαστικά και αρκούντως πολυτελές για το είδος του οχήματος, ενώ και σε αυτό το αυτοκίνητο της γερμανικής εταιρείας εντυπωσιάζει η ήσυχη λειτουργία όλων των συστημάτων, συμπεριλαμβανομένου του κινητήρα των 2,0 λίτρων και 200 ίππων. Τώρα, στο θέμα της τιμής, τα 33.590 για την έκδοση που παρουσιάζουμε (Turbo, Cosmo) είναι τιμή αρκετά ανταγωνιστική.
Το καλύτερό τoυ…… είναι οι επιταχύνσεις εν κινήσει και η ευκολία με την οποία επιτυγχάνονται στην έκδοση turbo
Το χειρότερό τoυ…:… όπως και στα χάτσμπακ Astra είναι, όταν αναζητάς χώρους για μικροαντικείμενα (με το φραπέ στα πόδια).
Στο δρόμο…
Με όπλα του τη σταθερότητα στην ευθεία και την εύκολη και γρήγορη διέλευση από δρόμο με στροφές, το ανοικτό Astra μπορεί να σου κλέψει την καρδιά. Στις στροφές το αυτοκίνητο κινείται με φυσικότητα, σχετικά περιορισμένες κλίσεις και φυσιολογικές τάσεις υποστροφής. Αυτό που γίνεται αισθητό είναι το βάρος του οχήματος, το οποίο -εκτός από μεγάλο- ίσως να μπορούσε να είναι και λίγο καλύτερα κατανεμημένο. Αυτό δημιουργεί και μια τάση υπερστροφής, όταν το ESP είναι απενεργοποιημένο (με παρατεταμένο πάτημα του SportSwitch, το οποίο επιπρόσθετα βελτιώνει την απόκριση τιμονιού και γκαζιού). Το επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας πάντως είναι πολύ υψηλό, λόγω αφ' ενός των επιταχύνσεων που εξασφαλίζει με άνεση ο turbo κινητήρας των 200 ίππων και αφ' ετέρου η αποτελεσματική πέδηση.
Η οροφή ανοίγει παρέχοντας ένα εντυπωσιακό θέαμα. Διαιρείται σε τρία τμήματα, δημιουργώντας ένα "σάντουιτς", ενώ προς την ολοκλήρωση της διαδικασίας ένα πλαστικό τμήμα αναδύεται από το χώρο αποσκευών και συμπληρώνει οπτικά τα κενά.

 
 ΓΥΡΟΣ ΚΑΜΠΡΙΟ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Chevrolet Corvette C6
Opel Astra TwinTop 2,0T
Peugeot 307 CC 1,6
Renault Megane CC 1,6
VW Eos 2,0 FSI
Citroen C3 Pluriel 1,6
Daihatsu Copen 1,3
Mitsubishi Colt CZC 1,5T
Nissan Micra C+C 1,6
Οpel Tigra TwinTop 1,8
Peugeot 206 CC 1,6
BMW Z4 2,0
Μazda MX-5 2,0
Mercedes SLK 200K
Volvo C70 2,4 (170PS)